Nou hier van mij even een update, hou nu echt op met me. Lag klaar voor de operatie, en hij is gewoon weer terug gedraaid.. het is niet te filmen dit. Ze belden vanuit de OK al waar ik bleef.. Geen baby voor mij dus vandaag en weer wachten op de natuurlijke weg.. Het maakt me in principe uiteindelijk niet uit hoe hij ter wereld komt, maar wel dat je je elke keer op iets instelt en vervolgens je hele wereld wéér moet omgooien. Ik ben voor nu ONGELOFELIJK chagrijnig en verdrietig. Echt een clown in me buik
He wat vervelend nou snap dat er chagrijnig van word. Hopelijk blijft hij nou netjes liggen en heb je hem gauw in je armen.
Oh wow dat zou ik ook echt héél erg slecht trekken.. snap dat je heel chagrijnig en verdrietig bent... Veel liefs!
WAAAAAAAAT?! Hoe dan?! Ik kan me voorstellen dat je hier chagrijnig en verdrietig van wordt, jeetje wat moet jij de laatste dagen veel schakelen dat is toch niet te doen.. Knuffel! @Tuttebelleke ik ben er niet bekend mee maar tjee, klinkt wel naar zeg! @3musketierseneengirl gefeliciteerd! @Mammavantwee succes morgen bij de VK, benieuwd of jij ook last hebt van een draaiende beeb. Hoop het niet voor je
Ow nee, dat kan je niet eens verzinnen... Snap dat je er helemaal ondersteboven van bent, wat een gedoe! Hopelijk komt ie nu wel gewoon snel, en met het hoofdje eerst
Alles goed hier, gek genoeg trekt m'n lichaam alles weer wat beter. Vorige week, de eerste 2 dagen na de kerstvakantie, dacht ik echt oh-oh, dit (werken) trek ik nooit tot 39 weken. Maar nu zijn we alweer 2 weken verder en het lukt weer prima. Alleen net gehoord dat m'n man z'n werk (defensie) hem volgende week weer op cursus stuurt, deze week was ie ook al van maandag tot vrijdag weg. Ik ben echt boos, kunnen ze nu niet voor 1 keertje rekening houden met het feit dat ie een hoogzwangere vrouw thuis zitten heeft. Ik heb echt gezegd dat ie duidelijk moet zeggen dat ie vanaf de week erna elke avond thuis wil zijn. Ik weet echt niet hoe ik anders ooit met twee kinderen thuis op tijd in het ziekenhuis moet raken...
@RLSD haha hoop het indd van niet.. @Pinkie88 nou daar zou ik ook van balen en geen rust van hebben.. hopelijk na volgende week niet meer!
Gewoon echt niet leuk.. zeker omdat je je instelt om je baby te gaan ontmoeten, rot hoor, rustig aan en hopelijk laat hij zich snel zien!
@margarethd oh wauw Dat zag niemand aankomen! Hopelijk meldt hij zich nu snel @Pinkie88 fijn dat je je weer wat beter voelt en logisch dat je vindt dat je man zich wat meer mag laten horen op zijn werk. Ik zou daar ook echt niet vrolijk van worden.
ben heel benieuwd of ik je man ken Werk ook bij defensie (en mn man ook) en zoveel cursussen zijn er niet behalve voor operationele inzetbaarheid volgens mij. (En ken toevallig aantal die nu op cursus zijn ) maar ik snap je punt!! Ik had exact zelfde! Gelukkig werd bij mijn man eea afgelast anders was hij week weg toen ik 38weken was! En ik kon echt niets meer zelf Er is hoop goed geregeld maar wat dát betreft Ik zou het hem iig wel laten aangeven! Je weet maar nooit !! @margarethd : WAUW ik dacht dat ons ventje t bond maakte maar jullie spannen de kroon!! Had je niet zoiets van “haal m nu toch maar nu ik klaar lig” ?! voor zelfde geldt draait hij wéér en heb je deze situatie nog een keer. iig heel veel succes!!!! En duurt niet lang meer meis! en dan heeeeerlijk baby genieten ik lees zo nu en dan ff snel alles door maar het is echt ff wennen en omschakelen zo met 3 kids thuis en de kleine man! De andere hebben thuis studie dus dat is ook ff aanpoten erbij! Maar,... het gaat hier heel goed! Ik heb nog wel last van mn bekken en kan mog niet heel lang staan maar herstel met de dag beter De voeding gaat top!! Hij drinkt vanaf dag 1 super goed en hij is echt voldaan als hij klaar is en vervolgens kan ik nog hele fles uit zelfde borst kolven! Alleen rechts had hij eergisteren goed beet gehad en nu hangen de vellen eraan incl korsten dus die heb ik gister alleen gekolft en hopelijk kan ik vandaag voeden eruit zodat de productie niet terugloopt! Maar vooralsnog gaat t boven verwachting goed! Zo Ma di nacht waren chaos en wij daardoor erg moe maar afgelopen 2 waren super!! Man en ik hebben goed schema samen voor de nacht en kleine slaapt goed en komt om de 3,5/4uur En verder zit ik max op mn blauwe wolk!!!
Wij zijn Belgisch, dus denk niet dat je hem kent Hij weet zelfs nog niet welke cursus, dus zo belangrijk is het blijkbaar niet eens... Wat fijn dat het zo goed gaat!
Was het maar waar, dat gaven wij ook precies aan! Ze willen niet zonder medische reden (want dat is er dan buiten de stuit ligging niet meer) zomaar een keizersnede doen. Wel aangegeven te willen, maar wouden hun niet. Ze willen dan echt een natuurlijke bevalling. En dat snap ik opzich ook wel, want natuurlijk bevallen is qua herstel natuurlijk wel echt beter voor een lichaam denk ik.
Snap ik! Begrijp t zh wel maar hier zouden ze wel doorpakken denk ik . Maar das een aanname en geen feit