De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - deel 5

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Spectre, 14 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.157
    3.185
    113
    Ah lief! Ja ik vind ergens toch wel dat t moet hoor dat reageren:roflmao:

2. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Nee joh! Ik merk bij mij wanneer ik me verveel veel meer op het forum rondhang en dus veel meer reageer. Maar er zijn ook dagen bij dat ik hier niet veel ben en dat ik dan savonds ff bij lees en een aantal dingen dan like en meer niet.

Lies1611 vindt dit leuk.
  3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    mijn vk zei dus “als t geruststelt en het beter voor je geest is , kunnen we bespreken je eventueel in te leiden” vanaf 39wk heeft dat dan de voorkeur

ik plan ook zo min mogelijk nog. Alleen dingen voor mezelf. ik ga van t weekend naar mn vriendin en bewust daar afgesproken omdat de kids dan kunnen rennen en vliegen (buiten)
    Maar manlief had afgelopen wk afgesproken met zn broer en kids en ik ben niet mee gegaan. Had er gewoon totaal geen zin in die drukte aan mn hoofd/om me heen

Lies1611 en Friezin87 vinden dit leuk.
  4. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Ik plan ook niet veel meer. Ik denk als iemand vraagt om lamgs te komen 3 a 4 x na van wil ik dit. Hangt er ook vanaf wie het is. Heb 2 vriendinnen die lekker rustig zijn en me juist helpen. Die zijn altijd welkom. Maar echt niet iedereen. En anders vraag ik of ze de kids thuis kunnen laten.

Lies1611 en Spectre vinden dit leuk.
  5. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.063
    18.858
    113
    Vrouw
    Hier kom ik ook niet ver meer haha, maar goed voor dit termijn niet heel raar. Soms komen de muren een beetje op me af, maar ook niet echt de behoefte om nog veel af te spreken. Afgelopen weekend is een vriendin langs geweest en af en toe komt de buurvrouw voor een kop koffie, that's it. Lekker thuis in m'n bubbel.

Friezin87 vindt dit leuk.
  6. Afr2310

Afr2310 Actief lid

8 feb 2020
    224
    222
    43
    Vrouw
    Hoi allemaal,

ik lees al een tijdje mee, ben op dit moment 36+5 weken zwanger van ons eerste kindje.
    Tot nu toe is alles eigenlijk vlekkeloos verlopen, de eerste maanden wat misselijk. Kenmerkend was wel de wat lagere bloeddruk gedurende de hele zwangerschap.

nu kom ik net van de controle vandaan en blijkt mijn bloeddruk iets verhoogd, voor mijn doen aan de hoge kant. Ik ben naar huis gestuurd met de instructie om te bellen als ik ergens last van krijg en moet over een week weer terug.
    Nu kom ik thuis en maak ik mij zorgen: ik ben de laatste week vaak moe en heb het gevoeld dat mijn buik erg ‘vol’ zit. Verder ben ik s avonds vaak echt opgebrand en lig ik op de bank. Ik dacht dat dat gewoon normaal was bij deze zwangerschapsduur... moet ik mij zorgen maken? Wat denken jullie?

7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.063
    18.858
    113
    Vrouw
    Ondertussen is de baby weer lekker bezig met schuiven van haar hoofdje down under:confused:
    Vanmorgen bij toucheren ook, baby maakte een beweging en vk zei tegen me; voel haar hoofdje gewoon bewegen:o::roflmao:
    De uitgang heeft ze toch al gevonden, nu dat laatste zetje nog haha

spannendetijden vindt dit leuk.
  8. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.812
    7.455
    113
    Vrouw
    Ik reageer ook niet veel hoor @Lies1611. Moet nu sowieso alles via telefoon doen omdat ik mijn werklaptop tijdens verlof moet inleveren. Ik like maar gewoon dingen ;)

Ik kwam door corona al bijna nergens en nu dus nog steeds niet. Heb totaal geen behoefte aan winkelen oid, want hou ook niet zo van groepen mensen. Vooral de kinderen houden me bezig, daar ontkom je niet aan. Bezoek is minimaal; alleen mijn moeder en zus passen op. En zo zal het wel blijven de komende periode.

Lies1611 vindt dit leuk.
  9. Dogpaw

Dogpaw Actief lid

4 apr 2014
    413
    614
    93
    Vrouw
    @spannendetijden dat is dan opzich wel weer een geruststellende gedachte dat die mogelijkheid er in iedergeval bij jou is!

Fijn om te lezen dat jullie allemaal een stuk minder dingen afspreken, dan voel ik me niet zo bezwaard als ik nee zeg, haha.

@Afr2310 welkom! Opzich is dat volle gevoel niet zorgelijk, want je buik zit ook gewoon vol. Maar zodra je twijfels hebt, mag je gewoon bellen hoor en je zorgen uiten. Ze hebben liever dat je dat doet, dan afwachten en dagen met twijfels te lopen.

@Spectre ohh lekker hahah. Misschien zo’n neon bordje met knipperlichten bij de uitgang houden?

Komende vrijdag heb ik weer controle. Ik ben benieuwd naar mijn bloeddruk. Laatste keer was hij weer netjes na die uitschieter van 160/110.

Ik zal dan ook maar vertellen over mijn dromen en zorgen, wie weet lucht dat nog op. Die hartkloppingen snachts zijn ook gewoon echt niet leuk meer. Ik kan er soms gewoon niet van slapen en zet dan maar de tv aan voor wat afleiding maar handig is anders.

Spectre vindt dit leuk.
  10. Afr2310

Afr2310 Actief lid

8 feb 2020
    224
    222
    43
    Vrouw

Dank voor je reactie:). Mijn zus werkt in de zorg, zij brengt morgen even haar bloeddrukmeter. Dat vind ik wel fijn, dan kan ik hem zelf de komende dagen in de gaten houden. Hopelijk is het iets eenmaligs.

Dogpaw vindt dit leuk.
  11. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.063
    18.858
    113
    Vrouw
    @Dogpaw hahah ja zo'n bordje EXIT :roflmao:

Dogpaw vindt dit leuk.
  12. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden

13. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Afr2310 vindt dit leuk.
  14. Dogpaw

Dogpaw Actief lid

4 apr 2014
    413
    614
    93
    Vrouw
    @Afr2310 dat is wel prettig ja. Die heb ik ook maar ik doe het bewust niet te vaak anders maak ik mezelf gek haha.

@Spectre :roflmao::roflmao: ja die ja!

Spectre vindt dit leuk.
  15. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Meneer zorgt weer voor een aanslag in mn buik... aaauuuuwwww

Lies1611 vindt dit leuk.
  16. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Mevrouw hier kan er ook wat van. :roflmao:

Lies1611 en Friezin87 vinden dit leuk.
  17. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Voet onder mn ribben dan de billen ff omhoog gooien (krijg dan totaal geen lucht) of met een vuist mijn kruis bewerken :|o_O

Zo maar naar bed hopelijk word hij ietsje rustiger:p;)

18. Dogpaw

Dogpaw Actief lid

4 apr 2014
    413
    614
    93
    Vrouw
    :eek::eek: Wat een druktemakers van baby’s hierzo.

baby hier heeft even de boel verbouwd. Ribben afgestoft, blaas gekneed en mijn kruis even in de lak gezet? :|:|

Kirzy, spannendetijden, Mama to B en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. RLSD

RLSD Niet meer actief

Wat een stilte hier.. Iedereen nog aan het bijkomen van een slechte nacht of zijn er geluksvogels die wel een goede nacht hebben gehad? :p

Hier vooral een korte nacht. Was gisteravond zo ontzettend moe maar door een te hyperactieve baby lukte het niet in slaap te komen, wist niet hoe ik moest gaan liggen. Uiteindelijk werd ze rustig en dat is ook eigenlijk de rest van de nacht wel zo gebleven maar ja, plassen enzo :rolleyes: oh ja, en om 5.45 al wakker en niet meer in slaap kunnen komen omdat de wekker om 7.30 uur zou gaan, zucht.

Dus, ik ben gesloopt en ga kijken of ik nog wat slaap kan pakken. Mevrouw heeft alleen nog feest in m'n buik maar ik heb hoop dat ze zo rustig wordt :cool:

Spectre vindt dit leuk.
  20. Dogpaw

Dogpaw Actief lid

4 apr 2014
    413
    614
    93
    Vrouw
    dat zou wel fijn zijn als je nog wat slaap kan pakken!

hier weer een slechte nacht. Uiteindelijk mijn dochter weer bij mij in bed. Baby hield weer een housewarming party. Elke keer plassen en dan begon de baby weer te schoppen.

vanmorgen wel lekker een 3 km met de hond gelopen en de hele stal van paard uitgemest en lekker schoon opgestrooid. Zelfs de slaapkamers schoongemaakt en opgeruimd :eek:

nu nog even zitten en dan is het alweer tijd voor de lunch.

morgen weer controle, ben benieuwd. Ga wel even wat dingen nog bespreken want voel me momenteel zó opgelaten, niet leuk

Deel Deze Pagina