De laatste 100 dagen van de zwangerschap! - deel 5

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Spectre, 14 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

@margarethd Ben je thuis of moet je in het ziekenhuis blijven? Probeer te vertrouwen op de VK. Het is ook een keer genoeg geweest. Je heb al lang genoeg moeten wachten en dan ook nog is de keizersnede die niet door ging. Is ook niet allemaal niks. Laat je gevoel lekker even gaan en probeer daarna met vertrouwen je bevalling in te gaan. Het komt het goed, je kan het!!

margarethd vindt dit leuk.
  2. Mammavantwee

Zo leuk!! Dat linker pakje heb ik ook. Wordt het eerste pakje van de baby :). En die sokjes/sloffen die je heb liggen krijg ik van de week in het bruin binnen :p!

3. Mammavantwee

Ik vind die laatste weken altijd extra spannend. Vind dan lastig om te zeggen of ik de baby genoeg voel en bang om te laat aan de bel te trekken.

Bij de zwangerschap van m'n dochtertje is er in mijn zwangerschapsgym groepje een baby met 40 weken 'zomaar' in de buik overleden en dat kan ik dus bij elke zwangerschap niet los laten..

Moet woensdag pas naar de vk en die week daarna willen ze pas actie ondernemen, ga denk ik toch vragen of ik vrijdag nog een x een extra controle kan krijgen!

Esila vindt dit leuk.
  4. Cobon

Cobon Niet meer actief

Waar is dat pakje van als ik vragen mag? :)

5. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Heftig hoor. Ik vind het genoeg leven voelen ook lastig in te schatten. We verlof nu maar evengoed nog hele dagen druk met huis en kinderen dus ben er niet de hele dag mee bezig. Vk gaf aan dat dat niet geeft maar dat als ik er voor ga zitten of liggen er wel (gelijk) contact moet zijn.

@margarethd hier ook twee hele fijne ingeleide bevallingen gehad en een prachtige thuisbevalling. Maar heb ze alle drie heel positief beleefd. Succes. Jij kan dit!

Draagzak, ik ben van de doeken maar wij hebben een bondolino voor mij man. Klittenband om de buik en dan over de schouders en dan onderaan afknopen. Door het knopen en geen gespen is de bondolino makkelijk door een ander te gebruiken. Mijn vader vind dragen ook heerlijk bijvoorbeeld en dan hoeven er geen gespen te worden aangepast.

margarethd vindt dit leuk.
  6. Mammavantwee

Van de Zara :)!

Cobon vindt dit leuk.
  7. Mammavantwee

Dat heb ik dus ook, je bent heel de dag druk bezig en als ik even ga zitten voel ik niet altijd gelijk wat. Meestal als ik op m'n rechter zij ga liggen voel ik het wel gelijk. Ga het maar even in de gaten houden!

Kaaat vindt dit leuk.
  8. Mammavantwee

Esila vindt dit leuk.
  9. Cobon

Cobon Niet meer actief

Mammavantwee vindt dit leuk.
  10. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Leuk pakje is dat he ❤️ vraag me alleen af of het niet te groot gaat zijn als eerste pakje, Zara valt nochtans normaal eerder klein.

Die sokjes zijn zo fijn!

Ben je fan van wolletjes? Ik heb deze week nog heel wat fijne Merino spulletjes in de sale van H&M (baby exclusive) gekocht!

Mijn mama heeft ook een wollen dekentje gebreid dat mee gaat naar het ziekenhuis ❤️ (op de foto moest het wel nog opengestreken worden, dus dat hobbelige gaat er nog uit)

received_695009337739759.jpeg

Kaaat, Cala, RLSD en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Mammavantwee

Bijgevoegde bestanden:

Esila vindt dit leuk.
  12. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
  13. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    De kleinste maar, dus 0-1m. Maar net bij dit pakje vind ik dat er best groot uitzien :D

14. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Wat een mooie eerste pakjes hebben jullie :rolleyes:

Hier vind je weinig in die stijl voor new-born. Sowieso teveel baby blauw hier. Voor meisjes ben ik absoluut voor (baby)roze maar voor jongens niet voor blauw :| liever groen of bruin ofzo .

Ik wilde een foto toevoegen van ons eerste pakje maar hij laad niet.

15. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.267
    12.640
    113
    Vrouw
    Bij minder leven of je zorgen maakt altijd ook eventjes bellen.

16. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Aah dat is wel jammer als je niks in je smaak echt vind! Ook niet online? Of is het echt moeilijk daar om in het buitenland te bestellen?

Esila vindt dit leuk.
  17. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Verzendkosten zijn enorm duur vanuit Nld. Zou mn ouders kunnen vragen maar de lira-euro koers is nu ook heel ongunstig voor mij. İets van 10 euro is hier momenteel zo’n 100 lira :|
    Dus we doen het maar met wat we hebben hier ;)

18. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    0262A863-EADA-424A-9367-A1E4DC303A2D.jpeg

Best leuk toch ? :rolleyes:

19. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Esila vindt dit leuk.
  20. Mammavantwee

40 weken dansje :o::o:

RLSD, Cobon, Bollebelle en 7 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina