De laatste 100 dagen van de zwangerschap - deel 6

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bulakgirl, 12 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isabella2020

    Isabella2020 Fanatiek lid

    3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    Verder prima dagje gehad. Was alleen om 05.40 al wakker.. hopelijk vannacht iets langer!
     
  2. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Een grote dichte wasmand dus of een grote emmer die kan dienen als tummy tub. Gewoon die van de action!
     
    Isabella2020 vindt dit leuk.
  3. Isabella2020

    Isabella2020 Fanatiek lid

    3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    We hebben een bamboe wasmand.. dat wordt lastig! Maar indd, zoiets kan ook. Dank voor de tip!
     
  4. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    nee ik spreek sowieso af met de kraamzorg dat wij ‘s avonds met de baby douchen.
    De vorige keer zei ze sowieso dat als wij dat liever zo deden we daar niks aan moesten veranderen.
    Ik heb wel maar minimale kraamzorg dus misschien dat ze daarom wat makkelijker zijn?
     
    Isabella2020 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  5. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    scheten vangen :roflmao:
    Mijn man vind het ook leuk.. altijd gezellig en ze zitten dan allemaal even te klieren met papa.
    Ik vind het vreselijk :roflmao: wil graag de douchestraal voor mezelf en in rust douchen :p
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik soms ook hoor. Dan douche ik de jongens gewoon gauw een voor een met de handdouche even. Hoppa.
     
  7. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik bedoel ook niet de normale wasmand die in de badkamer staat waar je was in verzamelt hè. Die is bij ons van zeegras. ;)
    Ik bedoel dat plastic ding waar je de was even in doet na het sorteren als die richting machine gaat zeg maar.
     
  8. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Is het heel dom dat ik in bed nog lig te genieten van de deuren haha? :rolleyes:
    Dat was echt en wens die ik al zo lang had en waar we ook echt mega lang op moesten wachten.
     
  9. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik blijf maar spammen. Maar kan niet slapen. @Daantjeee wijnklimaatkast is hier weer zo goed als gevuld :D:D:D:D:D ik mik op volgend weekend haha.
     
    Daantjeee vindt dit leuk.
  10. Isabella2020

    Isabella2020 Fanatiek lid

    3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    Haha, daarvoor gebruik ik een krat! :D Ook geen succes als bad! :p
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  11. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Goedemorgen, hoe gaat het hier? Vandaag een relaxed dagje maar hoop toch een beetje wat te kunnen doen..

    - geslapen van 00.30 tot 6.00 met even wakker om 3u. Mini O riep papa dat ie even wilde knuffelen en ging daarna gelukkig wel verder slapen.
    - vandaag komen mijn nieuwe laarsjes.
    - de jongens gaan vanmiddag met schoonouders naar de dierentuin. Heerlijk voor hun en voor ons.. kan man mooi wat meters maken qua werk ikzelf wil nog even naar de Action en heb vanmiddag een afspraak bij de huisarts voor de hoest.
    - verder wil ik als extra klusje vandaag de magnetron helemaal schoon hebben. Dat doe ik wel ergens tussendoor.

    - morgenochtend hebben we een bak gehuurd om allerlei zooi uit de tuin weg te krijgen. We hebben best veel spul verzameld wat we in de loop der tijd gewoon nooit hebben gebruikt. Weg ermee haha. In de middag komt mijn vader even langs.
     
  12. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik had een goeie nacht! HALLELUJA!
    L werd 1x wakker, N riep 1x en ik moest 1x plassen.

    kinderen gaan vandaag naar de bso/kdv.
    Ik ga boodschappen doen en even langs mijn werk om de sleutel af te geven.
    Vanavond komt mijn kraampakket.
    Die kan ik ook afvinken :)
    Mijn man moet vandaag nog werken en heeft dan 3 weken vakantie :D
     
  13. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik zal het kraampakket eens boven neer gaan zetten. Die staat al even hier in de bijkeuken.
    Als de jongens rond lunch naar opa en oma zijn heb ik mooi de tijd om uitgebreid alleen te douchen. Ook wel eens fijn dat ik niet continu hoef te bukken met die dikke buik. Verder zit die echt in de weg hoor.. voel me zo log. Blegh. Ben echt een potvis.

    Hier hebben de jongens net een bordje pap op en ik heb een paar crackers met Nutella en een groot glas jus d'orange op. Gek genoeg krijg ik daar dus nooit maagzuur van. Eigenlijk heb ik zin in 2 croissantjes gewoon met kaas. Misschien dat ik die zo nog ga halen maar ik wil eerst even mijn lenzen gaan in doen en opmaken.
     
  14. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik vind mijn banner trouwens een beetje eng. Nog 27 dagen maar sowieso loop ik nooit verder dan 39 weken dus nog max 20 dagen :o:. Hóe dan.
    In overleg met de vk dus gisteren begonnen met de VSM tabletjes. Ik had ze al even in huis maar was nog niet begonnen. Omdat het plan is volgende week te strippen indien mogelijk ben ik er mee begonnen. Hopelijk bevordert het verweking van de bmm.
     
  15. Daantjeee

    Daantjeee Fanatiek lid

    28 jan 2021
    1.617
    1.616
    113
    Vrouw
    Haha jaloersss! En dat betekend bijna babytijd. Wordt spannend nu
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  16. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Fijn om jullie mening over de badjes te lezen! Wij hebben zo’n stokke inklap bad en een Tummy tub, maar geen standaard. Ik wilde t zelf ook a niet kopen, wij gebruiken die toch niet straks, maar ga t ook gewoon niet doen. Douchen is minstens net zo handig.

    ik vind de tweeling zwangerschap ook echt enorm pittig. M’n lijf ziet eruit als 40 weken zwanger en ik hoor dat ook overal. Echt als mensen eens even hun mond houden over mijn buik :|. De nachten zijn zwaar ruk en ik kan echt niet wachten tot ik over 4 weken met verlof ga
     
    Isabella2020, Orchid24 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  17. Lily94

    Lily94 Fanatiek lid

    8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    Ik heb gisteren ook alleen een badje gehaald met zo'n stoeltje er in, geen standaard. De eerste tijd zetten wij het badje bij ons in de keuken op het aanrecht (we hebben een soort eiland, heel stuk nog vrij). En de keuken is qua hoogte ideaal. Met zo'n standaard vond mijn man het badje veel te laag staan.

    En na een tijdje zet ik het badje gewoon in de douche. Ik vind het wel ideaal met zo'n stoeltje er in. Ik vind douchen met baby/kind ook heerlijk en gezellig, maar als ik alleen ben vind ik het ook wel makkelijk om haar even in een badje te kunnen doen.

    Het vorige badje dat wij hadden, hadden wij geleend van mijn schoonzus, maar zij is nu ook zwanger dus vandaar dat wij nog een nieuwe moesten aanschaffen.

    Ik heb de hele week echt heerlijk doorgeslapen, zonder er maar één keer uit te hoeven. Heel blij mee :)
     
    Isabella2020 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  18. Emma1995

    Emma1995 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.188
    796
    113
    Vandaag 30 weken dansje!! Merk dat ik steeds onrustiger begin te slapen.
    Eigenlijk vandaag niet zo heel veel op de planning behalve opruimen. Waar ik geen zin in heb.
    Misschien de voorraad kast alvast opruimen en even contact maken met mijn kraamzorg, nog niks over gehoord. Of bellen zij van zelf wel?

    m’n man is volgend maand jarig en wordt 30. Ik ben dan 36 weken zwanger. Ik wil de dag niet zomaar aan ons voorbij laten gaan, maar heb niet echt inspiratie. Ik ben wel extra voorzichtig met mensen uitnodigen met het oog op Corona natuurlijk.

    iemand toevallig tips?
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  19. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.340
    4.876
    113
    Vrouw
    Mijn man werd afgelopen nov 30, toen waren de maatregelen nog wel stuk strenger natuurlijk. Maar ik heb toen aan alle belangrijke mensen gevraagd om een filmpje van 30 sec op te nemen met iets van een wens voor hem :) is een heel leuk filmpje geworden!
    Als je liever niet (veel) mensen in je huis/tuin hebt kun je ze vragen langs te rijden/fietsen? Even kort kletsen en weer door? Soort drive-by verjaardag haha
     
    Emma1995 vindt dit leuk.
  20. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hier ben ik nu broodjes aan het afbakken :)
    Verder weinig spannends te melden
     

Deel Deze Pagina