De laatste 100 dagen van de zwangerschap - deel 6

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bulakgirl, 12 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neilia

Neilia Niet meer actief

@Liliane92 welkom!

@Lily94 wat leuk en lief dat ze dat gedaan hebben!

geboortefotograaf: ik vind het heel mooi om te zien maar ik vind ze te duur.
    Daar naast is het zh nog heel streng.
    Alleen partner mag er bij zijn.. en aangezien ik sowieso met een medische indicatie ga bevallen moet ik naar het zh.

Orchid24 en Lily94 vinden dit leuk.
  2. Selien

Selien Bekend lid

12 apr 2016
    899
    698
    93
    Vrouw
    Wow, best cool eigenlijk
    Mijn 1e was inderdaad overdag, ben benieuwd of nr 2 dan 's nachts komt, heb ik wel het meeste om me heen gehoord inderdaad. Bij de 2e dat mensen wakker werden met weeën
    Heel fijn een vk in ons praatgroepje :)

Orchid24, Liliane92, Kriebeltje en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Selien

Selien Bekend lid

12 apr 2016
    899
    698
    93
    Vrouw
  4. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik tik ‘m af!
    Al 2 nachten goed geslapen! 1x wakker om te plassen en verder heerlijk doorgeslapen.
    L werd om 6:40 wakker dus ben er met haar uit gegaan en heb mijn man laten liggen.

straks controle bij de vk.
    Ben heel benieuwd wat mijn bloeddruk is.
    C heeft bij oma gelogeerd en die wilt mee dus die ga ik straks eerst even ophalen.

Kolibrie2, Orchid24, Muisje2016 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Lily94

Lily94 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    Succes bij de controle @Lotion, hopelijk is je bloeddruk stabiel gebleven en niet meer gestegen!

Vandaag alweer 34 weken :) volgende maand hebben wij een baby… zo spannend en leuk allemaal weer. Heb er echt zin in

6. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Hier 35 weken, wat gaat het toch snel! Het idee dat hij over 2 weken mag komen, dat we donderdag een eventuele inleiding gaan bespreken en dat dan misschien zelfs duidelijk word wanneer hij daadwerkelijk ongeveer gaat komen. Bizar! De nesteldrang liep een beetje uit de hand, dus heb mezelf op de rem getrapt. De schoonmaakster gaat tot aan bevalling wekelijks komen, dus ik mag niet meer doen als de normale bijhoudklusjes die ik altijd al deed. Nu is het tijd voor ontspanning en dat mijn lichaam zich klaar gaat maken voor de bevalling en erna :D

Noralie87, Lily94, Selien en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.501
    602
    113
    Ik vind de tijd echt kruipen :(
    Ik ben echt m'n tijd aan het uitzitten en word er mega sago van

8. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Vervelend! Veel klachten?

9. Daantjeee

Daantjeee Fanatiek lid

28 jan 2021
    1.617
    1.617
    113
    Vrouw
    Hier nog één. Lukt me wel om ‘vrolijk’ te blijven maar ben al sinds dag 1 aan het aftellen. Dan is negen maanden echt mega lang o_O.

Sowieso zitten er wmb wat ontwerpfouten in de zwangerschap van de mens… negen maanden?! Why zo lang?! En dan een hoofd met omtrek van ca 35 cm door een gat van 10 cm duwen?! Wie heeft dat bedacht?! Moeder natuur had er ff geen zin in toen ze de mensen-zwangerschap bedacht :roflmao:

Noralie87, Muisje2016 en wolkje1994 vinden dit leuk.
  10. Isabella2020

Isabella2020 Fanatiek lid

3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    Dat is wat ik wil voorkomen, want dan is iedere dag te lang. Vandaag staat ramen wassen op de planning, ik heb de zolder en bovenverdieping al gedaan (6 kamers met meerdere ramen + horren). Zo nog beneden binnen en buiten. Mn man mag de bovenverdieping van buiten doen!

Verder de babykamer verder aankleden. Dat is zo'n project was ik heerlijk aan kan blijven rommelen. Zo even 2 boekenplankjes (ja, die houten van Ikea) in elkaar zetten en bevestigen.

Daantjeee en Orchid24 vinden dit leuk.
  11. Neilia

Neilia Niet meer actief

:roflmao::roflmao::roflmao:

Daantjeee vindt dit leuk.
  12. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    hahaha ik vind zwanger zijn dus heerlijk en vind 9 maanden precies goed! Kijk erg uit naar de bevalling maar ga die kleine in de buik ook wel missen, vind het een hele mooie bijzondere ervaring allemaal!

wolkje1994 en Daantjeee vinden dit leuk.
  13. Daantjeee

Daantjeee Fanatiek lid

28 jan 2021
    1.617
    1.617
    113
    Vrouw
    Ik ben oprecht zo jaloers op de mensen die er zo instaan :oops:. Als ik de baby via PostNL had kunnen laten komen, had ik het wellicht gedaan :roflmao: Hoewel ik het getrappel nu ook wel heerlijk vind hoor

14. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Had het je ook gegund dat je er zo in kon staan!

15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Kreeg weer eens geen meldingen o_O
    Hier even een digitale versie van het kaartje gevraagd met M als naam. kan ik ook mee leven! :thumup::thumup:

Noralie87, Lily94 en Orchid24 vinden dit leuk.
  16. Neilia

Neilia Niet meer actief

word het toch M? Of is er nog steeds twijfel?

Hier net controle gehad.
    Bloeddruk was goed, maar de baby voelt te klein aan dus krijg volgende week een groei echo.
    Ik heb vandaag nog geen beweging gevoeld dus moet als ik halverwege de middag nog steeds geen normale bewegingen gevoeld heb even bellen en dan moet ik voor controle naar het zh.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  17. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    Fijn dat ze het goed in de gaten houden! Vorige week ben ik ook in het ziekenhuis geweest voor een check na een dag geen leven voelen. Dacht ik bel voor de zekerheid even om hartje eventueel te luisteren, werd gelijk doorgestuurd. Was even schakelen.
    Waren je andere kids ook aan de kleine kant?

18. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    Hier een muur aan het schilderen in de woonkamer. Autumn gold ! Erg benieuwd. Naja vriend is aan het schilderen, ik heb een poging gewaagd en lig nu met flink harde pijnlijke buiken op bed. Vriend gefrustreerd dat ik toch weer wat probeer. Wat ik ook wel snap. Vanochtend gaf de vk aan met de controle ‘iedere week is er één’. Zelf keek ik echt op van die opmerking, had dat niet zo verwacht nu al. Natuurlijk merk ik de harde buiken en pijn/krampen. Maar veel dagen gaan ook heel goed.

L is bij de opvang en vanavond gaan wij samen heerlijk tapas eten! Zoveel zin in. Doen veel te weinig samen, dus plannen nu nog wat momenten in!

19. Selien

Selien Bekend lid

12 apr 2016
    899
    698
    93
    Vrouw
    :roflmao::roflmao: zo echt hè :D

20. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    Hahaha heerlijk! Van mij mag de baby met 37 weken ook direct komen ! Stiekem tel ik ook af tot dan, stom natuurlijk :roflmao:

wondertjes1992, Isabella2020 en Daantjeee vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina