Maar je verstrijkt toch voordat je ontsluit anders kan je niet ontsluiten ? Was het niet erg druk op de afdeling dat ze geen tijd hadden ofzo ? Was hier toen wel zaten we daar uren voor niks
Ik heb het echt helemaal gehad met de zwangerschap en deze bloed hitte ik slaap helemaal niet meer en ben echt zo chago
Het kan ook een beetje gelijk op gaan volgens mij. Ik ben die hitte ook echt zat. Super blij met de airco's, maar dan alsnog geen energie om iets te doen. En direct duizelig als ik iets doe trouwens. Ik hoop echt dat het hier (midden vh land) ook wat afkoelt vrijdag. Ik had eigenlijk al gehoopt dat het donderdag zou afkoelen..
Hier ook echt chagrijnig! Heb ik de jongste ook nog tussen ons in liggen die hoest zich te blubber en tis al zo warm. Resultaat is dus ook nog geen oog dicht gedaan
Hier een redelijke nacht gehad. Baby ligt ineens weer links in m'n buik IPV rechts Zie wel erg op tegen vandaag...nog warmer
Waar ik tot nu toe de nachten nog wel oke vond, dat de boel lekker kon doorluchten als je de ramen tegen elkaar open deed, gebeurt dat nu voor mijn gevoel niet. Ik vind het benauwd buiten. Ik ga dus zeker straks de mobiele airco voor het eerst aanzetten. Op de slaapkamers van de jongens is het ook erg warm.
Morning... Wat betreft je post over benauwdheid heel herkenbaar. Heb vet last van hooikoorts op dit moment en de benauwdheid werkt dan ook niet echt mee. Fijn zeg die 30 weken grens! Dat klinkt zeker anders dan 29 weken en de baby moet echt nog even blijven zitten.. maar de kansen worden steeds beter!
Ohhh ja hooikoorts. Hier komt dat er idd ook nog bij en door de benauwdheid raak ik maar niet van die allerlaatste hoest af. Het lukt me niet om diep te inhaleren en echt alles schoon te hoesten zeg maar. Gewoon ruk bij elkaar.. benauwdheid, zere ribben, rug en bekken. Met voldoende rust wordt het wel beter maar echt veel rust pakken is lastig hoor nu!
Hier trouwens toch wel eens verteld dat man een andere baan heeft sinds maart? Hij heeft besloten om te kijken of hij eventueel terug kan naar zn oude werkgever. Het is echt zó hard werken (maar dat is niet zozeer het probleem) maar vooral: echt niet te combineren met het gezin. Komt ook dat hij super gebonden is aan werktijden en echt elk uurtje declarabel moet zijn (hij moet die dus kunnen schrijven op projecten). Dat is echt geen doen. Zeker op dagen dat de kinderen ook thuis zijn..want echt 100% ergens gaan zitten werken van 8.30 tot 17, ja, zo werkt het in de praktijk gewoon ook lastig. Zeker voor mij omdat het afgelopen periode ook zwaarder werd om alles in 3 dagen te proppen en de jongens 2 volle dagen te hebben terwijl ze niet met elkaar overweg kunnen in deze fase. In zn oude functie werkte hij ook fulltime maar kon hij wel zn eigen uren maken en waren er meer bepaalde periodes van meer drukte, afgewisseld met minder drukke periodes. Ben benieuwd
Wat knap van hem om de stap terug te willen maken, en te erkennen 'deze baan vraagt momenteel teveel van mij en mijn gezin', daar heb je lef voor nodig! Dat kan en wil echt niet iedereen.
De nacht ging hier goed, slaap een uurtje of 6.. dat is eigenlijk tekort, maar het is niet anders. Vandaag een rustig dagje op de planning; beetje in huis schoonmaken en rommelen.
Ja was ook wel een ding hoor want hij werkt er 'pas' sinds maart. Maar echt, het is continu stress hier, we leven compleet langs elkaar heen (dit zou niet minder worden als hij bijv minder uren werkt, het zit hem puur in hoe alles in te delen, want ik werk op papier ook fulltime maar kan al mn projecten volledig zelf inplannen en indelen, ook qua tijd) en de kinderen snappen er ook niets van. Soms is er een incident bij een kalnt waarbij hij ineens moet inspringen, soms tot 20u ofzo. En hij zit bijna elke dag tot 23.30 nog te werken om zn gemiste uurtjes in te halen die hij echt op klanten moet schrijven. Geen doen. Daarbij komt ook dat het werk hem minder bevalt en het is gewoon zwaarder dan hij dacht (ik kwam pas achter de zwangerschap nadat hij de baan had gekregen). We hebben er goed over gesproken en hij zei ook dat hij er helemaal niet happy mee is maar ook niet direct op wilde geven. Nou ja, maart tot en met juni.. ik vind dat je in 4 maanden echt wel kan inschatten hoe of wat en het wordt alleen maar drukker. Nu die knop een beetje om is, dat hij in elk geval iets anders wil of toch terug naar zijn oude job (wel in een andere functie, wat meer in de werkzaamheden past van nu maar wel met meer flexibiliteit), heeft hij ook wat meer rust. Qua salaris zal het misschien iets inleveren zijn, maar beter dat dan ongelukkig zijn en het niet kunnen combineren. Ik hoop voor hem (en voor ons) dat het lukt! Het is zo'n impact stiekem ook, als je niet happy bent op je werk.
Ik kom hier mee kletsen. Ik ben bijna 37 weken op het moment, en heb zo'n anderhalve week te gaan, omdat de baby aan de grote kant is. Ik ben zo opgezwollen, ik kan niks meer. Handen, voeten, benen, gezicht. Als ze haar vandaag zouden halen, zou ik superblij zijn. Ben bekaf! Echt de laatste loodjes.
Nou ik vond het ook een benauwd nachtje. En de buren dachten even heel hard te gaan praten tot 2 u vannacht in hun tuin. Daardoor maar weinig geslapen. Het is nu ook nog vies warm.
Verschrikkelijke plaknacht en vanacht nog zo een. Airco hielp redelijk. Ben voor mn gevoel echt elke 5 minuten wakker geweest, of om te draaien, een peuter die wilde knuffelen met papa of een por omdat ik schijn te snurken. Vooral heel veel gepord. Nu 24,4 graad beneden. Zal niet kouder meer worden. Ff snel gedweild beneden. We hebben last van mieren. Gif al gespoten en ze waren een kleine week weg en nu weer volop aanwezig. Heel vervelend. Onze 2e zomer in dit huis en aantal mieren neemt toe. In andere huizen echt nooit last gehad, dus zou toch denken dat het niet aan mij ligt. Zeker niet met al het genestel. Iemand nog tips? Als de vloer droog is vlucht ik naar boven bij de airco. Denk dat ik nog even wat ga slapen. Om 1400 heb ik pas weer een programma
Hier een goeie nacht gehad. Ik heb sowieso weinig last van de warmte. Net wel de ventilatoren van zolder gehaald voor op de slaapkamers. C stond om 2:15 naast mijn bed dat N constant der dekens jatte (wie gaat er met dit weer dan samen in 1 bed liggen en ook nog onder een dekbedovertrek???) dus die is naast mij gekropen. Even geplast, slaapdronken dus ik liep keihard tegen de badkamerdeur aan, die stond nog op een kier
Au! Dat is beroerd walker worden uit je slaapdronken zijn. Haha onder de dekens met z'n tweeën . Heerlijk je zou het maar koud krijgen. Die kinder logica af en toe
Vanochtend om 8u al controle gehad bij de vk. Alles was prima. Bloeddruk 120/60, 900 gram aangekomen in 3 weken, en ook direct een vingerprik voor ijzer gehad. Was aan het begin van de zwangerschap 8.2 en nu gezakt naar 7.2. Dat was goed zei ze. Heel logisch dat hij nu wat gezakt was. Maar het mooiste nieuws: de baby zou gedraaid zijn! Voor jullie info: mijn vorige zwangerschap heeft onze dochter de hele zwangerschap lang in stuit gelegen, nooit andersom. Een draaipoging is toen ook niet gelukt. Heb toen een geplande keizersnede gehad en dat zou het deze keer weer worden als de baby niet zou draaien. Tot de vorige controle lag deze baby ook nog in stuit maar ze lijkt nu goed te liggen ik weet dat dit natuurlijk nog kan veranderen maar het is al een overwinning omdat onze eerste dochter echt letterlijk nooit met het hoofdje omlaag heeft gelegen. Ik voel me iets beter dan gisteren, nog steeds verkouden maar ik ben maar wel naar kantoor gegaan.