De laatste 100 dagen van de zwangerschap - deel 6

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bulakgirl, 12 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelies03

Annelies03 Fanatiek lid

2 nov 2020
    1.189
    788
    113
    Vrouw
    Oooo no klonk als een vervelend begin maar gelukkig hebben jullie het goed kunnen afsluiten in het zwembad.
    En nu heb je dat fijne dagje zelf nog tegoed:)

RoseMurphy vindt dit leuk.
  2. Annelies03

Annelies03 Fanatiek lid

2 nov 2020
    1.189
    788
    113
    Vrouw

Oh indd lekker vaak gaan zitten. Avonturenboerderij van dat tv programma?kom ff niet op de namen haha..
    Wel heeeel leuk daar, en relaxed :)

3. Neilia

Neilia Niet meer actief

fien en Teun ;)
    Ja die! Wij wonen daar heel dichtbij dus kunnen er op de fiets heen, ideaal :)

Annelies03 vindt dit leuk.
  4. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.501
    602
    113
    Dat heb ik ook steeds vaker, ineens tintelende vingers? Hoe komt dat eigenlijk, weet jij dat?

@Lotion wow dat jij dat nog ziet zitten zo'n dag op pad! Veel plezier!

@vluchttas, dat klaarzetten en alle kleertjes wassen ben ik van plan te doen als ik over een week verlof heb. Nu maar hopen dat de kleine niet eerder komt. Maar gezien m'n andere zwangerschappen verwacht ik dat niet. Toen bevallen met 40.0, 39.6 en 40.3. Zoiets verwacht ik nu ook weer.
    Ik heb wel inmiddels het bevaljurkje besteld. Maar dan voor na de bevalling. Met het bevallen zelf doe ik liever een oud shirt aan :p

Isabella2020 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  5. Isabella2020

Isabella2020 Fanatiek lid

3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    Ja, dat weet ik. Heeft met vocht te maken. Google maar eens op carpaal tunnel syndroom. Door de warmte houdt ik vocht vast, bij mn eerste zwangerschap ook veel last van gehad, toen was ik ook 's zomers zwanger (was toen een hele hete zomer), en had ik ook steeds een tintelende slaap arm/hand/vingers. Het nu ook pijnlijk ipv slechts irritant.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  6. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik heb daar deze keer gelukkig geen last van.
    *klopt ‘m keihard af*
    Vorige keren werd ik ook daar constant wakker van. Heel mijn arm begon op een gegeven moment te tintelen.

7. Neilia

Neilia Niet meer actief

@Lootje nou het was loodzwaar hoor.
    Niet misselijk maar die 4km fietsen (en 4 terug) was echt af zien :|
    Moeten de dijk op fietsen, man en C doen dat met 2 vingers in hun neus.. ik moet halverwege al aan het zuurstof :$
    Wij gaan altijd maar een uurtje of 2 a 3.
    Hebben een abonnement dus kunnen gaan wanneer we willen.

8. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.491
    2.602
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hier vandaag alweer de 31 weken aangetikt! Niet te geloven dat de kleine man over 6 weken gewoon al 'mag' komen, en dat het dan waarschijnlijk ook snel zal gaan gebeuren. Vorige keren namelijk allaal spontaan bevallen met 37+6, 38+3 en 37+5.

Ik moet zeggen ik kijk er echt al naar uit en heb er zin in! ❤

Selien, Muisje2016, Orchid24 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ahhhhh mooie termijnen! Maar geen garantie hoor ;)
    Ik had deze jongen stiekem ook al verwacht maar nee :o:

Mamavanvier95 vindt dit leuk.
  10. Mamavanvier95

12 okt 2014
    3.491
    2.602
    113
    Vrouw
    Friesland
    Haha ja wie weet! Misschien wil deze wel tot 40 weken blijven zitten. :roflmao: Voor jou word het nu echt spannend hé! Hoe laat mag je je melden morgen?

11. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

14 apr 2020
    2.453
    1.830
    113
    Ik lees even mee hoe het met je gaat @Nina Sanders. Alvast succes morgen!

12. Wensvooreenderde

Wensvooreenderde Bekend lid

1 mei 2020
    812
    1.008
    93
    Oeh!! Deze week weer babynieuws♡♡ spannend dames!

Voor iedereen met meerdere kindjes, wat is jullie ervaring met de termijn voor jongetjes en meisjes? Wie kwam eerder?
    Onze eerste is geboren met 40+1 en de 2e met 40+3. Zal het deze keer 40+5 worden of zal ze eerder komen? (Dat is stiekem wat ik hoop:oops:)

Isabella2020 en Orchid24 vinden dit leuk.
  13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dinsdag! In principe 7.15 maar breng eerst de jongens weg om 7.30. Ik kan het echt niet over m’n hart verkrijgen ze niet eerst zelf weg te brengen :p

Mamavanvier95 vindt dit leuk.
  14. Isabella2020

3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    Moest je niet vandaag bellen of er morgen toevallig plek is?

Begrijpelijk dat je eerst zelf de jongens weg wil brengen, zou ik ook graag nog even zelf willen doen.

15. Mamavanvier95

12 okt 2014
    3.491
    2.602
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hahah ja dat snap ik! :)
    Nou ja, dinsdag is ook al heel snel!
    Was inderdaad in de war met morgen denk ik, omdat je moest bellen of er morgen ook plek was of zo? Beetje half gelezen. :D

16. Neilia

Neilia Niet meer actief

ik ben 3x ingeleid dus aan mij heb je niks :p
    Ik zeg altijd wel voor de grap dat N op de uitgerekende datum geboren was als die spontaan was gekomen.
    Dat kind is 1 grote grap en ik was uitgerekend op 1 april :p

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh zo, ja. Heb gebeld maar morgen stonden er al 2 inleidingen die door gaan. Dus dinsdag blijft staan.
    Morgenochtend bel ik de vk om te kijken of er nog een strippoging gedaan kan worden.

Verder ben ik morgen heerlijk alleen. Man gaat een dag naar kantoor (ik merk heel erg dat we dit beiden nodig hebben, even een dagje alleen om toch een klein beetje onszelf mentaal voor te bereiden). Klinkt gek maar door covid zijn we eigenlijk nooit alleen. Altijd mensen om ons heen. Ik wil heel even ademruimte. Heel even maar. En man had hetzelfde haha. Kindjes gaan morgen naar de opvang.

Dan ga ik in elk geval lekker mijn haar wassen, zorgen dat mijn benen enzo glad zijn en ik heb van mezelf klusjes verbod. Echt ik doe het niet. Die vaatwasser en was: aint gonna happen. Die vaat doet man maar en die was pakt de kraam maar gewoon mee woensdag (di is er toch niemand thuis). Klinkt stom maar morgen heb ik gewoon echt nodig voor mezelf.

Mits er een kind opgehaald moet worden van de opvang ofzo ja weetje, dan is het overmacht en zien we dan wel.

Dinsdag 7.15 gaan we de jongens samen naar de opvang brengen (ik denk ik heel emo haha) en melden we ons 7.45 in het ziekenhuis. En dan krijgen onze ouders nadat we ons hebben geïnstalleerd een appje met dat ik ingeleid word en mijn moeder haalt de jongens dan van de opvang dinsdag. Tot woe ochtend.

En dan. Dan hebben we verdorie gewoon nog een baby. Godsamme eentje die we wél zelf helemaal hebben gemaakt. Ik zit bijna te janken als ik dit typ joh.. pff.

Liliane92, Muisje2016, Emma1995 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. Isabella2020

3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    #3238 Isabella2020, 15 aug 2021
    Laatst bewerkt: 15 aug 2021
    Bij mij zei het niks.. althans, ik kan daar geen zinnig antwoord op geven. Bij de eerste/oudste -meisje- overkomt je veel.. dus ik ging overtijd. Nadat de 2e -jongen- vrij zwaar/groot (4300 gr) ook overtijd was, wilde ik bij een volgende niet nog een keer overtijd of het nou een jongen of meisje was, en ben dus ingeleid. Dat gaat nu weer gebeuren als het niet voor de 40 weken geboren wordt.

19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Wensvooreenderde hier 3 jongens.
    1e spontaan met 38.2
    2e ingeleid met 38.5
    Dinsdag inleiding weer met 38.5

20. Lootje

Lootje Fanatiek lid