Logisch toch, deze tijd van je zwangerschap draait het ook gewoon even om jou. Als de rest van de tijd het goed zit!
haha dan doe het gezonder dan ons! Wat sneu voor A ook! L is nu ook heel onrustig, maar in haar slaap grijpt ze ook naar haar oor. Dus als komende nacht weer zulk drama gaat zijn, laat ik het even zien bij de huisarts. Slaapt A de nachten nog wel goed ?
@RoseMurphy hier werkt vriend heel veel uur per week ( +- 70 uur ). Ik merk dat ik hier ook meer moeite nu mee heb tijdens een zwangerschap. Denk dat wij zwangere vrouwen meer nabijheid van een stabiele man nodig hebben dan we zelf soms beseffen. Ikzelf wel dus.. ik zeg ook wel eens tegen mijn vriend. Benoem dan ook dat hij het als compliment moet zien !
@wolkje1994 A slaapt redelijk. Heeft nu een paar keer gehad dat ie laat op de avond overstuur is maar dan is t meestal rond middernacht dat ie alsnog wel diep in slaap valt tot de ochtend. Met laatst een keer een uitzondering, toen was t 1.30. En herkenbaar wat je zegt mbt behoefte aan nabijheid. Man is er gelukkig ook goed in mij te troosten enzo maar als hij dan wat in de put zit zou ik graag juist hem willen helpen, dat lukt nu niet altijd zo goed. Komt wel, we kunnen er wel over praten en ben straks zelf mentaal ook weer stabieler haha
Moah de rolstoel is hier in gebruik en ik moet echt tellen hoe vaak ik een trap nog op kan anders volgt er een rekening. Bij mn dochter lag ik ook zwaar in de kreukels dus ik was/ben er wel mentaal op voorbereid. Maar destijds had ik nog alleen mezelf en mn man, nu ook de zorg voor haar dus of ik t leuk vind of niet, ik MOET rustiger aandoen. Ben ook al 50% ziekgemeld, werk maar in blokken van 2 uur en na 1 zo'n blok MOET ik plat en dan trekt t wel weer netjes bij, maar bij 3 uur wordt t tricky en 4 uur aaneengesloten is de rest van de dag naar de knoppen en hopelijk in de ochtend beter, maar niet "opgelost". De vakantie hebben we er al voor afgebroken. Hopelijk met heel wat tandjes minder dat we overeind blijven, duurt nog wel ff allemaal. Baal alleen als een stekker dat ik nu al ziekgemeld sta, is echt niks voor mij.
@RoseMurphy komt inderdaad ook goed, ik merk ook dat ik wat minder kan hebben. Vergeet nooit dat mijn vriend vroeg tijdens de zwangerschap van L ( op gepaste afstand ), ‘hoe lang blijven die hormonen nog rond gaan na de bevalling?’. Echt ik huilde om alles @Isabella2020 ik ga voor je duimen meid !
R zat met deze leeftijd nog in de buggy. Zeker voor langere afstanden zoals naar school etc. Vanaf 2j wel afgebouwd en met 2.5 liep hij gewoon mee.
Kraamvisite, ik weet het nog niet. Ik weet ook nog niet hoeveel uur kraamzorg ik wil. Dat ligt er maar net aan hoe de bevalling is gegaan en hoe het met de baby en mij gaat. Mijn schoonouders komen sowieso vanaf dag 1. Ze helpen ons altijd en zij vangen de Kids op als wij naar het ziekenhuis moeten. Mijn moeder woont aan de andere kant van nl, dus dat is afwachten met haar werk. Overige zien we wel. We zien ook nog wel wanneer we de kaartjes op de post doen. Wel is iedereen in mijn omgeving volledig gevaccineerd, ik ook inmiddels, dat geeft ons toch een wat veiliger gevoel
Kom maar baby @Isabella2020 mooi dat ze heeft kunnen strippen. hier alles z’n gangetje. We hebben maar halve dagen kraamzorg ivm drukte maar vinden dat beiden wel prima! Ze komt in de middag en het is fijn dat ze O een beetje bezig kan houden als man, ik, mini O en baby M op bed liggen! En heerlijk dat de was wordt bijgehouden want jeetje mina die draait overuren hoor. Maargoed. Das denk ik vanaf nu gewoon een gebed zonder einde haha.
Oh ennehhhhh deze moeke zit met witte koolbladeren in haar bh hoor. Bij de andere boys nooit gedaan maar jemig wat heb ik er een godsgruwelijke last van. Voelde me echt een hoopje ellende vanmiddag. Blij dat ik er wat manueel uit heb kunnen drukken onder de douche vanmiddag maar oh oh oh ik kon wel janken van de pijn. Mijn temp was ook iets opgelopen (maar geen koorts) dus hopelijk helpt koelen en pcm voldoende om een ontsteking tegen te gaan en hopelijk is de stuwing morgen op z’n retour!
ik ga keihard voor je duimen! Man zijn vakantie is afgelopen, maar hij is vanmiddag tijdens een spelletje door zijn rug gegaan. Kan nu nog amper lopen en heeft vreselijk veel pijn. Hij vind het vreselijk omdat ik zo ver zwanger ben en veel last heb en hij nu niks van mij kan overnemen. Ik doe nu zo veel mogelijk zodat ie hopelijk zsm weer mobiel is. Hij zou nog 2 weken internationaal werken dus moest het anders ook allemaal alleen doen. En ik zet gewoon mijn kinderen aan het werk
Hahaha bereid je maar voor op de was inderdaad. Niet normaal hoe snel dat gaat met 3 kinderen! Ik had gisteren alle wasmanden weg gewassen. ‘S avonds zat de eerste al weer voor de helft vol
Klinkt fijn, zoals jullie jullie draai aan het vinden zijn. De was.. is als een gebed zonder eind! En die stuwing, strakke sportbh's aan en koelen indd! Hopelijk snel weer weggetrokken. Bij mij was het de 3e keer ook het heftigst.
Is uitdrukken niet juist stimulerend? Handig om alvast te weten iig.. vorige x niet veel last van gehad gelukkig maargoed dat is geen garantie.
En dan te bedenken dat we het voor de grap over een vierde hebben, maar dan wel over een jaar of 5. ALS. Want niet ten koste van alles en dikke kans dat we het dan goed zo vinden.
Nee echt enkele druppels haalt net de druk eraf. Ze stonden op ontploffen en er liep sowieso al melk uit aan 1 kant. Echt, ik kon niet eens meer m’n lichaam of armen bewegen.