Ja tuurlijk! Ik krijg een geplande keizersnede in week 37/38. Ik mag namelijk geen weeën krijgen vanwege littekenweefsel in de baarmoeder (operatie en 2 eerdere keizersnedes)
Oooh, ik heb het gedaan! Ik heb mijn stoutste schoenen aangetrokken en tegen mijn baas gezegd dat ik het niet trek en mijn verlofdagen wil inzetten om halve dagen te werken tot aan mijn verlof En in principe is het goed! Hij gaat even nadenken over de indeling. Wat een opluchting! 32 uur werken is toch best wel pittig aan het worden merk ik.... En niet alleen dat maar ik mag nu ook per direct stoppen met werken en de rest van de middag vrij nemen #vreugdendansje #alsjulliemezoekenzitikindetuin
Dankje! Op zich goed, maar merk wel duidelijk dat het de 3e zwangerschap is. Ben ook een stuk zwaarder dan bij mijn twee zoons en ben wat meer benauwd. Dus echt wat meer een aanslag op mn lichaam.
Ik wil elke keer meelezen en schrijven... alleen als je even niet kijkt dan krijg je ook geen meldingen meer en dan is het gewoon bijna niet meer bij te houden. Hier morgen naar het ziekenhuis voor extra groeiecho. Ik voelde vorige week donderdag de baby bijna niet en de dag erna helemaal niets. Toen bleek dat het buikje achterliet dus dat willen ze in de gaten houden. Volgens mij heb ik ssnsluitend het gesprek over de keizersnede en het inplannen, maar dat kan ook 2 weken later zijn. Had gebeld zeggen ze dat het gewoon controle is. Ik ben nu 34 weken ze zeiden dat ik pas met 36 weken overgenomen zou worden voor het ziekenhuis dus dat is wel vreemd. Ook hebben we eindelijk de knoop doorgehakt wat de naam betreft. Opluchting en heel blij geeft toch veel rust, want ik was elke nacht aan het piekeren daarover.
Wat schrikken zeg en wat een eikels die wielrenners altijd die denken dat ze alles kunnen maken! Ik zou ook zeker aangifte doen kan echt niet wat ze doen hoor en dan be je nog zwanger ook. Gelukkig is je buik idd wel heel hoed beschermd.
Welkom voor iedereen die mee gaat praten Vanmorgen heb ik even opgeruimd in huis en de was gedaan, moet nog even opvouwen maar denk er over na om het morgen te gaan doen. Nadat ik heeeeel erg over heb gegeven vanmorgen, kwam er een oud collega bij mij op bezoek, samen genieten van een lunch en even de boel vergeten. Nu lig ik voor pampus op de bank maar ook dat is goed. Buiten vind ik het nu beetje te warm! @Aapie88 das wel irritant dan ja!
Gister echt heerlijke dag gehad. ‘s Middags heeft A nog lekker even geslapen, daarna zijn man en hij met de hond gaan lopen. Met z’n drieën in de tuin geweest waar A man ging ‘helpen’ . Eind van de middag kwamen schoonmoeder en tante langs en die aten mee. A om 19.30 naar bed en sliep meteen. En man en ik lekker bank gehangen! Vandaag lekker beetje in huis gerommeld en serie gekeken. Vanavond Chinees eten wat over was van gisteren (dat is altijd zo veel ) dus hoef lekker niet te koken. Morgen met A naar de kapper. Zo leuk haha. En in de middag controle vk. Komt nu wel heel dichtbij en ben zo nieuwsgierig. Maargoed. Bij A beviel ik deze termijn + twee weken dus t kan ook zomaar nog even duren
Welkom @Memmiee ! Voor jou is het einde dat een stuk sneller in zicht ja! Zie je op tegen de keizersnede? En wat goed dat je voor jezelf hebt gekozen @Selien ! Heerlijk, lekker van je zwangerschapsbubbel genieten. Merk ook dat werk steeds zwaarder wordt hoor!
Welkom @Memmiee @Selien heel goed van je!! @Aapie88 wat fijn dat je eruit bent met de naam. Geeft veel rust. Wat gek dat ze je pas met 2 weken over willen nemen. Hopelijk is de groeiecho morgen goed. @RoseMurphy het einde is wel in het zicht voor je Hier een slechte dag vandaag! Vanmorgen gelijk al, licht gevoel in m'n hoofd en snel heel erg moe. Hele dag dus lekker rustig aan gedaan, maar net ging ik toch bijna van m'n stokkie na het douchen van de jongens. Nu even een time out op de bank voor ik de stofzuiger er beneden door haal. En dan ga ik heerlijk naar bed. Hopelijk morgen een betere dag. Aa drink helpt ook niets vandaag
@Selien fijn dat je voor jezelf hebt gekozen en nu halve dagen gaat werken. Wanneer was officieel je verlof echt begonnen? @Aapie88 heerlijk al een naam weten! Ik vind dit ook zo fijn! @Annelies03 wat een leuk kleurtje van het wiegje ook zeg! @Stokstaartje86 hoe gaat het met jou en alle dingen die moeten gebeuren? Kan je alweer wat af strepen? Hier vandaag een fijne dag. Heb ik ook wel verdiend na 1,5 rotweek vol met plat liggen of pijnlijke harde buiken weg zuchten. Al zeg ik het zelf . Meteen misschien iets teveel gedaan vandaag, maar heerlijk dat het wel gedaan is nu tenminste
Geïnspireerd door @Selien hier ook de knoop doorgehakt. Dit wordt mijn laatste fulltimeweek. Daarna nog 2 weken 2/3 x een halve dag per week (afhankelijk van de overdracht) en dan lekker verlof. Ga nog 3 weken fulltime echt niet redden
Wat goed dat jullie allemaal zo goed voor jullie zelf zorgen Vannacht weer een rot nacht gehad , het breekt me nu toch wel heel erg op. Al de tweede dag spuug ik bloed mee met overgeven
@Daantjeee en @Selien: goed zo dames!! Heel verstandig om werk wat af te bouwen. Het laatste stukje van een zwangerschap is gewoon pittig en het is zowel voor jezelf als je kindje belangrijk dat je niet opgebrand aan je verlof begint. Je kan nog járen werken en je bent maar een (paar) keer in je leven zwanger!
Dat klinkt niet fijn... misschien tijd om (weer) aan de bel te trekken? Opname is ook niet fijn maar je zo rot voelen ook niet. Sterkte!
Daar zou ik wel even snel actie op ondernemen, op bloed spugen, dat is echt niet goed! Verloskundige bellen en huisarts bellen hoor!