Heerlijk die versoepelingen! Zo aan toe ! Ons ziekenhuis heeft de regel dat alleen je andere kinderen 1 voor 1 mogen komen. Maar hier gewoon gezegd tegen iedereen we zien elkaar wel als we thuis zijn. Vind altijd wel fijn dat ouders schoonouders dan even komen om de baby te zien. @brownie1992 zou het idd even in de gaten houden. @Secret Promise als zzper gaat het dan toch vaak door he. Neemt iemand jou taken nog over of leg je alles even stil. Hier dit weekend ook de vluchttas klaas maken en de laatste spullen erin.
Bloeddruk is dinsdag opzich not gemeten maar ik hou het even in de gaten. Heb het gevoel dat ik vannacht migraine heb gehad ofzo zo voelt het nu
Yes 37 weken dansje. De baby mag komen!!!!! Alleen nog de babykamer afmaken. Van de week uitgesteld tot dit weekend ivm warmte.
Hier weer een goede nacht Vanmorgen te hoge nuchtere waarde geprikt, benieuwd naar de rest van de dag en wat vk erover zegt vanavond. Misschien dat ik toch een diëtist ga/moet zoeken, maar vraag me af wat ze eventueel nog eraan kan toevoegen. Ik heb een voorbeeld voedingsadvies en houd me daar heel streng aan. Heb 1 keer gecheat nadat ik gevraagd heb of dat mocht en ben een kilo afgevallen in 2 weken, terwijl ik ook niet echt veel was aangekomen en geen overgewicht heb. Was voor nu niet erg, maar moest wel in de gaten houden dat ik niet blijf afvallen.
oh wat balen, als je vaak te hoog prikt nuchter dan misschien toch een bezoekje aan het ziekenhuis om te bespreken hoe of wat. Heerlijk deze temperturen weer. Had gisterenavond olifantenpoten waar ik amper nog op kon lopen, maar het was ook zoooo benauwd. Nu gelukkig weer normale voeten en maar 21 graden binnen, dus kan weer wat in het huishouden doen voor ik vanmiddag weer moet werken.
Ja het beleid hier is geloof ik eerst diëtist en misschien dat ik 3x dagcurve moet gaan doen? Hoor het vanavond wel via de app.. ja wel lekker wat minder warm he! Fijn dat je weer normale voeten hebt haha!
Precies dit, ik heb ook echt voor sommige mensen een speciaal kaartje laten maken met daarop: "In verband met de huidige maatregelen is bezoek nu even niet mogelijk. Graag ontvangen wij kraambezoek op een later moment. Eerst genieten we van elkaar." Ik twijfel nu heel erg of ik het kaartje er wel in wil doen, wat zouden jullie doen? Mijn vriend en ik zijn allebei niet zo van het bezoek, directe familie mag natuurlijk gewoon komen. Maar mensen die verder weg staan heb ik op dit moment geen behoefte aan.
Dat zie ik toch anders hoor! Als jij geen behoefte hebt aan 'verdere' familieleden die op kraambezoek komen, dan niet. Ik heb ook geen behoefte aan avonden lang mensen over de vloer waar ik net niks mee heb; dus gaan we dat ook niet doen. Dan komt er een later moment dat ze de baby ergens zien of organiseren we een kraamborrel oid.
Ik zou het eruit laten. Mensen die graag op bezoek willen komen en iets verder van je afstaan, bellen/appen vaak zelf wel voor een afspraak. Dan kun je altijd op dat moment beslissen of je daar wel/geen zin in hebt.
Misschien niet vanwege de huidige maatregelen, maar vind dat er best in mag staan dat jullie graag eerst genieten van elkaar en kraambezoek graag op een later moment ontvangen. Het gaat om jullie en jullie wensen. Nou hebben wij wel een omgeving die daar ook alle begrip voor zou hebben dat maakt het ook makkelijker. Maar zou vooral doen wat jullie willen en niet naar wat anderen willen in dit geval
Nee ik bedoel familie in het ziekenhuis. Alhoewel ik ook geen behoefte hebt aan schoonzussen in de kraamweek. Maar dat kunnen we echt niet afslaan. Even een uurtje dan en zonder alle kinderen. Dat vond ik bij m'n andere Kids zo vervelend savonds nog een hele bups kinderen over de vloer.
Goedemorgen. Lekker laat berichtje van mij. Vannacht gewoon boven geslapen (kon gewoon, gisteren na het verven flink gelucht) maar het was stik benauwd. Ik heb gewoon in mijn onderbroek geslapen. Man heb ik naar de bank gestuurd want ik vond het echt veel te heet. Doordat de gordijnen nog niet terug hangen (mijn broer komt zo voor de tweede laag verf) werd ik vroeg wakker. Maar ik was zo moe dat ik me heb omgedraaid gewoon. Rond 8u stond ik pas op wat voor mijn doen laat is. Beetje aan gerommeld en ik vind het stiekem nog aardig warm weer hoor. Het wordt ook gewoon weer zonnig met 26 graden. Weliswaar beter dan 32 zoals gisteren but still. Wel heerlijk vakantie nu. Dat is ook wel fijn hoor. Even 2,5 week gewoon helemaal niks. De oudste gaat misschien vanmiddag even naar opa en oma. Z’n neefje en nichtje komen ook en ze gaan geloof ik naar de speeltuin. Ik weet dat dat weer een suikerinname is ws van hier tot tokyo - ik erger me kapot, verzin iets anders dan je kleinkinderen letterlijk zoet te houden. Zit ik straks weer met een hyper kind dat tegelijkertijd oververmoeid is - dus ik ga even hele duidelijke voorwaarden stellen qua tijd dat ik hem thuis wil hebben. Ik kom nu ook op een punt in de zwangerschap waarop ik minder geduld ga hebben met zaken (het kost me gewoonweg te veel onnodige energie om altijd maar dezelfde discussies te voeren) dus het is take it of leave it. Maar ik hoef niet weer een kind pas 19.30 thuis dat niet meer wil eten door alle chocomelk en ijs, nog moet douchen en pas 20.30 in bed ligt. Neen, deze moeke gaat grenzen stellen! Verder eigenlijk weinig spannends te melden. Misschien dat we dan met de mini nog even naar de stad gaan. Paar dingen voor de vakantie nog halen. Verder eten we vanavond lekker makkelijk. Burgers op de grill met cheddar en een lekkere salade erbij. OF we bestellen wat, dan schuift dit door naar morgen.
Over kraambezoek hebben we duidelijke regels hier. Absoluut geen mensen in het ziekenhuis. Die worden zonder pardon naar huis gestuurd. Sowieso op de geboortedag wil ik geen bezoek en allerlei mensen over de vloer als ik net bevallen ben. Laat me maar eventjes een klein beetje bijkomen. Stel dat ik heel vroeg beval en rond de middag alweer thuis ben, dan vind ik het prima als onze ouders dezelfde dag eventjes komen kijken. Met de nadruk op even. maar ik moet er niet aan denken om in de middag thuis te komen en s avonds al allerlei mensen op de vloer te hebben. Wij doen sowieso altijd bezoek verspreid en Max 2 per dag. Ik kan zelf net na de bevalling echt enorm slecht tegen onaangekondigde drukte en vind die eerste dag altijd behoorlijk emotioneel. Ik bedoel. Het is je bevaldag/week en die moet voor mij niet in het teken staan van de baby tonen aan iedereen en bezoek ontvangen die veel te lang blijft hangen. Ik ben daar geloof ik een uitzondering in. Vind kraambezoek super leuk en wil graag met trots mijn baby showen maar ik vind die eerste tijd quality time met het gezin het allerbelangrijkste
Pff ik voel echt een knallende koppijn op komen. Eigenlijk voor het eerst sinds de zwangerschap. Gauw 2 pcm genomen en even rustig aan doen. En hopen dat het dan zo weg trekt..
Kraambezoek blij met versoepelingen dat we in elke geval beide opa's en oma's op 1 dag mogen ontvangen. Wel lastig dat de vraag meteen komt: en knuffelen? Nou niet met mij en denk ook niet met de baby. Ondanks dat ze al 2 prikken gehad hebben en ik ook. Bezoek zit ik ook niet heel erg op te wachten. Wil eerst zien hoe het met de baby gaat en wennen.
Het probleem is dat zij de kinderen opvangen dus samen met de kinderen op bezoek komen. Maar als ik geen medische indicatie heb dan ben ik met een paar uurtjes weer thuis en komen ze de Kids thuis maar brengen en die mogen hun broertje vasthouden.
Hier vandaag last van nesteldrang xxl. Vluchttas moet ineens geregeld worden, dingen in huis ook. En een pakje die ik graag wilde hebben had ik nog niet besteld. Help