De laatste 100 dagen van de zwangerschap - deel 6

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bulakgirl, 12 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caatje87

caatje87 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.322
    1.472
    113
    NULL
    NULL
    @bulakgirl aan toegeven heeft geen zin om niet te doen wekt alleen maar meer frustraties op. Straks voldaan voeten omhoog

Teapot, bluedrake en bulakgirl vinden dit leuk.
  2. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.502
    1.853
    113
    Poehhh, ik ben al druk geweest vandaag. Prima geslapen tot een uur of 4. Toen kwam de jongste bij ons liggen. Hij kon niet direct weer slapen en ik dus ook niet. Maar uiteindelijk toch geslapen tot kwart voor 8. Ik ben er direct uit gegaan en stond om 8 uur bij de winkel voor de weekboodschappen. Daarna naast 100 en 1 dingen ook de auto een grote schoonmaakbeurt van de binnenkant gegeven. Hopelijk blijft hij nu een beetje netjes tot na de geboorte.

Qua bezoek: ik ben juist blij dat er versoepeld is. Kunnen we als de kraamzorg er is ook gewoon bezoek ontvangen. Anders zit je daarna nog vreselijk lang met telkens kraamvisite. Wel komt er op het kaartje: bezoek op afspraak. Met alleen mijn nummer. Kan ik zelf regelen wie wanneer komt, zodat het niet te druk wordt.

3. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

@kraambezoek

In het ziekenhuis mag het hier niet eens bezoek. En vind dat verder ook geen probleem om ouders en schoonouders en mn kinderen te ontvangen, maar dat word hem dus nu niet.
    Bezoek thuis deed ik juist veel in de kraamweek en dan overdag. Was de kraamverzorgster er die zorgde voor alles en zelf lig je vaak in bed dus blijven ze minder lang.
    Nu nemen we alleen de minimale uren af dus komt visite gewoon voor onszelf.
    En dit vinden we helemaal goed. Mijn ervaring is toch wel dat visite maar even komt en iedereen eigenlijk wel berichtje stuurt of het uit komt.
    En baby vast houden vind ik geen probleem. Heb ook 2 kinderen die naar school gaan en corona mee kunnen nemen naar huis.
    Ben eerder bang voor het rs virus was nu weer op komt.

@bulakgirl lekker aan toegeven en als je klaar bent met de beentjes omhoog.

@Isabella2020 hier ook niks erop staan. Ook geen adres of telefoonnummer.
    De mensen die dichtbij staan weten onze gegevens.

@Orchid24 ben benieuwd of de vk je nog doorzet. Als je je al strikt aan het dieet volgt wat moet je dan nog anders doen.

4. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.162
    2.544
    113
    @caatje87 en @flowertje36 ik denk dat jullie @ aan mij voor @bluedrake is ;)
    Ik had niets gepost waarbij ik ergens aan toe moest geven :p zij wel ;) en dat is dus ook wat ik je mee wil geven! Af en toe geeft 't niets om aan alles toe te geven... Als dat je dan later rust geeft ;)

@Noralie87
    Mijn voeten waren vanmorgen ook redelijk ok... Had veel Gezweet vannacht dus wel wel blij... Nu zijn ze weer vreselijk dik dat het haast zeer doet erop te lopen :( straks maar weer op een stuk selderij knabbelen en alles er weer uit zweten vannacht :o:

Kwa noodweer valt het me hier echt reuze mee! Was best angstig dat 't hel zou worden, maar 't valt me alles mee!

We hebben voor morgen een zwembad reservering staan, maar de jongste is nu ook snip verkouden :( (aangezien ik verkouden ben geweest, heb enkel nog een licht hoestje, ga ik ervanuit dat hij dat overgenomen heeft van mij... Wel sneu dat hij dan nu niet mee kan zwemmen :( hij verheugde zich er zo op... Ik twijfel nog een beetje om 'm toch mee te nemen als hij zich iets beter voelt morgen.... Vind het zo sneu :(

caatje87, Nina Sanders, Noralie87 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. flowertje36

Oh haha ja inderdaad door elkaar gehaald :oops::oops:
    Ik zou hem ook gewoon meenemen hoor.
    Wij gaan morgen met zn tweeën lekker lunchen.

Orchid24 en bulakgirl vinden dit leuk.
  6. Lily94

Lily94 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    Heerlijk bij het zwembad geweest vanmiddag! Lekkere temperatuur hier vandaag, 25/26 graden. Nu op de bank voetbal kijken en vanavond ook niks meer gepland.

Ik vind de versoepelingen juist echt heel fijn. Kraambezoek heb ik ook liever dan als de kraamhulp er is (al nemen we dit keer maar de minimale uren), en ik heb er ook geen problemen mee dat ze de baby vast willen houden. Bezoek in het ziekenhuis hoeft voor mij niet, tenzij ik moet blijven. Als we een paar uurtjes na de bevalling weer thuis zijn, dan gewoon de eerste visite thuis. En dan wel als allereerst onze oudste dochter er weer bij :) bij mij staat niemand zo voor de deur, althans, de vorige kraamweek heeft iedereen netjes van tevoren gevraagd of ze konden komen

7. flowertje36

Even wat tips nodig dames!
    Ik zoek nog een leuk uitje om te doen met vriendinnen.
    Straks als de baby er is en alles is weer redelijk normaal.
    Wat doen jullie zoals met vriendinnen?

8. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Wij houden vaak wel van high tea’en of lekker lunchen. Fotoshoot ook keer gedaan was ook erg leuk!

Noralie87 vindt dit leuk.
  9. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.162
    2.544
    113
    Orchid24 vindt dit leuk.
  10. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    je bedoeld @flowertje36 denk ik haha, maar ja ook heerlijk!

caatje87 en bulakgirl vinden dit leuk.
  11. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.162
    2.544
    113
    Ik kan het ook! :roflmao: heerlijk dit haha @flowertje36 idd :thumup:sauna :p

Orchid24 vindt dit leuk.
  12. flowertje36

Fotoshoot klinkt heel leuk! Echt een keer wat anders!

Dit staat sowieso op de planning!

13. MissyMoo

MissyMoo Actief lid

17 jul 2020
    241
    420
    63
    Vrouw
    Man wat gaat dit snel hier met de berichten. Ik zag een geboirte voorbij komen. Gefeliciteerd!!

Hier jengelt het flink. De hele dag al een ease gevoel in m'n buik. Het zullen wel voorweeen zijn, maar ben toch wel nieuwsgierig of het niet wat regelmatig gaat Worden. Ze moet deze week geboren worden, wil ik geen keizersnede.

caatje87, Nina Sanders, Lily94 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.694
    4.054
    113
    Vrouw
    @caatje87 en @flowertje36 yes, helemaal los gegaan vandaag. Een paar klussen in huis gedaan, het bed verschoont en maar alvast omhoog gegooid (jeetje wat is dat hoog zeg) want ik moest toch helpen en ik word steeds minder mobiel. Setje kleding besteld. En nu nog ff voetbal kijken :roflmao:

caatje87, bulakgirl en Orchid24 vinden dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Lekker dan. Lang buiten gezeten vanavond. Lig ik net op bed. Man gevraagd of hij ivm de hitte beneden wil liggen. Lig ik er net in, hoor ik een mug én begint het met onweren (gordijnen hangen nog niet terug ivm het schilderwerk van vandaag. Ik ben kneiter bang v onweer..

bulakgirl vindt dit leuk.
  16. flowertje36

Haha voordat mijn man vrijwillig op de bank gaat slapen :roflmao::roflmao:

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oké man weer terug naar boven gehaald en later werd ik weer wakker. Onweer voorbij maar veel te warm en man kon zogenaamd niet meer opschuiven en ademde mij te luid. Terug naar de bank!!!

caatje87 en bluedrake vinden dit leuk.
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Daarna heerlijk verder geslapen overigens :roflmao:

bulakgirl vindt dit leuk.
  19. flowertje36

Nou als ik last heb van mijn man dan ga ik toch echt zelf een plek op zoeken waar ik beter kan slapen:roflmao:

20. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.694
    4.054
    113
    Vrouw
    Hiep hoi 35 weken zwanger vandaag :D

Mimus, Secret Promise, caatje87 en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina