Oh en welkom natuurlijk hier, ik spuit nu nog niet insuline. Waarom hebben ze daar uiteindelijk voor gekozen bij jou? Kreeg je het niet onder controle?
@Lotion je bent ook veel bloed verloren! Goed voor jezelf zorgen! En wat dat de borstvoeding goed op gang is zeg, genieten ! Hoe vinden trotste zussen en broer het ? @Muisje2016 kom jij niet in de verleiding om weer even ontsluiting te checken? Zou ik hebben dus hè
Mooie waardes! Ter vergelijking, ik zit mét insuline voor de nacht op een nuchtere waarde van 5,3. Voordat ik insuline kreeg zat ik rond de 6 en na de maaltijd soms zelfs op 9 Benieuwd naar je waardes morgen
Mijn eetpatroon is al zodoende dat het beperkt is qua koolhydraten, dat icm met dat mijn nuchtere waarde al structureel te hoog is was reden om toch met insuline te starten. Want verdere aanpassingen in mijn dieet zouden weinig helpen. Dus ik spuit nu voor de nacht een langwerkende insuline en voor de maaltijd(en) kortwerkende.
Ja in het begin wel. Maar na een maaltijd met alleen groenten en vlees zit ik soms op een waarde van 8,4 en na een patatje op 6,3. Dus ja, ik heb de hoop op een logische verklaring maar opgegeven
Nee, dat eigenlijk niet. Omdat ontsluiting (zeker bij een derde kind) niet zoveel zegt zolang je geen weeën hebt. Vandaag wel véél harde buiken, ondanks dat ik het grootste deel van de dag op de bank heb gehangen, maar de meesten niet pijnlijk en ook niet regelmatig. Niet het idee dat er iets gaande was dus dan heeft ontsluiting checken ook geen zin.
Ja! Herkenbaar dat gevoel haha! Ik benoemde het van de week bij de liggingsecho toevallig, dat het soms tijdens het lopen echt net is of ie al half naar buiten komt of zo. Idd net of er een handje uit komt Irritant gevoel. Maar volgens de echoscopist kan dat gevoel komen doordat ie al heel diep ingedaald ligt.
ohh ja dat weet jij beter dan ik haha ! Hopelijk betekent het iets, zou heerlijk zijn snel baby knuffelen!
zo ik heb net 'even' 30+ pagina's bijgelezen. Wat hebben veel dames zware periodes te doorstaan. Ik heb zelf ook veel stress en angst maar als ik dit allemaal zo lees dan mag ik eigenlijk helemaal niet klagen. Ik heb vooral stress over de verbouwing van de kamer van de oudste en de babykamer. Maar dat valt allemaal in het niet bij de complicaties van andere dames hier. Ander puntje van stress is de grootte van de beeb in combinatie met mijn anatomie. Mijn heiligbeen is te krom waardoor een grotere baby niet zo wenselijk is. En laat ik nou juist wel grotere babies maken. Dus nu naar de gyn om inleiding te bespreken. Ik zit voornamelijk dus mezelf in de weg met mijn hoofd want lichamelijk heb ik zo goed als nergens last van tot mijn grote verbazing. Bij mijn twee dochters had ik extreme bekkenpijn en nu niks. Snap er helemaal niks van
Hier afgelopen vrijdag zeker 2.5uur pijnlijke harde buiken die ongeveer elke 5min kwamen en zo'n 50sec gemiddeld aanhielden. Maar toen stopte het ineens weer haha. Rond de 38 weken word ik ingeleid, benieuwd of er dan idd al ontsluiting is. Hoop stiekem wel dan hoef ik niet eerst met een ballon aan de gang
Ik denk dat ik een schop onder m'n kont nodig heb.. Ik heb normaal een onderdruk van rond de 73 en een bovendruk van 115. Ik heb een voorgeschiedenis met pre-eclampsie. Dinsdag op controle was mijn bloeddruk al iets hoger 120/80. Ik zie al een week afentoe sterretjes, dat had ik bij mijn oudste dochter ver voordat de pre-eclampsie zich ontwikkelde. Vandaag opgestaan met hoofdpijn en net bij thuismeting een bloeddruk van 127/90 en even daarna 130/88. Geen enorme stijging als je kijkt naar de laatste keer maar het zit me toch niet lekker. Mijn hartslag was bij de vorige controles ook al steeds rond de 135 en ze weten niet waardoor dat komt. Ik zie er zo tegenop om te bellen voor niets
toch even bellen hoor! Vooral met jouw voorgeschiedenis. Bij deze de figuurlijke schop onder je kont.
Met dit soort dingen bel je sowieso nooit voor niets! Zorgen altijd uitspreken, dan ben je het in ieder geval al kwijt. Zeker met jouw voorgeschiedenis, doen!
Ik ook @bozoe zeker weten bellen! Vind het ook altijd een lastige drempel, maar tot nu toe wordt ik er iedere keer van verzekerd dat ze liever hebben dat je te vaak belt dan te weinig!
Ik vind het ook altijd moeilijk, heb altijd mijn man nodig die zegt we bellen. Toch even bellen denk ik, schop nog even mee
@bozoe bellen hoor! Je maakt je duidelijk zorgen en je hebt klachten. Beter een keer extra laten checken!