@Orchid24 oh op die manier, dat is dan wel jammer eigenlijk dat ze je zo slecht hebben voorgelicht. Zou ik ook niet blij mee zijn. @bulakgirl ben heel benieuwd hoe hoog mijn bloeddruk is, ik mag maandag weer op controle. @wiedeltje voor jou komt het ook steeds dichterbij! @Nina Sanders door jou heb ik nu ook zin in vakantie.
Ik vind het ziekenhuis juist fijn qua controle. Ze zitten niet aan m'n buik, want ik krijg toch een echo elke keer. En ik ben juist niet van het sociale. Gewoon doen wat gedaan moet worden en ik sta weer buiten. Geen dut hier. Kamillethee gedronken, hielp niets. Ik hou dit met zo weinig slaap echt niet lang meer vol. Hopelijk vannacht meer geluk. @Nina Sanders Krijg er zin van om naar het strand te rijden!! Durf dat alleen niet meer aan, zo ver van huis. Oh de babykamer nog niet aan begonnen? Moet er veel gebeuren?
Ik heb nog niet echt het idee dat er iets gebeurt. Wel wat pijn met lopen, maar dat is het dan. We wachten af, anders zondag nieuwe ronde nieuwe kansen
Nee juist helemaal niet. Mini O was net een jaar toen we erachter kwamen dat ik zwanger was en dat kamertje is nog zo enorm leuk. Ik heb er wel een andere stoel bij gekocht en een ander kleedje op de grond. Verder wil ik alleen maar een andere kleur op de muren (er zit een vaste kast in die we gebruiken als commode en die verven we dan gewoon mee). Daar gaan we misschien pas in mijn verlof mee beginnen want mijn broer komt dat in 2 dagen gewoon schilderen. Verder was babywas doen en dat is het eigenlijk. Dat is het voordeel van de jongens wat korter op elkaar. Je hebt zo veel nog in huis!
Ooh meiden spannend hier hoor, hopelijk snel nog meer baby’s! Hier is ons mannetje vandaag alweer een week oud en laatste dag kraamzorg, wat hebben we genoten! Verder is het een heel tevreden mannetje, drinkt goed, is alweer boven z’n geboorte gewicht. Broer en zus zijn enorm trots en willen constant knuffelen en bij hem zijn, echt super schattig! ikzelf nog wel last van mn bekken en heb een kleine navelbreuk.. maar dat vermoeden had ik tijdens de zwangerschap al. Zo lang als de weken duren op het einde van de zwangerschap zo snel vliegt het nu voorbij! Zet hem op dames met de laatste loodjes!! En wieweet nog wel leuk om een zomer mama’s 2021 groep aan te maken
Leuk om van je te horen, je maakt ons allen zo wel heel jaloers hoor! Klinkt als 'n fijne kraamtijd en relaxte baby. Succes met je eigen herstel.
@flowertje36 van harte gefeliciteerd! Hopelijk ging alles voorspoedig en ben benieuwd naar je verhaal!
@flowertje36 gefeliciteerd! Grote meid zeg. Ging alles goed? Hier net m'n slijmprop verloren. Gek genoeg totaal geen krampen, harde buiken, niks. Nu maar proberen te slapen!
Ik ben maar naar beneden gegaan en lig nu op de bank... Heb heel veel last van maagzuur, ben misselijk en lichtelijk last van de dunne... Heb maar omeprozal genomen.. Hoop dat dat gauw de maagzuur een beetje neutraliseert zodat ik weer naar bed kan... Heb een teiltje gepakt en de tv aangezet voor afleiding! Spannend @MissyMoo ben benieuwd of 't iets gaat doen voor je nog