Prachtig hoor @Lotion Hier zijn we bijna weer in het huisje. Vanmiddag naar Alkmaar geweest. Onderweg even wat gegeten. De jongens zijn hartstikke moe dus man mag zometeen mooi de mini naar bed brengen. Die is gisteren al gedoucht. Spring ik er mooi nog ff met O onder en vanavond lekker een filmpje. Vandaag behoorlijk wat harde buiken gehad!
@Lotion Wat mooi zeg! (Ben beetje jaloers, bij ons met 28 weken lag hij ook in een stuit met de tenen in de neus)
herkenbaar haha, 20 weken echo lag ie nog prachtig. 27,28 en 29 weken en er is geen fatsoenlijk beeld van hem te maken voeten, handen en navelstreng lekker allemaal bij het gezicht en te bewegelijk
@Lotion waanzinnig mooi! Die van ons wil zichzelf de hele tijd niet laten zien. Elke keer wegdraaien bij gewone echo's. Dus toen besloten om geen pretecho meer te gaan doen. Eerst kon het ook niet door corona.
@Lotion super mooi❤ Hier heb ik besloten om met 36 weken nog even onze dochters hun kamer op te knappen. Gelukkig helpt mijn vriend lekker mee. Maar het soppen van 2 dagen in die kamer is erg pittig gevallen.
in de neus Had je daar door slechte beelden? Hier wel constant een voetje in beeld , die liggen naast het hoofdje en op een gegeven moment had hij/zij met het handje het voetje vast.
Gaaf @Lotion super koel! Ik had 't deze zwangerschap ook wel willen doen, maar ivm Corona was ik 't eigenlijk vergeten toen er mondjesmaat weer meer kon... Toen ik bedacht had dat het echt weer kon was ik al te ver kwa termijn! Ohhh @haileybaby lekker bezig.... Nu ff uitrusten hoor! is 't wel klaar nu dan? @MissyMoo thanks! Via marktplaats in de buurt gekocht... Wilde niet zo'n opvallende witte
Ja hij lag er niet gunstig voor haha! En dat was zelfs de tweede poging. Ik had ook de placenta aan de voorkant wat ook niet echt meehielp. Maar bijna zie ik hem in real life en kan niet wachten!! Hier een van de foto's.
nee Toen ze het bovenbeentje ging opmeten zei ze dat we even weg moesten kijken. Maar ze had het zelf ook niet gezien, vond ze ook wel fijn want dan kon ze zich niet verspreken
Hihihi nee morgen de rest. Vandaag 1 kant van de kamer gedaan. Die is nu geverfd. En morgen de andere kant. Dan alles herinrichten en verder schoonmaken. Als die klaar is gaat savonds grofvuil naar buiten en kan ik mijn eigen slaapkamer gaan uitsoppen. Ik denk eind van aankomende week wel helemaal klaar. En dan is het bijhouden.