Hoe gaat het met jullie olifanten voetjes? Vandaag is echt weer een toppunt bij mij.... dikke ballen onder de enkels en ook de bovenkant is lekker opgeblazen Ik wacht echt op de dag dat ik m'n schoenen niet meer in kom en dus niet meer kan autorijden sowieso kunnen die schoenen na de zwangerschap richting de prullenbak, omdat ze zo zijn uitgerekt
Prachtig die echo's zeg! Ik heb deze keer echt weinig echo's gehad. Oh, dat scheelt, dat het dan wel snel klaar is @haileybaby. Ik twijfel ook steeds of ik de kamer van de meiden nog zal doen. Er is eigenlijk 1 wandje die opnieuw behangen moet worden. Daar zijn al stukken behang af. Ik heb het behang al en het is een hele rechte wand waar zelfs geen stopcontact zit. Dus in theorie zo gedaan en het is dan weer netjes. Maar toch zie ik er tegen op.... Vandaag ging het hier gelukkig een stuk beter. Fijne dag gehad. Ik weet alleen als ik weg ben op een gegeven moment niet meer hoe en waar ik mijn lijf moet laten. En het is best warm hier.. 27 graden. Dus ik zit nu gedoucht en wel uit te puffen voor de airco. OH echt heerlijk die vakantie verhalen van je @Nina Sanders.. Ik kijk ook erg uit naar onze vakantie. Ennn, dan is de baby er ook fijn bij <3.
Met het hele warme weer had ik er ook last van. Nu de temperatuur gezakt is weer mooie slanke enkels gelukkig.
Fijn zeg! Mijne waren de afgelopen week ook heerlijk geslonken! maar na vandaag is het weer dubbel en dwars terug!
Ik kan al een aantal weken m'n schoenen niet aan. Ik draag sandalen, maar thuis gewoon blote voeten. Sokken wil ook echt niet meer.
Ennnn ik meld me weer hoor. Ik was zó vaak wakker vannacht. Tjonge jonge. En serieus mijn hele lijf jeukt. Is dat normaal? Iemand bekend mee? Het is vreselijk irritant.
Oh vervelend! Heb je ook last van bultjes? Je leest wel eens iets over galbulten oid tijdens de zwangerschap @MissyMoo hoe doe je dat met autorijden dan? Of doe je dat niet?
Nee geen bultjes. Wel even in de gaten houden of het geen beginnende zwangerschapscholestase is. Heb nl wel jeuk op voetzolen, handpalmen, armen, benen en vooral ook in de nacht. Oncomfortabel voor de mama maar dat kan als je er lang mee rond blijft lopen wel schadelijk zijn voor baby als je idd galstuwing hebt. Ik wil het even in de gaten houden. Wel vervelend dat we nu net deze hele week nog weg zijn. Maar stel dat ik echt m’n twijfels heb dan kan ik hier ook altijd wel even een huisarts oid bellen denk ik in geval van nood..
Ik word over een uurtje weer gestript. Stiekem toch wat nerveuzer, vorige keer stelde de verloskundige het zelf voor en had ik geen tijd om mij zorgen te maken Maargoed alles voor een goed doel!