De laatste 100 dagen van de zwangerschap - deel 6

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bulakgirl, 12 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    Denk dat ik gisteren de hele dag voorweeën heb gehad.
    Want nu is er niks meer aan de hand. Merk wel dat mijn buik erg stevig is. Heb goed geslapen, wel veel naar de wc mja.
    Ben zo teleurgesteld dat het niet doorzet. Wil gewoon mijn baby zien.

Isabella2020, Noralie87, MissyMoo en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.171
    2.545
    113
    @MissyMoo
    Vervelend is dat! Hoop dat je uiteindelijk toch wel in slaap bent gevallen en lekker hebt geslapen!

@bluedrake
    Ineens extreem vocht vasthouden is geen goed teken... Hoop dat je gauw terecht kunt bij je vk!

@Lily94
    Succes op je werk vandaag.. Gewoon af en toe ff een rondje lopen en lekker gaan staan ;) je hebt recht op extra pauze he.... ;)

@Krisjee
    jammer zeg! Zal voor je blijven duimen! ;)

Ik heb vannacht ook niet echt lekker geslapen... Veel wakker ook wel door de voorweeën en dan de angst en de twijfel of 't echte weeën waren... :rolleyes: maar heb me voor gehouden dat zo lang ze niet echt pijnlijk zijn en niet heel duidelijk een frequentie houden het vast nog niet het echte werk was... En dat bleek gelukkig dus ook zo. :) ik merkte dat als ik ging bewegen dat ze minder werden... Met zitten waren ze 't "hevigst".

Ik merk wel dat ze nu nog lager zit... Soms wel 't gevoel dat ze er zo uit kan floepen :roflmao: vanmiddag weer naar de vk... :thumup:

Isabella2020, Lily94, Noralie87 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.695
    4.056
    113
    Vrouw
    @Krisjee mega balen meid, begrijp je helemaal :(

Krisjee vindt dit leuk.
  4. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.695
    4.056
    113
    Vrouw
    @bulakgirl nee, nu was het gisteren wel echt heel erg benauwd weer enzo. Het is nu gewoon afwachten wanneer ik terecht kan... Zit wel gewoon aan m'n ontbijt trouwens. We zien wel verder.

MissyMoo en bulakgirl vinden dit leuk.
  5. Neilia

Neilia Niet meer actief

@bluedrake hoe laat moet je de vk bellen?
    Of heb je al een afspraak?

@Krisjee balen dat het niet doorzet!

waar de baby eerst heel laag lag lag de baby vanochtend ineens zo hoog dat het echt heel oncomfortabel aanvoelde bij mijn ribben als ik ging zitten o_O
    Morgen moet ik naar de vk, ben wel benieuwd hoe de baby dan ligt.

Isabella2020, Noralie87, MissyMoo en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Ik heb zoveel zin in verlof! Haha. Merk echt dat ik in huis begin te rommelen en babyspullen verzamel enzo. Heb gister de MaxiCosi hoezen gewassen en die van de wipstoel. Zag dat die zo goed als gescheurd is, dus even op zoek naar een andere hoes.
    Nog 6,5 week tot verlof (en daarin nog een week vrij :) )

Verder komen we steeds dichterbij een naam voor de baby. Blijft lastig hoor (meisjes naam hadden we al voordat we wisten dat A een jongen was, dus we zijn dit keer weer lekker op zoek gegaan haha).

7. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    @Lotion Ik volgende week weer naar vk. Ben ook heel benieuwd, want ik voel dus echt niet precies welk ledemaat waar zit ofzo, haha. Maargoed, zo lang hij lekker druk is vind ik het top. Al hoop ik wel dat ie met zn hoofd nog naar beneden ligt, maar dat was vorige keer wel zo en zo voelt het ook nog wel gelukkig.

Isabella2020, MissyMoo en Orchid24 vinden dit leuk.
  8. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Gisteravond even naar ziekenhuis geweest, hij was gisteren hele dag zo rustig was ik echt niet gewend. Mocht meteen komen dus aan de ctg en echo, nou zodra dat ding aan ging liet ie wel van zich horen:roflmao: Alles was goed gelukkig! Nog steeds onvolkomen stuit, ben benieuwd wanneer die gaat draaien en of ie gaat draaien (uit zichzelf)

Vandaag afspraak bij diëtist en internist en vanavond zwangerschapszwemmen!

Isabella2020, Nina Sanders, Lily94 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.695
    4.056
    113
    Vrouw
    @Lotion ik moet rond 09:00 uur bellen, en dan weet ik meer...

bulakgirl en Orchid24 vinden dit leuk.
  10. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.695
    4.056
    113
    Vrouw
    14:00 uur pas komen vanmiddag, ik ga weer naar bed :roflmao::roflmao: Tenzij er wat veranderd natuurlijk :|

Lily94, Noralie87, bulakgirl en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Neilia

Neilia Niet meer actief

Oh dan pas!
    Nou lekker nog even gaan dutten dan!

Vandaag 28 weken dansje :D
    3e trimester, wauw wat is dat snel gegaan!

12. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.695
    4.056
    113
    Vrouw
    Dan pas inderdaad, dacht het gisteren al want ze zitten compleet vol. Maar ze wist gelukkig van m'n situatie af. Dat is wel fijn!

Noralie87 vindt dit leuk.
  13. Neilia

Neilia Niet meer actief

hier hebben ze gelukkig altijd lege plekjes voor spoed gevallen tussendoor.
    Die houden ze dus bewust vrij.

maar goed je kan in ieder geval terecht dat scheelt :)

14. MissyMoo

MissyMoo Actief lid

17 jul 2020
    241
    420
    63
    Vrouw
    Hier toch nog lekker geslapen. Het zakte af na een uurtje. Wel veels te kort, want de kleintjes werden om 7 uur wakker. was een beetje boos op m'n man dat ik degene moet zijn die eruit komt om met ze maar beneden te gaan, en hij slaapt lekker uit tot 9 uur. Hij heeft me gisteren laten uitslapen, maar dat is 1 van de 7 dagen in de week. Zijn excuus: hij is moe. Nee, ik niet. :rolleyes:

Vandaag lekker met de pootjes omhoog. ga een paar schoonmaak klusjes doen, maar verder gelukkig niks op de planning.

Isabella2020, bluedrake, Orchid24 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    @RoseMurphy ik ben er ook aantoe. Nog 3 weken werken. Maar wil alles een grote beurt geven in huis. Met nog 3-4 werkdagen per week moet ik m'n energie verdelen. Dus laat die weken maar snel voorbij gaan. Dan kan ik m'n huis spik en span maken :rolleyes:

Jammer meiden dat het voorweeën waren.
    @Krisjee snap dat je er klaar mee bent en eindelijk wilt babyknuffeken.
    @bluedrake heel veel succes straks hopelijk is je bloeddruk gedaald.

RoseMurphy, Isabella2020, Krisjee en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.695
    4.056
    113
    Vrouw
    Bloeddruk was nu gedaald, 130/80 gelukkig. Urine zag er ook heel netjes uit. Maandag weer komen tenzij ik echt beroerd word, dan moet ik meteen bellen.

Eerst maar eens die 37 weken volmaken, elke dag dat de baby goed blijft zitten is er momenteel 1..

RoseMurphy, Lily94, Orchid24 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. Neilia

Neilia Niet meer actief

Beter! :thumup:

bluedrake vindt dit leuk.
  18. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.171
    2.545
    113
    Fijn zeg @bluedrake :)

Ik ben weer nagekeken... Ik moet zeggen dat ik de hele dag door krampen houdt... Volgens de gyn is er nog niks aan de hand... Baarmoeder is nog 4cm lang en volgens haar lag de baby nog niet vast in 't bekken... (terwijl de andere controles iedereen eigenlijk steeds zei dat ze vast lag al) :rolleyes: als ik elke 3 minuten een wee van 30 seconden heb die zeer doet en ik echt weg moet puffen voor een half uur dan moest ik maar bellen, want dan zou het wel eens kunnen gaan gebeuren... En ik zou echt wel weten wanneer dat iso_O
    Nu volgende week donderdag weer...

Orchid24, Noralie87, MissyMoo en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.510
    1.859
    113
    Hier ook niks meer hoor. Ik had het eigenlijk ook niet verwacht dat het door zou zetten, maar zeker wel gehoopt. Ik zit nog te dimdammen of ik donderdag tijdens de controle zal vragen of ze me strippen willen. Of misschien een afspraak maken dat ze het na het weekend willen doen. Maandag bijvoorbeeld.

Balen dat het bij jullie ook afgezakt is @MissyMoo en @Krisjee.

Ik heb vanmorgen de zolder eens helemaal opgeruimd. Wat een klus. Donderdag aan mijn zusje vragen of ze hem zuigt, dan is het daar fijn netjes. Weer een klus van mijn lijstje.
    Ik moet de enveloppen nog schrijven, de slaapkamer van de oudste 2 even flink opruimen, 1 kast opruimen en de traktatie voor de kinderen afmaken. Dat laatste is een flinke klus, want 3 kinderen x 30 klasgenoten is toch 90 stuks.
    Morgen komt mijn zus een ochtendje poetsen en donderdag mijn andere zusje. Dus vrijdag bevallen lijkt me een puik plan.

Lily94, Orchid24, MissyMoo en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.695
    4.056
    113
    Vrouw
    @wiedeltje het lijkt wel alsof de baby's die mogen komen, er geen zin in hebben helaas...

Je bent wel een bezige bij zo te lezen! goed bezig :)

@Lotion en @bulakgirl zeker fijn, we wachten rustig verder af...

Orchid24 en bulakgirl vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina