De laatste 100 dagen van de zwangerschap - deel 6

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bulakgirl, 12 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Kk ga morgen wel bellen of ik eerder kan. Want de 2e prik halen rond de 37e week vind ik echt te dichtbij
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  2. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik reageer er dus eigenlijk nauwelijks op. Wel wat spierpijn en ik heb 1x een ei op mn arm gehad. Maar verder eigenlijk nooit..
     
  3. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Hier heerlijk dagje gehad. Wel pittig maar goed genoten. 2,5 uurtjes zwemstrandje geweest. Even met de minibike wezen rijden met de oudste. Daarna de jongste opgepikt bij schoonouders. Uiteraard ook even ned-oekr gekeken. Nu zo lekker douche en naar bed. Kleine man heeft goed de hik.

    Weltrusten dames.

    @Mimus hopelijk kunnen ze morgen strippen❤
     
    Noralie87, bluedrake, Isabella2020 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. MamaDiamantje

    MamaDiamantje Bekend lid

    30 apr 2019
    507
    717
    93
    Vrouw
    Hier idem dito. Ik wacht wel tot ik weer hersteld ben van de bevalling. Wij gaan eind september naar Spanje dus wil wel oor die tijd in ieder geval volledig gevaccineerd zijn.

    Hoofdpijn is naar, gebruik je paravetamol?
     
    Noralie87 en Mimus vinden dit leuk.
  5. wiedeltje

    wiedeltje Fanatiek lid

    2 apr 2012
    1.134
    1.466
    113
    Ah @Mimus ik hoop dat de hoofdpijn weggetrokken is, je fijn geslapen hebt en de strippoging vandaag lukt zodat je gaat bevallen vandaag.

    Verder heb ik niks onthouden van het geklets van gisteren denk ik. Haha, de kinderen vroegen gisteren nog aan mij waarom mama zoveel vergeet. Oeps!

    Ik ben sinds kwart over 5 klaarwakker. Nog wel geprobeerd te slapen maar dat is niet gelukt. Wel lekker gelegen nog even. En dat op de eerste dag van de vakantie van de kinderen :confused:. Kan ik een keer wat langer slapen.... Nouja vanmiddag nog maar even proberen een tukkie te doen.

    Oja, het wordt de komende dagen flink warm hè. Ik zie er tegen op. Man op het hart gedrukt dat hij de mobiele airco van zijn moeder meeneemt. Die heeft er 1 over. Ik wil hem graag op onze slaapkamer zetten zodat ik in ieder geval een beetje kan slapen.
     
    Noralie87, Orchid24, bluedrake en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Mimus

    Mimus Fanatiek lid

    26 okt 2015
    2.266
    2.464
    113
    Wat een lekker vooruitzicht!
    Hopelijk kan tegen die tijd alles weer een beetje qua buitenlandse vakanties!

    Ja slik 2x 500 mg elke 6 uur..
    Lijkt nu ik wakker ben nog goed te gaan, dus hopelijk blijft dat ook zo!:rolleyes:
     
  7. Mimus

    Mimus Fanatiek lid

    26 okt 2015
    2.266
    2.464
    113
    Dankjewel, lief van je!!
    Heb redelijk geslapen, hoofdpijn lijkt tot nu toe goed te gaan, dus hopelijk blijft het weg vandaag.

    vroege morgen voor jou zeg!
    Hopelijk kun je ondanks de vakantie van de kids toch nog een beetje rusten vandaag..
    En hier ook iemand die tegen de warmte opziet komende dagen! Hopelijk hoef ik die niet zwanger meer mee te maken.
    Airco is iig wel fijn dan ja!
     
    MamaDiamantje vindt dit leuk.
  8. Mimus

    Mimus Fanatiek lid

    26 okt 2015
    2.266
    2.464
    113
    Okee nooit gedacht dit te halen, maaarrrr..

    Een 40 weken dansje dan maar!!:roflmao:



    Dansje?? Nee eerder een rond waggelende walrus hoor:p
     
    RoseMurphy, Lily94, Orchid24 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    Succes vandaag @Mimus ik ga voor je duimen! ;)

    Hier een redelijk beroerde nacht gehad... Veel eruit om te plassen en veel wakker met draaien :( ik hoop vandaag nog wel wat in te halen overdag!

    Bizar de wedstrijd gisteren... Wij hadden soort hoorspel in de buurt... Op 1 of andere manier liepen we 1,5 minuut achter op de buurt? Dus als we gescheld en gejoel hoorde wisten we dat er een mislukte doelpoging kwam... En met gejuich en getoeter een doelpunt :roflmao:
     
    caatje87 en Mimus vinden dit leuk.
  10. Isabella2020

    Isabella2020 Fanatiek lid

    3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    We hopen vandaag op babyspam @Mimus! Hopelijk lukt de strippoging en wordt het babyknuffelen!
     
    Mimus vindt dit leuk.
  11. Isabella2020

    Isabella2020 Fanatiek lid

    3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    Mijn man had afgelopen dagen nachtdienst, meestal slaap ik dan heerlijk volop ruimte zeg maar ;).
    Maar het duurt nu 's avonds errug lang voordat ik slaap.. lig zo 1,5 uur wakker.. de slaap is er dan niet, terwijl ik me wel moe voel. Natuurlijk is het ook warm, maar daar heb ik geen hinder van. En dan is het middernacht voordat ik slaap.. korte nachtjes. Pff..
     
    bulakgirl vindt dit leuk.
  12. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    Goedemorgen, hier de hele nacht doorgeslapen! Officieel start vandaag mijn verlof :roflmao: Alleen zit ik helaas al een tijdje thuis door de bekkeninstabiliteit :cry: Vandaag worden ook de bedverhogers geleverd en nog wat andere dingen.

    Wat betreft de warmte, moet ik steeds denken aan vorig jaar augustus en zo erg is het nu nog niet. Dat is dan een meevaller :rolleyes:
     
  13. MamaDiamantje

    MamaDiamantje Bekend lid

    30 apr 2019
    507
    717
    93
    Vrouw
     
    Mimus vindt dit leuk.
  14. Slowly

    Slowly Fanatiek lid

    1 mei 2020
    1.125
    734
    113
    Vrouw
    Echt ik haat die gemeente werkers van het groen. Waarom moet je om 7.30 4 minuten met zo’n hand grasmaaier staan gassen om vervolgens helemaal niks te doen:evil::evil::evil: als ze dan alles zouden maaien en bezig zijn is het ook irritant maar ja ze doen iets nu deed hij 1 plukje weghalen. Dat kan om 11.00 ook. Was net weer in slaap gevallen na een k*t nacht :(:confused: kind ook gelijk wakker dus de dag is al begonnen.

    sorry einde klaag!
     
    Isabella2020, Mimus, bulakgirl en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Mimus succes vandaag! Ik hoop dat de bevalling start vandaag!

    @Slowly hier zijn ze inderdaad vandaag ook weer zo vroeg begonnen:rolleyes: hopelijk lukt het om een beetje rustig aan te kunnen doen vandaag!

    Hier wederom een goede nacht. Echt hoe vaak ik ook naar de wc moet en dat is vaak, zodra ik lig ben ik gewoon weg dat ken ik echt zo niet.. dus vind het heerlijk :roflmao: Ik heb wel het idee dat mijn bekken nu echt beginnen op te spelen, maar ik hoop dat het ergste me bespaard gaat blijven. Vandaag genieten van de zon en vanmiddag heb ik groeiecho en controle. Ben erg benieuwd naar de groeimeting en wat de verloskundige erover te zeggen heeft en heb ook wat vragen over het dieet etc dus van mij mag het al middag zijn :D
     
    caatje87, Mimus en bulakgirl vinden dit leuk.
  16. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    zo ga ik het ook doen.

    hier een goede nacht gehad.
    Ik heb de afgelopen week constant kramp in mijn voeten/been snachts maar afgelopen nacht gelukkig niet.

    succes vandaag @Mimus!
     
    Noralie87, Mimus, bulakgirl en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Goedemorgen!

    Hier verrassend een gevoelsmatige goede start van de dag. Ik kon gisteren niet slapen en heb maar 4 uurtjes geslapen, maar ik kan het wat inhalen als ik wil vandaag. Kindjes zijn naar de opvang en ik heb een rustig werkdagje (1 overleg om 10u). Verder heb ik deze week elke week wel een afspraak staan, maar prima te doen. Zo heb ik vanmiddag even lenzencontrole en morgen check bij de vk. Woensdag groeiecho en do een afspraak met de bekkenfysio. Ik merk dat als ik wat langer zit, ik echt een stekende pijn voel die steeds verder doortrekt richting bil en rug. Ik herken dat heel erg van de vorige keer op dit termijn en een aantal fysio sessies hielp echt enorm!

    Verder is de behanger hier nu bezig voor het behangen van de eethoek. Het prachtige Arte behang, dus ik ben zó benieuwd naar het resultaat straks. Je maakt me echt gelukkig met dat soort interieur changes haha. Verder komt mijn broer einde week onze slaapkamer schilderen. Ik wilde hem geen 28 graden aan doen haha. Vandaag komen de nieuwe spulletjes voor de slaapkamer (nieuw bankje, kapstokje etc). Dus komend weekend kan ik alsnog onze kamer helemaal afmaken / gezellig maken. Moet alleen nog een nieuwe lamp maar als ik 1 ding heb geleerd met lampen: daar moet je echt tegenaan lopen want als je op zoek gaat, dan vind je niks.

    Wat zijn jullie plannen vandaag?
     
    bulakgirl, caatje87, Mimus en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ohhhhhhhhhhh en ik kreeg een hartverzakking net. Ze kwamen de grijze container legen en we waren nét op tijd met hem aan de weg zetten. OH MY. Je zal hem mara vergeten of te laat zijn. Eens in de 4 weken... en de restafvalcontainer wil je echt niet vergeten met al die luiers erin..
     
    MamaDiamantje, bulakgirl, Noralie87 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    hier komen ze gelukkig om de week dus dat scheelt.
    Maar hij gaat eens in de 4 soms 6 weken aan de weg.

    Lekker zo een nieuw interieur!
    Ik ga binnenkort naar Loods5 met mijn broertje.
    Die heeft net een huis gekocht en heeft nog een complete uitzet enz nodig.
    En loods5 heeft echt geweldige dingen dus hoop dat ik me kan inhouden :roflmao:
     
    Isabella2020, bulakgirl, caatje87 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. siepel

    siepel Actief lid

    15 jun 2010
    417
    206
    43
    Telefonisch kunnen ze wel meer! Ik heb de 1e nu staan met 35 weken. Voor mij al tricky want ben vorige keer bevallen met 34 weken.
    Mijn 2e kwam online precies rond de uitgerekende datum uit, dus ik heb de afspraak telefonisch gemaakt, dan kon er meer tijd tussen zitten namelijk. Nu zit ie er 2 weken na, en mocht ik dan in de lappenmand zitten kan ik hem altijd nog verzetten.
    Ik ga sowieso niet over de 40w, dus dat ik dan bevallen ben is wel zeker.
     
    Isabella2020, Lily94, bulakgirl en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina