Spannend @MissyMoo hoe gaat het nu met je? Nog een beetje kunnen slapen? Vandaag komt de lactatiekundige langs.. we gaan vast bespreken wat ik moet doen als de baby geboren is en wil graag wat meer tips in het nu al proberen te kolven... ik hoop zo dat borstvoeding geven nu wel gaat lukken!
Goedemorgen. Hier zijn de jongens elkaar al sinds 6u wakker aan het houden. Gaaaaaapppp... ik zit aan een bakkie koffie met kwark en een berg hagelslag er doorheen..
Wat gaan jullie trouwens allemaal doen in jullie verlof / doen jullie tijdens verlof? ik wil graag nog iets van een cursus volgen. Max 3-4u per week. Jullie tips? Bij de oudste volgende ik Scandinavische film en tv geschiedenis (Univ van Kopenhagen) en tijdens verlof mini was dat Teaching & Education (Univ of London). Ik heb werkelijk geen idee wat ik nu wil doen
zo min mogelijk Ik zit nu natuurlijk al thuis en verzin altijd klusjes in huis voor mezelf. Nu moet ik bijv de muur opnieuw verven. Die had ik nog niet zo lang geleden een kleur gegeven maar er is zondagnacht een fotolijst van de muur gekletterd en dat heeft zijn sporen op de muur nagelaten ik wil de kamer van N en L nog verven. N krijgt een stoere jongenskamer en voor L ben ik op zoek naar een wat neutrale kleur. Zand oid denk ik dat het word. Haar kamer is niet zo heel groot. en ik wil de trap nog verven zoals je leest ben ik dol op verven
Ik had trouwens vanmorgen vroeg voor het eerst in al mijn zwangerschappen een harde buik Kwam overduidelijk door een volle blaas want zodra ik naar de wc geweest was werd ie langzaamaan weer soepel.
Blijkbaar was al het gedoe van de afgelopen dagen best wel veel. Na een paar slechte nachten heb ik heerlijk geslapen vannacht. Gisteren wat later in slaap gevallen maar niet eens eruit gehoeven vannacht voor een plaspauze. Ik ga goed op dit weer.. blijkbaar word ik een Michelin vrouwtje als de temperatuur stijgt icm met een hoge bloeddruk en veel vocht vasthouden. Daarna begin ik weer iets normaler te worden. @MissyMoo oh ik hoop zo voor je dat het door heeft gezet!
@MissyMoo ik hoop dat het heeft doorgezet!! Gisteren gesprek gehad met de diabetes diëtist, ik hield me inderdaad goed aan het dieet en ik mag ook wel wat minder streng zijn voor mezelf. De 3 afwijkende waardes die ik heb gehad, ziet zij geen link met wat ik heb gegeten. Dus dan kan het allerlei andere oorzaken hebben en moet ik het ook niet zien als falen. Ik moet gewoon zo doorgaan eigenlijk en hopen dat het stabiliseert! Daarna een gesprek gehad met een internist ik heb nu een eigen meter gekregen, dus ik kan mijn leen meter terugbrengen. Hele handige app gedownload, daarin geef ik de waardes door en die krijgen hun automatisch. Dan sturen hun een berichtje met ga zo door of toch over op insuline of iets. Heb ook alvast insuline instructie gekregen. Komende week elke dag 4x prikken, zitten daar verkeerde waardes bij dan is kans wel aanwezig dat we over gaan op insuline. Zijn de waardes goed dan wordt het daarna om de dag een dagcurve. Wel fijn even die duidelijkheid en een soort planning! Daarnaast betekent insuline dat ik automatisch rond week 38 word ingeleid. En als ik geen insuline nodig heb, dan is dat niet nodig. Toen wel gevraagd dat ik liever niet tegen de 42 weken loop, maar ze zei ik heb maar 1 vrouw gekend met diabetes die met 41 weken nog zwanger was. Ik mag altijd aangeven als ik dat niet zie zitten en dat is eigenlijk ook geen probleem. Dus dat vond ik toch ook wel erg fijn om te weten
@Orchid24 wel heel fijn een gesprek zodat je eindelijk weet waar je aan toe bent en wat je kan verwachten. Dat zal vast een hele opluchting zijn! @Nina Sanders ik zit natuurlijk volle bak in m'n verlof, en heb eigenlijk alles al gedaan wat ik zou willen doen. We hadden geen rekening ermee gehouden dat de versoepelingen allemaal zo snel zouden gaan. Het huis is zo goed als babyproof, misschien nog een keer naar de action en verder weinig nog te doen gelukkig. Dus we hobbelen lekker door, beetje netflixen en mijzelf rustig houden.
@Orchid24 wat fijn!! Lekker dat je qua eten wat kunt versoepelen. Niks, helemaal niks. Noppes! Maar ik heb wel heerlijk uitgeslapen. Heb manlief flink aangesproken en een paar uur extra in bed gelegen. Toch had ik liever een baby nu.
@MissyMoo Wat balen zeg! Wel fijn dat je lekker hebt kunnen uitslapen! Hier ook nog steeds niks. Morgen word ik weer gestript, voor de 3e keer. Hoop echt dat dat het laatste zetje is. (Ben er bang voor helaas) Ik had echt verwacht dat ik al zou bevallen in juni, maar zoals het er nu naar uitziet heb ik pech
@MissyMoo oh wat vervelend maar toch fijn dat je uitgerust bent! Laat die baby maar komen. hier zit ik aan een kop koffie en een fruitbowl! Lekker verse ananas, mango, druiven en appel! Vanmiddag komen schoonouders een middagje en we moeten maar eens kijken wat we hier gaan doen. We blijven tot zondag op de camping en volgens mij gaat het qua weer niet meer veel soeps worden .
@Krisjee nou dat zal wel, want die tweede poging deed al zoveel. Succes! @Nina Sanders balen dat het weer omgeslagen is. Dan wordt het lastiger met kleintjes op de camping. Ik ga vandaag het huis maar weer aanpakken. Elke kamer even bij langs. Beddengoed verschonen, stoffen, etc.
Het worden dus zo te horen allemaal juli baby's omdat er geen baby meer in juni meer wil komen Zit ineens te twijfelen of ik een bloeddruk meter ga halen Heb wel een armband die het kan meten maar vertrouw dat niet. En omdat die maandag zo hoog was wil ik het eigenlijk wel in de gaten houden. Aan de andere kant kan dat ook weer onzekerheid geven
Shit m’n bericht is weg haha. @MissyMoo wat balen dat t niet heeft doorgezet, wel fijn dat je lekker hebt geslapen Verlof; stapels tijdschriften lezen die ik nog heb liggen. Heerlijk! En series kijken waar ik achterloop. Ik ga proberen Virgin River tot 12 aug te bewaren @Nina Sanders 1 jurk besteld voor na de bevalling. Zullen er vast meer volgen
Net ene goed gesprek en start schema gekregen van de lactatiekundige Ik zou zo graag willen kijken of 't al lukt om iets te kolven... Maar vind het ook wel weer spannend en heb nog niet de juiste opvang tuutjes in huis om de evt melk in op te slaan... Gisteren met m'n man besloten dat we de volgende vk afspraak gaan kijken of we vast kunnen leggen om 't 1e weekend van de vakantie ingeleid te kunnen worden. Dan kunnen we de jongens uit logeren proberen onder te brengen en hebben wij een datum om naar uit te kijken @MissyMoo jammer dat 't niet door gezet heeft! @Krisjee succes... Toi toi toi vraag me wel af wat ze weer willen strippen dan... Of groeien vliezen weer vast? @Orchid24 Fijn dat 't gesprek zo goed is gegaan! @Nina Sanders Geniet van je laatste week vakantie! Wat een energie heb jij tijdens je verlof dat je nog hele studies erbij pakt! Ik vul m'n dagen met tv(series) kijken en shoppen haha... Hier en daar wat huishouden en extra slaapjes ;p
@bulakgirl nouja gewoon vanaf de bank achter m’n laptopje hoor Vul m’n dagen verder ook met heeeeeeeel veel series hoor