@bulakgirl Veel sterkte met het verlies Ik betwijfel of het strippen weer gelukt is. Wel pijn met opstaan en lopen. En harde buiken, rugpijn en weer slijmpropje verloren. maar is er geen peil op te trekken. Misschien heb ik het wel mis en begint het vanavond of vannacht. Maargoed we zullen wel zien.
@bulakgirl sterkte, maar wat een mooie leeftijd heeft de poes bereikt. @Krisjee ik hoop dat het doorzet voor je.
@Krisjee Misschien even ananassap uit het koelvak proberen. Ik krijg er altijd weeen van. Misschien net het extra zetje wat je nodig hebt.
Hier heb ik last van m'n rug... Bloeddruk heb ik nu de hele dag bijgehouden en onderdruk blijft tegen de 90 aanzitten, ik weet niet zo goed wat ik daar nou mee moet.
Ik heb het vast gemist maar waarom krijg je een keizersnede volgende week donderdag als het voor die tijd niet natuurlijk op gang is gekomen?
Heel veel sterkte @bulakgirl! Toch verdrietig zoiets Ik merk net even dat ik echt mega verwend word door m’n man altijd. Hij heeft een bbq met collega’s dus hij is uit werk direct door gegaan. Ik moest uit werk onze dochter ophalen van het kinderdagverblijf, eten koken en samen eten en daarna haar douchen en naar bed doen. Pff ik zit nu op de bank en ben kapot. Normaal doet m’n man echt veel hij werkt vlakbij huis en haalt altijd onze dochter op van het kinderdagverblijf en daarna kookt hij en als ik dan thuis kom staat het eten al klaar. Dat waardeer ik nu even weer heel erg maar goed, het is me allemaal gelukt. Merk wel dat het lichamelijk gewoon echt zwaarder wordt, krijg in de loop van de de dag nu ook elke keer zo’n vol/opgeblazen gevoel. Heb ook weinig eetlust
Bedankt voor jullie wensen... Zal even wennen zijn, maar komt goed zit nu met de dikke voetjes weer omhoog even van de dag bij te komen! Spannend al dat gerommel dames! Bij mij is het eigenlijk sinds dinsdag weer rustig in de buik.... Helaas (kindje beweegt goed hoor) Op aanraden van de lactatiekundige heb ik een haakaa kolf aangeschaft... Volgens haar zijn veel vrouwen er lyrisch over... Volledig gemaakt van siliconen en sluit je vacuüm aan je borst en zo zuigt het de melk eruit... Klinkt ideaal... Heb er vanavond 0,5 ml uit kunnen halen met dat ding ben wel benieuwd wat een elektrische kolf eruit krijgt... Dat ga ik morgen eens proberen. Edit: zoon is negatief getest gelukkig dus die kan morgen weer naar school en hopelijk ook gewoon op zomerkamp
Ach jeetje @bulakgirl ik ga het maar gewoon zeggen maar wat is dit ronduit kut! Je raakt zo gehcht aan zo'n beestje. Bah, heel veel sterkte en een dikke knuffel!
Hier vanmiddag nog met de jongens even op pad geweest. Merk toch echt wel dat ik sneller moe ben hoor. En o o o wat is die oudste toch vreselijk brutaal. Ik kan hem soms echt wel een draai om zijn oren geven hoe hij ook in het openbaar doet. Zal wel de leeftijd zijn maar het is tijd voor de basisschool. Die jongen heeft echt even wat manieren en structuur nodig. Verder hou ik wel van hem hoor . We hebben een lekker ijsje gegeten en ze lagen tussen 19u en 19.30 in bed. Daarna ben ik gaan douchen. Heerlijk mijn haar gewassen, facewash gedaan. Baal enorm van mijn zwaar aanvoelende benen (1 vol spataderen) en die stomme putjes erbij: geen gezicht. Want kan ik dan toch balen he. Zeker als ik dan in de spiegel ook nog eens een vermoeid gezicht erbij zie, maargoed. Heb mijn benen maar even een korte massage gegeven vanaf enkel tot lies (heb hele fijne gel die eerst ijskoud wordt bij aanbrengen en na massage dus warm, goed voor de doorbloeding - aanvankelijk is het een anti-cellulite gel maar ik heb die per toeval ontdekt omdat die zo fijn is in het gebruik en heb natuurlijk ook uitgezocht of het mocht tijdens zwangerschap. Nu nog serum en crème oop mijn gezicht en deze mama zit er weer fris en verzorgd bij. Soms denk ik dus, waar doe ik het voor, maar ik voel me echt beter als ik mezelf gewoon lekker verzorg met fijne producten. Al moet ik er soms ook zin voor maken. Verder weinig nieuws. Net even een plekje gereserveerd in de bios voor maandag (vinden jullie dat gek maar ik ga dus vaker alleen en vind dat dus heerlijk). Gewoon een verstand op 0-wegkijk film: Zwaar Verliefd 2. Ga ik eerst naar de kapper (Rob Peetoom) en rijd ik daarna heerlijk door. Wat zijn jullie plannen verder voor vanavond en komend weekend?
Oh @bulakgirl heel veel sterkte. Over de Haakaa-kolf; ik heb geen ervaring met kolven voor de bevalling. Maar ik ben er wel lyrisch over!! Vorige keer met A zette ik die op de andere borst als ik hem aan t voeden was. Had er soms wel 80 ml mee En je krijgt geen overproductie want hij stimuleert verder niet. Echt geniaal, daar heb ik best wat voorraad mee opgebouwd toen.
Plannen; vanavond niks meer. Net nog wat gewerkt. Nu lekker op de bank ploffen met iPad en tijdschrift. Beetje ZP’en en misschien lezen. Op tijd naar bed. Morgen vrije dag. Schoonzusje jarig, dus ik ga A een mooie kaart laten maken met stickers en kleurpotloden hihi. Eind van de middag gaan we daar heen. Verder morgenochtend denk ik even de stad in met A, even een cadeau halen voor schoonzus en wat met m drinken waarschijnlijk. Merk ook wel dat het fysiek zwaarder wordt dus vind het ook wel lekker om dan even te zitten maar er toch uit te zijn. Verder thuis wat aanrommelen. ‘s Avonds voetbal kijken.. Zaterdag nog geen idee en zondagochtend naar vrienden. Zondagavond gaat man naar vrienden toe dus heb ik t rijk alleen, haha.
@Noralie87 @bulakgirl Ja, je zet de kolf op je borst en dan zuigt hij vacuüm. Hij “kolft” in die zin dus niet (waardoor je niet overstimulatie krijgt). Ik liet A nog wel gewoon uit die borst drinken waar de Haakaa daarvoor op stond. De Haakaa liet ik ong 10 minuten zitten, soms iets langer, en ik kon ok wel zien als er bijna niks meer uit kwam. Toen ik eens liggend aan het voeden was en de Haakaa dus op die andere borst had, werd de vacuüm verbroken en viel de inhoud over A’s gezicht heen, hahaha. Hij dronk gewoon door. Baalde toen wel van de melk maar het zag er wel heel grappig uit, haha. Heb m toen liggend niet echt meer gebruikt uit angst. Maar echt top ding. Heb hem nu nog staan, maar ik haal misschien ook nog wel een nieuwe. Volgens mij zijn ze rond de 30 euro.. zou wel echt de Haakaa zelf halen. Is een NZ product maar ze hebben gewoon een NL website. Ik volg de account (uit NZ) ook op Instagram, wel leuke tips soms!
@Lily94 Ik heb bij de vorige een keizersnede gehad. Ik mag dus niet ingeleid worden. Ze verwachten dat ze nu tegen de 4 kilo weegt, dus ze moet eruit. Hier rommelt het flink door. Zeker elke vijf minuten toch flinke krampen. Ik ga nu toch maar even opletten. Het zijn geen harde buiken, ik voel de pijn echt van onderen.
Ahh oké! Waarom een keizersnede de vorige keer? Hier ook een keizersnede gehad de vorige keer, ivm stuitligging. Ik verwacht nu ook een grote baby. Onze dochter is ook geboren op p93, en deze baby loopt ook al weer voor. Willen ze bij jou überhaupt niet inleiden door de keizersnede? Die optie is er dus helemaal niet? Ik krijg met 31 en 36 weken nog groeiecho’s en aan de hand daarvan worden de beslissingen genomen voor de bevalling maar ik denk dat ik dan misschien een beetje in hetzelfde schuitje als jij zit! Hoeveel weken ben jij volgende week donderdag?
@Lily94 ook vanwege stuit. Nee, ze doen helemaal geen inleiding hier als je eerder een keizersnede hebt gehad. Ik ben komende Donderdag 39+5. Dus ze kan zeker nog komen voor die tijd. Oke, m'n app zegt dat ik naar het ziekenhuis moet. Beetje voorbarig hoor. Gemiddeld om de 4min 40s, en lengte van 45 sec. Ik voel ze goed, maar doen geen pijn.
Dat had ik maandag ook... Hahaha zo'n app maakt je toch een beetje gek he wellicht kun je wel even bellen voor overleg? Als 't nu toch wat regelmatiger wordt...
Sneu hoor @bulakgirl. Als je zo'n beestje zolang hebt gehad. Gaan jullie een andere kat aanschaffen? Spannend @MissyMoo. Zou leuk zijn als het doorzet. Ik hoop ook zo dat het bij mij snel begint. En hoe gaat het bij jou @Krisjee? Zet het nog door? Ik heb geen plannen voor het weekend @Nina Sanders. De boodschappen is m'n enige ding om te doen. Oh en misschien zet ik morgenochtend samen met de jongens het geboortebord in elkaar. Misschien breng ik morgenmiddag de kinderen naar m'n schoonmoeder en ga ik lekker relaxen thuis. Zijn we allemaal blij. Man heeft beloofd om zaterdag alle klusjes te doen die ik gedaan wil hebben. (lampen ophangen bijvoorbeeld)