De laatste 100 dagen van de zwangerschap - deel 6

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bulakgirl, 12 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Spannend @MissyMoo klinkt als serious business!

MissyMoo vindt dit leuk.
  2. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.162
    2.544
    113
    @wiedeltje
    Nee voorlopig even niet... Wie weet wat de toekomst brengt... Maar voor nu even de baby eerst ;)

MissyMoo vindt dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    O o o kan niet slapen. Het is zo onrustig in mn hoofd.
    - er moet nog een lampje op onze kamer opgehangen worden
    - spotjes kopen voor daarin en voor het terras + beugeltje gordijn in de gang
    - nieuwe binnendeuren ophangen
    - babykamer verven

Oh lord. Morgenvroeg ga ik een planning maken.

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh en ik wil de hele bijkeuken nog opruimen en een kozijn lakken. En ik wil toch de wc deur en kozijn zwart lakken.
    Allemaal voor 23 juli o_O

bulakgirl, bluedrake en MissyMoo vinden dit leuk.
  5. MissyMoo

MissyMoo Actief lid

17 jul 2020
    241
    420
    63
    Vrouw
    @Nina Sanders oh de dingen waar je aan kan denken in de nacht. :roflmao:

Helaas is het hier weer helemaal afgezakt. Ze kwamen een paar uur lang om de 4-5 minuten, en dan ineens niks meer. :eek: Hopelijk heeft het iets gedaan.

Isabella2020 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  6. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.694
    4.054
    113
    Vrouw
    @MissyMoo nee toch zeker weer afgezwakt?! Pfff echt niet prettig!

MissyMoo vindt dit leuk.
  7. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.694
    4.054
    113
    Vrouw
    Mijn plannen dit weekend zijn de 37 weken zwangerschap halen haha. Verder nog wat boodschappen doen, huishouden en verder eigenlijk weinig te doen. Mijzelf rustig houden denk ik zo.

Schrok net wakker van een geluid buiten en de baby schrok ook in mijn buik. :o:

8. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.694
    4.054
    113
    Vrouw
    Lig nog steeds wakker en heb honger... :|:confused:

MissyMoo en Nina Sanders vinden dit leuk.
  9. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    Zoals ik zelf al verwacht had. Is er niks meer gebeurt, op wat harde buiken na. Zo klaar mee.

MissyMoo, Isabella2020 en bulakgirl vinden dit leuk.
  10. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.503
    1.853
    113
    Ah, balen @Krisjee en jij ook @MissyMoo.

Mijn darmen zijn echt zo van slag. Ik moest zelfs vannacht een keer..
    Ik heb een mini beetje bloedverlies ook trouwens. Hoop echt dat het voortekenen zijn en ik binnenkort, het liefst zeeeer binnenkort, beval.

Ik hoop dat je nog wat uit kon rusten @bluedrake.
    Hier vannacht ook een uurtje wakker geweest ivm onrustige buik. Maar ik ben toch weer gaan slapen. Ik was echt moe.

MissyMoo, Isabella2020 en bulakgirl vinden dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh noooooo @MissyMoo en @Krisjee wat balen zeg! Ik had gehoopt op babynieuws!

hier inmiddels een lijst aan het maken met dingen die ik per se gedaan wil hebben en wanneer. Echt even een bijbehorende planning want anders lig ik de komende weken elke nacht wakker hahaha. Ik moet iets weg kunnen vinken ;)
    Ook bijv die verf klusjes, mijn broer doet dat voor ons, maar als ik maar een datum heb geprikt. Dan kan ik dat verder loslaten!

Hier zijn de jongens sinds 6 wakker maar ik heb papa maar even lekker van de vide geroepen en die mag er tussen liggen. Kan ik even rustig opstarten hoor. Soms voelt onze vakantie (lees: elke dag) alsnog als werken met die twee hoor. :| Het is anders dan thuis natuurlijk, allemaal wat losser, but still. Kindjes zijn gewoon hard werken :roflmao:

MissyMoo en bulakgirl vinden dit leuk.
  12. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.162
    2.544
    113
    Balen dat 't steeds niet doorzet dames!! :(

Vervelend dat je 's nachts zo wakker hebt gelegen @Nina Sanders das nog een aardig lijstje wat je hebt bedacht... Succes ermee :p

@wiedeltje je zou verwachten met bloedverlies dat er nu toch echt iets moet gaan gebeuren! Toi toi toi ;)

Ik heb best goed geslapen eigenlijk.. Net wakker gemaakt door de jongste die op 't potje gepoept had en riep iemand nodig te hebben voor z'n billen. :o:

Ik wilde vandaag even de stad in, de was Opruimen en moet de kamptas van de oudste inpakken... Verder weinig plannen, ook niet voor 't weekend... Wilde wel zwemmen met de jongste zondag, maar weet niet goed of ik nog in m'n badpakken pas:p

MissyMoo en Nina Sanders vinden dit leuk.
  13. Neilia

Neilia Niet meer actief

@bulakgirl ah nee! Sterkte!

@MissyMoo en @Krisjee jammer dat het weer niet heeft door gezet!

Ik word echt gestoord van die beenkrampen ‘s nachts.
    Vanochtend om half 6 schoot het er in 1x in, maar ook nog eens in beide benen.
    Ik vloog letterlijk mijn bed uit maar knalfe natuurlijk gelijk tegen de grond aangezien staan dan erg lastig is :rolleyes:
    Heb echt alles vervloekt..
    Ik kots nog liever dan elke nacht die kut krampen.
    Mijn benen voelen nu ook aan alsof ze heel zwaar en moe zijn.
    *einde geklaag*

vandaag heeft man een kort dagje :D dus we gaan straks samen even naar de action.
    Vanavond lekker wraps eten, kindjes eten poffertjes en dat doen we heerlijk op de bank want ik moet voetbal kijken :p

bluedrake, RoseMurphy, Isabella2020 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Jammer dat er weer niks doorgezet heeft bij jullie meiden....
    @Lotion lijkt me zo rot die krampen. Snap dat je even klaagt....

Hier ben ik toch zo moe telkens. Ga zo ook nog maar weer even terug in bed. Anders trek ik het niet!

Orchid24 en MissyMoo vinden dit leuk.
  15. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Hopelijk deze week meerdere keren nog babynieuws!

@Lotion lijkt me ook heel vervelend! Niks tegen te doen met fysio of wat anders? Heerlijke dag voor de boeg!

Vandaag eindelijk dan mijn corona vaccinatie :D Verder ben ik informeren bij voetreflextherapeuten over voetreflextherapie en acupuncturisten over moxatherapie. Ik ben iemand die er niet echt in geloofd maar wel altijd heel nieuwsgierig en uit onderzoeken blijkt het toch echt wel een bijdrage te kunnen hebben met draaien. Met die therapieën kan je beter in week 33 mee beginnen dus wil dan wel zeker zijn dat ik terecht kan, dus vandaar dat ik nu al contact zoek ondanks dat hij nog kan draaien. Mocht hij ineens gedraaid zijn kan ik weer afzeggen. Ik wil een keizersnede vooral voorkomen. Ik zou een stuitbevalling ergens wel aandurven, maarja door de diabetes kans op groter kind en dan gaat dat geen optie zijn.
    Iemand toevallig ervaring mee ? :p

bluedrake, MissyMoo en bulakgirl vinden dit leuk.
  16. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    Nu het volgende afgesproken met de verloskundige. Voor als de baby er nog niet is
    Volgende week vrijdag moet ik naar het ziekenhuis voor een ctg en echo voor vruchtwater controle. En 10 juli wilde ze dan mijn vliezen komen breken, zodat ik alsnog poliklinische kan bevallen. Maar als de weeën niet komen ik alsnog medisch word.
    Maar hoop echt voor die tijd dat hij er is

bluedrake, Noralie87, Nina Sanders en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    pfoe dat duurt dan toch wel weer een tijdje.. hopelijk komt hij inderdaad voor die tijd!

Krisjee vindt dit leuk.
  18. Isabella2020

Isabella2020 Fanatiek lid

3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    @Krisjee; hoop voor jou dat dat plan niet nodig is! En dat het voor de 40 weken geboren wordt.

19. Isabella2020

Isabella2020 Fanatiek lid

3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    Zojuist de babywas gestreken; heel fijn de gevulde kast/commode. Geeft me rust dat dit klaar ligt.

Onder het strijken luister ik vaak de podcast van Kim Kötter 'To due date' over zwangerschap/bevallingen; vind ik echt leuk luistervoer. Aanrader!

bluedrake, Nina Sanders, bulakgirl en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    Ben morgen 40 weken (banner loopt een dag achter)
    We zullen zien.

Orchid24, Isabella2020 en MissyMoo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina