De laatste 100 dagen van de zwangerschap - deel 6

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bulakgirl, 12 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.162
    2.544
    113
    @Lotion
    Oh no... Beterschap in je huishouden!

@Krisjee
    Jeej!! Zet 'm op! :D

@bluedrake
    Vervelend meis! Succes vandaag.. Hoe laat mag je?

@haileybaby
    Hoe was het bij vrienden? Je had een afspraak waar je geen zin in had toch?

Mijn man is ergens vannacht toch weer naar bed gekomen :) ik zag dat hij een slaapmatje in de babykamer had gelegd, maar vond 'm op de bank in de woonkamer toen ik ergens een keer naar de wc moest.... Tja 't bed ligt dan toch het lekkerst he:p

2. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.503
    1.853
    113
    Oh wat fijn @Krisjee dat de bevalling eindelijk doorzet. Sterkte!

Spannend vandaag @bluedrake.

Balen van de slechte nachten meiden! Hopelijk kunnen jullie het overdag een beetje inhalen.

Nou, ik ben benieuwd wat vandaag de dag brengt. Gistermiddag heeft onze zoon op de trampoline zijn pols bezeerd. We hebben het eerst even aangekeken, maar hij bleef klagen over pijn en hij gebruikte zijn hand ook niet. Hap gebeld. Ivm vreselijke drukte konden we niet terecht en moesten we wachten tot vandaag. Dus met hem staat een ritje ha en misschien zh te wachten.
    Ook komen ze vandaag naar de kookplaat kijken, want sinds vorige week doet 1 pit het niet. We hebben de keuken pas een half jaar. Op zo'n moment is het handig om hoogzwanger te zijn want ze maakten extra spoed.

Orchid24, MissyMoo, Isabella2020 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier net wakker. Nu met een kop koffie lekker wakker worden en daarna de kindjes klaar maken. Ze gaan vandaag weer naar de opvang. O heeft er in elk geval zin in! En eerlijk, wij zijn ook wel toe aan een dagje zonder kindjes ;)

9.30 kapper (ik moet er altijd een minuut of 25/30 voor rijden maar ga altijd naar Salon B en heb daar een vaste stylist). Zo'n enorme zin in. Sowieso een stuk korter en als mn haar haarconditie goed genoeg is heel veel highlights. Maar mn haar is wel droger nu dus het kan zijn dat ik het bij een aanvullende proteïne behandeling houd. :thumup: ik hoop echter te kleuren want wil weer terug naar ash - mushroom - brown. Een kleur die me, al zeg ik het zelf, mega goed staat (en die iedereen enorm saai vindt).
    Sowieso een flink korte bob. Mijn haar krijgt dan ook meer slag en ik vind dat een heerlijk kapsel om de bevalling en kraamtijd in te gaan. Zo heerlijk messy, maar wel dat het nog net vast kan.

Tussen de middag ga ik vast koken voor vanavond en rond 15 pak ik een bioscoopje.

Wat zijn jullie plannen vandaag? Hier heerlijk geslapen. Wat kan dat een mens goed doen! :eek:

Orchid24, Noralie87, MissyMoo en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. haileybaby

haileybaby Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Was wel even gezellig en ook fijn de deur uit te zijn. Maar het was echt wel teveel. Waren lekker optijd thuis. En optijd naar bed gegaan. Ook al sliep ik niet lag wel plat.

Hihihi jouw mannetje heeft er ook een nachtelijke wandel op zitten:D

Orchid24, MissyMoo en bulakgirl vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier trouwens in de avonden flink last van bekken en rug. Jullie tips?
    Ben benieuwd wat de huisarts ass nu gaat zeggen als ik weer met die jeuk bel :roflmao:

MissyMoo vindt dit leuk.
  6. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.694
    4.054
    113
    Vrouw
    @bulakgirl om 10:00 uur aanwezig zijn, maar daarvoor nog allemaal registraties en weet ik het wat. Moet ook nog een stukje rijden dus op tijd de deur uit.

@wiedeltje zeker spannend! Het zit jou ook niet mee hoor wat dat betreft. Eerst de verbouwing en nu dit weer.

@Nina Sanders geniet van de vrije tijd vandaag! Lijkt mij een heerlijke planning.

@haileybaby jammer dat je er dan weer vroeg uit moet. Hopelijk kom je de dag nog een beetje door

bulakgirl vindt dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dankje.. jij succes vandaag

bluedrake vindt dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh en hier een klein feestje. Mijn man man weer terug naar zn oude werkgever. Ze hebben speciaal voor hem een functie gecreëerd omdat ze hem ook graag terug wilde maar feitelijk geen passende vacature hadden. Weliswaar iets terug qua salaris, maar nog altijd meer dan hij daar eerst verdiende in zn oude functie. Boeit me echt geen hol, ik ben zó blij voor hem!

RoseMurphy, Orchid24, MissyMoo en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.492
    2.602
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik lees al even stiekem mee omdat ik eigenlijk nog een paar dagen moet wachten 'voor ik er bij mag' :roflmao:. Maar wilde toch even reageren. Heel veel succes @Krisjee, eindelijk!

Emma1995, RoseMurphy, Orchid24 en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. haileybaby

haileybaby Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Jawel komt wel goed. Ga vanmiddag gewoon nog even een uurtje slapen.

11. haileybaby

haileybaby Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Succes straks❤

bluedrake vindt dit leuk.
  12. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.162
    2.544
    113
    @haileybaby
    Fijn! Vandaag lekker rustig aan doen en beetje proberen in te halen dan ;)

@bluedrake
    Oh ja... Succes! ;) ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen!

@Nina Sanders
    Fijn dat je goed hebt geslapen! En super dat je man weer terug kan... Rust in de tent! ;)

@wiedeltje
    Sterkte met je zoon! Hopelijk valt het mee!

Ik ga zo de jongens naar school brengen en dan wat in 't huishouden doen (stofzuigen, was opruimen etc) zoon hoest lekker met ons mee trouwens.. Heel blij dat hij voor 't weekend al getest was, dus hij kan gewoon naar school :p

Orchid24, MissyMoo en Nina Sanders vinden dit leuk.
  13. Slowly

Slowly Fanatiek lid

1 mei 2020
    1.125
    734
    113
    Vrouw
    @Krisjee heel veel succes en hopelijk snel aan het baby knuffelen.

14. Isabella2020

Isabella2020 Fanatiek lid

3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    @Krisjee; dan waren het tóch echt weeën. Succes in het ziekenhuis. Op naar een mooie, gezonde baby!

15. Isabella2020

Isabella2020 Fanatiek lid

3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    @bluedrake; hoop op een goed bezoekje voor je bij het ziekenhuis.

Ik ga het ziekenhuis vandaag ook bellen; want ik was mn belafspraak vrijdag vergeten.. eens kijken of ze me de bloeduitslag (+ eventuele behandeling) kunnen vertellen.

16. Neilia

Neilia Niet meer actief

ooh dit is leuk nieuws!
    Succes :D

17. Lily94

Lily94 Fanatiek lid

8 okt 2018
    1.122
    2.222
    113
    Vrouw
    Wat spannend @Krisjee zet hem op!!

Wij gaan vandaag een dagje naar de dierentuin, helemaal zin in. En oja, 30 weken alweer :)

Isabella2020, RoseMurphy, Orchid24 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.977
    2.855
    113
    Vrouw
    Ohhh @Krisjee wat spannend! Hopelijk horen we snel positief nieuws:D Zet hem op!

@bluedrake spannende dag vandaag! Succes straks in het ziekenhuis.. ben benieuwd wat ze gaan doen:)

Jouw dagje ziet er fijn uit, @Nina Sanders :D Hier straks een gezichtsbehandeling bij de schoonheidssalon:thumup: Daarna de rest van de dag even lekker rustig aan doen (gisteren al genoeg gedaan:p).

MissyMoo en Nina Sanders vinden dit leuk.
  19. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.977
    2.855
    113
    Vrouw
    Leuk, een dagje naar de dierentuin! Veel plezier vandaag:D

Lily94 vindt dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh dat klinkt ook heerlijk zeg. Geniet ervan!

Secret Promise vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina