@wiedeltje he balen! Vooral in de zomer ook, kan het zo gaan jeuken. Ik verveel me te pletter hier. Het huis moet weer een grote beurt, maar heb geen zin meer. Heb het idee dat ik de hele tijd er bovenop zit qua huis, voor als ik ga bevallen. Ik had bewust helemaal geen plannen meer gemaakt, maar nu bedenk ik me toch een beetje. Wat saai!
@bluedrake vervelend zeg zo! Vind ook beetje gek dat je teruggezet bent naar vk, bij ons doen ze dat niet zomaar als je eenmaal medisch bent geworden laat staan met jouw termijn.. @wiedeltje ah sneu! Hopelijk valt het mee hoeveel last hij ervan heeft inderdaad! @Krisjee zet hem op!
@bluedrake wat apart dat je nu ineens niet meer medisch bent... Dit geeft ook niet bepaald meer rust, denk ik zoMaar wel super fijn dat er geen aanwijzingen zijn voor een zwangerschapsvergiftiging! Dat is belangrijk Misschien inderdaad even een concreet plan opstellen met de vk? @wiedeltje Ach wat sneu Beterschap voor het ventje! @Krisjee Jeej! Hopelijk heb je ondertussen je kleintje al lekker in je armen Het eerste juli-kindje in deze groep!
@bluedrake wat vreemd zeg. Benieuwd wat de vk zegt. @Krisjee jeej!! De eerste juli baby! Hopelijk ben je al heerlijk aan 't knuffelen!
@bluedrake wat raar dat ze je terug zetten naar de vk. Iig wel fijn dat alles verder wel goed is en geen aanwijzingen voor zwangerschapsvergiftiging. Wel in de gaten houden blijven hoor. Ik heb een zus waarbij het ineen keer heel snel ging met de hoge bloeddruk en ontwikkelen van zwamgerschapsvergiftiging.
@Krisjee ow wat spannend en wat een fijn vooruitzicht dat je al snel je kleintje in je armen mag sluiten.
@wiedeltje jeetje een kind in het gips is echt niet prettig.. beterschap hoor! Heb even na vandaag niet de puf om jullie allemaal te mentionen meiden, maar ik lees in iedergeval alles Heb overleg gehad met de verloskundige, en dat was nog best ff lastig. Vind het niet zo erg dat ik teruggezet ben, want bloeddruk meten en urine controleren kan prima op de praktijk. Maaarrrr ik wilde graag thuisbevallen en dat zie ik niet meer zitten, omdat m'n bloeddruk tijdens de bevalling waarschijnlijk nog meer gaat stijgen (en dan word je vanzelf weer medisch) Verder heb ik aangegeven dat 40 weken echt de max is, als ik dat al ga halen. De kans is namelijk veel groter dat m'n bloeddruk stijgt in de zwangerschap IPV stabiel blijft en alsnog weer medisch word... Dat is afwachten. Voor nu in iedergeval extra controle gepland staan, en dat wil ik er ook echt in gaan houden tot einde zwangerschap. Verder mijzelf maar rustig houden en weinig doen Gelukkig is in huis alles klaar. Het zou fijn zijn als de baby nog 1,5 week blijft zitten ofzo. Onze baby loopt ook iets onder het gemiddelde, vandaar dat ze ook liever hebben dat het - mits in goede conditie blijft - de baby nog even bij mama blijft doorgroeien.
@bluedrake nouuuu wat vreemd dit! Hoge bloeddruk en iets kleine baby was bij een vriendin juist de reden om eerder in te leiden! Met 38 weken dan, maar toch. Zij ging niet meer terug naar de vk. Pak indd je rust meis, laat alles bezinken en ga daarna desnoods een goed gesprek aan met je vk. Alle zorgen daar neerleggen. Schrijf ze desnoods op zodat je niks vergeet. — Hier een hele spontane wending. Naar de gyn geweest vanmiddag om te kijken wat wijsheid is met mn suikers en eventueel inleiden. Nou de arts was het gelijk met ons eens: inleiden! En niet afwachten. En dat nam ze heel letterlijk: morgenavond ballonnetje plaatsen! Ik heb nu een ruime cm ontsluiting, wat ze heel gunstig vond. Spannend!
@Lisa280887 dat gaat snel ineens! Wat heerlijk na al die tijd bijna eindelijk knuffelen met jullie kleine meid! ❤️
Vanmiddag belde het ziekenhuis, mn belafspraak van vrijdag die ik vergeten was.. en de uitslagen zijn goed; minder dan 10% aanwezige antistoffen. Dat betekent géén extra controles of echo's; onder zorg van de verloskundige blijven en onder begeleiding van de verloskundige bevallen in het ziekenhuis; aangezien ze bloed uit de navelstreng willen opvangen. Top! Al was ik ook graag thuis bevallen.