Hier hetzelfde! Ik heb net afspraak gemaakt, had ook gebeld maar het was zo druk dat ze geen andere momenten zag dan die ik ook kon zien. Ik kan 24 juni de eerste en 2e is dus met 34 weken vind het prima! Mocht nog sneller van mij, maar ik wou graag inderdaad voor 36 weken en nou ben ik met 36 weken volledig beschermd erg fijn! Het kan helpen andere postcodes in te voeren, hier zitten niet veel priklocaties in de buurt. Maar kreeg deze eerst niet als optie, terwijl het maar 20 minuten rijden is toen deed ik dus andere postcode en kreeg ik wel deze als optie.
@Mimus balen zeg Hier erge rugpijn onder mijn rechter schouderblad. Harde buiken af en toe en darmkrampen. Nu begin ik ook nog een beetje misselijk te worden. Maar moet over een uur mijn dochters ophalen. Denk dat ik toch maar heel even ga liggen
Bedankt lieve dames! Ik hoop ook dat hij nog vanzelf komt voor vrijdag.. Maar begin er een hard hoofd in te krijgen. Heb gisteren ananas gegeten en sex gehad maar zonder resultaat haha.. sorry tmi Dus het is wel goed zo! Zijn net maar even samen wezen lunchen, even de gedachten verzetten. Morgen nog verjaardag van onze oudste dus dan ook nog wel even afleiding @MamaDiamantje, als ik vrijdag nog niet bevallen ben word ik doorgestuurd naar het zh om inleiding te bespreken, dit zal dan idd met een ballonnetje gebeuren. Maar baal toch ergens wel een beetje.. Want ben die maandag 41 weken en ben bang voordat ik dan bevallen ben ver voorbij de 41 weken ben en dat is toch iets wat ik liever niet wil.. Maargoed misschien nog maar even bespreekbaar maken bij de vk..
@bulakgirl @caatje87 ik was even op bed gaan liggen met de ventilator aan, en toen zo 1,5 uur geslapen... Woops! Nu moet ik zeggen dat we in het weekend ook al veel gedaan hadden dus misschien had ik het echt nodig.
@Mimus ah shit wat balen zeg! @Nina Sanders klinkt alsof je lekker bezig ben in huis Hier word sowieso alles vaak opgehaald Groen om de week Grijs om de week Oud papier wekelijks door de woongroep en dan nog 2x per maand door de voetbal en gemeente Glas wekelijks door de woongroep Plastic wekelijks Ideaal
heerlijk joh! En als je er van opknapt lekker doen (en zo niet ook lekker doen ) Ik heb vanmiddag ook een uurtje geslapen hoor. Heb constant zo een koppijn en ben vreselijk moe. Knap ik echt van op.
@Mimus ik hoop dat ze dan wel doorpakken en je niet na de 41 weken laten lopen. Vanochtend controle en bloeddruk te hoog, dus heb urine en bloed afgenomen dat was wel goed. Ctg was ook goed En daarna weer bloeddruk in t ziekenhuis was te hoog. Moet morgen ochtend weer terugkomen voor de bloeddruk, als t dan nog te hoog is word ik ingeleid met een ballon
@Lotion ik denk dan hoe ga ik dat straks doen als de kleine er is dan. Ben nu soms zo gesloopt... nu wel weer heerlijk in de energie.
@MamaDiamantje spannend!! @Mimus ik herken die angst van na 41 weken, hopelijk komt het niet zover! Hier goede echo gehad! Hij ligt helemaal op de gemiddelde lijn ❤️ Hij laat zich niet meer goed op de foto zetten, zijn voorkeurshouding is onvolkomen stuit dus voetjes en handjes boven/voor zijn gezicht en hij was flink bewegen. Tijdje geprobeerd maar hij wilde ze niet weghalen Hopelijk gaat hij nog draaien ondanks dat het zijn voorkeurshouding is, maar voor nu is het wel schattig!
Als de kleine slaapt ook lekker gaan slapen Ik pakte smiddags gewoon het middagslaapje mee. Kon ik even bijtanken.
@Orchid24 Gelukkig heeft de kleine nog ruimte om goed te draaien! fijn zo'n leuke echo! @bluedrake Zoals @Lotion ook al zegt... Dan ga je lekker met de kleine een tukkie mee doen! de reden dat onze oudste toentertijd ook geforceerd werd door mij om z'n middag slaapje te doen met z'n broertje en mij mee tot hij ruim 3 was (werd uiteindelijk tv kijken bij mij in bed terwijl wij een dutje deden)
Hier net nog even telefonisch contact gehad met de vk.. Denk toch nog even bespreken wat het plan gaat zijn want ben bang als ik volgende week maandag pas gesprek heb we zo weer paar dagen verder zijn.. Hopelijk niet nodig maar wilde toch graag even wat duidelijkheid hebben anders blijf ik piekeren Was heel goed en fijn! Plan is: Heb nu voor as donderdag afspraak bij de vk, dan kijken of we kunnen strippen en Dan hopen dat het zelf opgang komt. Daarnaast maken we dan voor de vrijdag sowieso afspraak in het zh. Consult om alles te bespreken en dan zien wanneer er plek is voor inleiding, wss dan die maandag. Maarja dat ligt aan de agenda van het zh Heel fijn om een eindstreep te hebben, maar hopelijk niet nodig!
Goed dat je toch gebeld hebt! Anders duurt de week nog heel lang als je daarmee zit, fijn dat er een plan is!
@Mimus misschien kunnen ze eventueel thuis je vliezen nog breken, weet niet of je zh wil bevallen of thuis. Ik ben zojuist gaan zitten met voeten omhoog Heb warme voeten. Zie foto. Gewoon het vocht ligt er in plasjes op
Vervelend zeg! Misschien helpt een loud voetenbadje ook wel even? Sterkte en verder lekker omhoog met de beentjes!