@bulakgirl Ik heb een handkolf gebruikt. Maar nu is mijn productie echt heel weinig. Ik heb een kolf gehuurd, en kolf nog minder dan toen ik zwanger was.
Ik schrik net wakker van een plens water tussen m'n benen. Het ruikt naar niks. Ik dacht de geur van vruchtwater te herkennen....het is ook niet zoveel. Misschien een half kopje. M'n man wakker gemaakt. We hebben geen idee. Geen weeen, niet meer water. Heel apart dit. Ze heeft net wel twee uur de polka gedanst van binnen. Dus zou niet zo heel gek zijn als ze dus gewoon de vruchtwaterzak wat kapot heeft getrapt. M'n man me weer in bed gestopt, want ik moet maar veel slapen, mocht het gebeuren. Haha, alsof ik een oog dicht doe nu.
Het is echt vruchtwater. Net wat op kunnen vangen. Ik kan m'n geluk niet op. Ook gewoon net op tijd he!?
Ohhh wat fijn! En nu? Merk je al iets van weeën/kramp? Hopelijk gaat het lekker doorzetten vandaag en heb je straks je kleintje vast♡
Hier vannacht steeds wakker door kramp.. en om 05:00 uur best behoorlijke kramp, gepaard met misselijkheid Maar eruit gegaan en bleek ook gezellig losse stoelgang te hebben Lig ondertussen weer in bed en de krampen lijken wat gezakt.. Hopelijk zijn het voortekenen van een naderende bevalling en niet een of ander stom virusje
Nou, in plaats van bevallen heb ik als een roosje geslapen. An sich ook fijn, maar ik had toch graag een baby in mijn armen gehad... Best bizar, ik ben vandaag gewoon uitgerekend. Ik heb hier zo lang naar uitgekeken en ook gehoopt dat ik deze mijlpaal niet zou halen. Ben benieuwd of de vk nog belt vandaag. Als er iemand uit zou vallen zou ze mij bellen om te proberen te strippen. Anders wordt ik morgen tijdens de afspraak gestript of eventueel vrijdag. Wauw, wat goed @MissyMoo! Hopelijk komen de weeën ook snel op gang. Het was niet als aanval bedoeld hoor @bluedrake, excuses als het zo overkwam. Heb je nog gebeld of ga je vandaag bellen?
Oh nee! de lactatiekundige had me boezemvriendjes pillen aangeraden om zodra de ik bevallen ben gelijk mee te starten.. Misschien is zoiets ook nog iets voor je? ik heb nu enkel de haakaa kolf en een medela swing (via marktplaats gekocht) maar of ik de haakaa, de medela of m'n handen zelf gebruik... Veel verschil geeft het niet...
@MissyMoo spannend!! Hopelijk zet het voor jou nu ook eens door! Hier al "wakker" O.tis huilt 's nachts best veel en heeft ook wat overgegeven heel zielig. Heb er zelf bij staan huilen, hij wilt nog steeds niet goed aanhappen dit komt omdat hij te weinig voeding krijgt en daardoor te weinig energie. Het elektrisch kolven is echt kut, kei weinig productie..
Goedemorgen meiden, Dank voor alle zorgen / reacties. @wiedeltje nee, zie het zeker niet als een aanval! Vind het gewoon erg lastig, eerst lukt het een jaar of 2,5 niet om zwanger te worden, vervolgens bi en nu dit weer. Het zit gewoon echt niet mee. Gisteravond laat nog even alles goed in de gaten gehouden, toen zat die stabiel hoog. Ik ga zo bellen dat ik eigenlijk morgen zou komen maar het mij toch niet lekker zit. Telefonisch dingen bespreken is gewoon rot. Hoop wel dat er iemand dienst heeft die mij laatst nog heeft gezien, dat zou fijn zijn.
@MissyMoo wat ontzettend fijn zeg! Hier had je zo op gehoopt! Ben heel benieuwd hoe het met je gaat nu. @wiedeltje er kan nog van alles gebeuren vandaag, de dag is nog lang
Ach, wat een gedoe kan borstvoeding zijn in het begin @Krisjee. Heb je fijne kraamzorg die je er goed in kan begeleiden? Wat is je productie? Een pasgeboren baby drinkt echt nog maar heel weinig he... Soms heeft het aan een slokje of 2 al genoeg. Sterkte joh, moederschap is ook best een stap en onzeker soms.
@MissyMoo Jaaaaaa whoop whoop! Nu die weeën nog! @Secret Promise Oh no, zo irritant... Je hoort ook wel dat er 1 of ander buikvirus rond gaat! beterschap iig! @wiedeltje Nou ja een goede nachtrust is ook niet verkeerd.... Dan kun je nu gewoon overdag bevallen! @bluedrake Goed dat je gaat bellen meis! @Krisjee Hoe gaat het met je vloeien Ed? Geen buikpijn oid dat er nog placenta resten kunnen zitten? Dit was bij mij met de jongste 't geval.... Toen kwam er ook maar niks uit... en idd zo'n baby hoeft de eerste 2 dagen maar zo'n theelepel aan melk per voeding echt te hebben he... Sterkte meis!
@bluedrake gelukkig dat je het niet zo zag. Ik heb ook geen fijne zwangerschappen, ik vind het echt 9 maanden afzien.. Maar ik heb wel de liefste kinderen van de hele wereld en omstreken. Heb jij straks vast ook. Hij/zij haalt het niet bij die van mij natuurlijk, maar het komt er vast bij in de buurt. grapje natuurlijk. Ja, de dag is inderdaad nog lang, maar ik geloof niet dat het vandaag geboren zal worden. Mijn bevallingen beginnen altijd met een lange tijd voorweeën. En aangezien ik nu niks voel, verwacht ik op z'n vroegst morgen pas.
Is dit misschien 't moment dat je liters ananassap gaat drinken, traplopen voor het leven en ondertussen je tempels stimuleert? en dat 't dan nu misschien werkelijk wat gaat doen?
@wiedeltje het blijft platte tekst hoe dingen overkomen hè en ik ben sowieso ontzettend dankbaar hoever ik al gekomen ben. Maar wat had ik het nu even anders gezien zeg. Haha, als de kleine straks hopelijk gezond ter wereld komt dan ben ik vast alles vergeten! Hmm jammer dat het dan een lange aanloop heeft. 40 weken lijkt voor mij helemaal een eind weg. @bulakgirl dat had ik net even nodig, dankje! @Krisjee weet dat je het goed doet meid!
@bulakgirl Ik vloei nog steeds goed, buikpijn heb ik niet echt. Mis wel heel erg mijn mooie dikke buik. Nu heb ik echt een hangbuik. @wiedeltje De kraamzorg is erg vriendelijk, gisteren kreeg vriendlief gelijk de taak om een kolf te gaan huren. Voelde me vannacht heel slecht, kei onzeker en huilen omdat ik dacht dat het allemaal aan mij zou liggen. Hoop dat de misselijkheid bij O.tis gauw weggaat. Het is zo zielig, hij huilt dan echt hysterisch ben ook bang dat hij stikt in zijn eigen voeding. Dit is mijn eerste baby, alles voelt zo gek, overdag is hij zo rustig en heel lief maar zodra we in bed liggen en dat was gisteren rond 20:00 begint het hele feest. Ik heb in mijn verlof een puckababy piep gekocht, deze heb ik vannacht ook ingezet en had het idee dat hij de geborgenheid erg fijn vond
Hoe gaat het hier met de naderende bevallingen? Het kan toch echt niet lang meer duren voor sommigen? Hier een enorm slechte nacht. Uren wakker gelegen van een drukke baby die mij compleet aan het verbouwen was van binnen, door jeuk (toch maar weer de HA bellen), en ik kon me amper omdraaien. Alles deed zeer. Pff. Zometeen om 9 even acupunctuur. Denk dat ik voor volgende week ook even een sessie ga inplannen.