Hahaha ik ga er maar van uit dat dat het is dan! Onze kinderwens is en was ook heel groot, maar ooooh die bevalling, en ineens het besef dat ik het dan nog wel even moet gaan doen hè en toch weer zwanger jij, en daarna nog een keer! Dan moet het toch wel goed komen! We gaan uiteindelijk voor een lief klein schattig baby'tje, uiteraard @haileybaby hoop dat het voor jou duidelijker word vrijdag, ik woon redelijk dichtbij jou in de buurt maar goed zoveel verschillende ziekenhuizen, jij zit vast ergens anders. Plus jij hebt al kinderen, dan kijken ze er heel anders tegen aan. Bedankt ook voor je lieve berichtje! @MissyMoo oei toch een keizersnede Dat is zeker even een tegenvaller, hopelijk wel snel je kleine in je armen.
@bluedrake, fijn dat ze je serieus nemen! En waarom nog een keer (en nog eens en nog eens en nog eens): je krijgt er zoveel voor terug! Kots, poep, grote mond, omgegooide melk, kapotte borden, overal rommel, vreselijk veel was. Nee, het is oprecht het mooiste wat er is, al zijn er ook momenten dat je alleen maar HELP! denkt, de mooie kanten overheersen. En inderdaad, die pijn herinner je je alleen als het te laat is en je er al weer midden in zit. Maar bij zo min mogelijk pijn gewenst, neem een ruggenprik, schijnt meestal heel goed td werken. (geen ervaring mee) Jammer dat het niet toch een natuurlijke bevalling is, maar hee, jij mag straks babyknuffelen @MissyMoo. Sterkte hoor! Strontjaloers hier.. Hier gebeurt er niks als af en toe een verdwaalde wee. Morgen misschien strippen tijdens de controle. Nou, ik hoop dat die verdwaalde weeën zorgen voor genoeg ontsluiting om een zinnige stripafspraak te hebben. Of dat het vannacht gewoon geboren wordt.. Blijven hopen he.... Zo flauw trouwens. Oudste dochter had vandaag een feestje. Ik ben expres vaag over de uitgerekende datum, want bij de vorige kreeg ik, vooral op school, zoveel irritant commentaar.. Maar die mensen hebben haar gewoon uit zitten horen. Echt, ik kan er woest om worden. Moet je een hormonale hoogzwangere zijn... Het irritantst is gewoon dat je zelf al graag wilt bevallen en er zelf mee rond moet sjouwen, en dan al dat commentaar. Oja, ik lees je verhalen ook altijd hoor @Nina Sanders. Maar soms is er zoveel om op te reageren.. En meestal ben ik het alweer vergeten. Ah heerlijk dat je zoon mag afzwemmen. @bulakgirl. Fijn afsluiten voor de baby er is.
@bluedrake fijn dat ze je eindelijk serieus nemen! Hopelijk dan ook met 38 weken dan echt actie en tot die tijd blijf aan de bel trekken hoor! Vind wel erg dat ze net doen alsof je je aanstelt.. echt hoe ze soms met je om kunnen gaan.. maargoed het einde is hoe dan ook in zicht! @MissyMoo spannend! Straks lekker baby knuffelen heerlijk!
@wiedeltje heerlijk vooruitzicht! Ik heb gelukkig ervaring met kinderen, alleen niet van mijzelf! Haha, we gaan het allemaal meemaken uiteindelijk. zo irritant dat mensen beginnen te vragen naar je uitgerekende datum. Alsof jij er wat aan kan doen dat de baby heel chill bij jou wilt blijven zitten. Ik duim nog steeds voor een snelle baby. @Orchid24 vind het ook moeilijk hoor, zeker als ik dan zie hoe ze bij jou omgaan met diabetes enz is dat heel anders. Oohhh ik had nog 2 zwangerschapsjurkjes voor een prikkie gekocht bij de h&m en nog wat babykleren! 35 euro korting ofzo heerlijk. Die jurkjes kan ik straks ook nog dragen als ik bevallen ben.
Leuk!!! Ik zag dat ze nu zwangerschapskleding bij de zeeman hebben. Ook voor een prikkie. Heb ook nog een shirtje en broek besteld. Ook fijn om te dragen na de bevalling lekker stretch.
Jaa!! Ben erg benieuwd naar de kwaliteit! voor mij helaas niet in de juiste maat aanwezig, maar vind het ene hele fijne zet van Zeeman!
Ik heb ook een aantal maxi jurken van de zeeman gekocht voor in de zwangerschap. Die staan ook zo mooi en zitten heel fijn. En de lange t-shirts draag ik nu ook. Ook voor maar 9,95.
@Noralie87 en @bulakgirl zat ook nog te twijfelen om bij de zeeman spullen te halen, heb wel al een basic mannen T-shirt daar gehaald (die vallen langer dan het vrouwen model) kan mij het schelen
Oooooo zo lui dat ik vandaag was, voel ik nu dus echt een soort van opruimbehoefte op komen. Geen zware klussen, daar ben ik echt te moe voor, maar ik kan niet rustig op de bank gaan zitten. Ik wil om 21u op de achtergrond voetbal aan hebben en dan wil ik absoluut klaar zijn met alles, maar voor die tijd: Vouw ik de was nog op; Ruim ik de vaatwasser nog uit, die is net klaar; Lak ik het toiletraam; Neem ik de trap nog even af. Man mag dan nog even dweilen, de tassen van de jongens inpakken, toilet schoonmaken en ff meehelpen met de was. Zijn we mooi om 21u klaar! Anders rust ik niet haha! Morgen trouwens deel 1 van de privé cursus!
mijn tv staat op storing.. baal hier echt van Kinderen hebben goed mee gewerkt vanavond. Om 17:45 waren we klaar met eten, dit keer zonder dat er ook maar 1 gezeurd of gemopperd heeft en alle 3 hadden ze hun bord leeg 18:15 waren ze alle 3 gedoucht en zaten we alweer beneden. Om half 7 had ik de broodtrommels voor school morgen al klaar en heb ik gauw alles opgeruimd. Ben kapot moe. Ik dacht dus lekker vanavond te chillen met de tv aan maar helaas
Ze is er hoor!! Keizersnede geworden, want ik had geen ontsluiting. Al die oefenweeen voor niks. Ze doet het super, buikje vol, en slaapt.
Van harte!!! Wil je de naam delen? Hoe is het gegaan? Hoe heb je het ervaren? Benieuwd naar je verhaal/