@bluedrake wat leuk daar ga ik waarschijnlijk ook bevallen als deze in stuit blijft. Ben er van m'n dochter ook bevallen. Van m'n zoon in Leiderdorp.
@wiedeltje en @bluedrake spannende dagen voor jullie! Hopelijk allebei morgen een baby in de armen ❤️
Succes dames die bijna gaan bevallen! En ik duim mee voor de dames die graag willen beginnen hihi. Hier heerlijk op vakantie. A moest even wennen aan ander bed, gisteravond tijdje bezig geweest hem in slaap te krijgen en vanochtend erg vroeg wakker. Vanmiddag kort slaapje. Gelukkig duurde t net maar een minuutje ofzo voor ie sliep (toen man m dus op bed legde, pff. Gister deed ik het haha). Ligt er dus lekker vroeg in. Wij lekker lezen/luieren!
Jaaa mijn man is de babykamer aan het schilderen ik word er helemaal vrolijk van. Zal morgen even foto’s van het eindresultaat delen! Verder vandaag een rustige dag gehad, even de stad in geweest voor nieuwe kleding voor onze dochter. Moest me echt inhouden om niet van alles ook nog voor de baby te kopen maar we hebben echt al zoveel kleertjes haha. Dus ik heb me kunnen inhouden. Oja dames ik sta op werk 1e in de EK-poule, ik moet de finale van morgen nog voorspellen en het gaat me toch niet gebeuren dat ik net voor de eindstreep nog word ingehaald door de nummer 2 hè dus, wat zouden jullie voorspellen?
@Noralie87 haha dat is toevallig! Leuk! Eerst maar eens zien of er morgen echt plek is en of ze zich houden aan de afspraak.. want ben nog niet helemaal overtuigd dat het morgen word. Maar ik hoop het wel, want ik heb van alles moeten regelen
Nou, ik sta iets van 24e van de 33 bij mijn werk, haha. Dus van mij zou ik niks aannemen. Ik had Italië tegen Duitsland in de finale (moesten alles van tevoren invullen). En had Italië als kampioen. Maar ik vind het eigenlijk ook wel leuk als Engeland wint !
@Lily94 Oh nee daar durf ik niet aan hoor hahaha succes! @RoseMurphy Geniet van je vakantie! Hopelijk gaat het slapen beter de rest van de week! @wiedeltje Ik hoop zo dat de weeën nu eindelijk doorzetten voor je hoor! Het was zo leuk om m'n oudste te zien afzwemmen! <3 ik was zo trots! Maar het regende de hele tijd... En dan bijna een uur staan vond m'n bekken echt niet tof! dus nu lekker op de bank... Zo min mogelijk doen Trouwens vanmorgen een mobiel van little Dutch in elkaar gezet en geplaatst... Gisteren met m'n man gekocht... Vond 'm in eerste instantie niet tof... Maar nu eigenlijk wel heel erg haha!
Ligt het nou aan mij maar ik vind het de laatste dagen zo stik benauwd binnen. Bahbah. Het is hier nu 23 graden (gisteren 23,5 ofzo). Echt, why? Dat is vet benauwd
En bleeeggghhhhh ik ben dit lijf zo zat. Ik wil van alle extra gewicht en die buik af. Weg spataderen, weg maagzuur, weg watermeloen... hallo leuke kleding en mijn eigen lichaam. En hello wijn. Come to mama! ♡ Ik kijk er zó naar uit om de wijnklimaatkast weer lekker te vullen...
Nou hier ook partij heet. Gelukkig koelt het nu wat af. Ik las regen en ik dacht waar, dat wil ik ook wel. OH wat heerlijk dat hij het nu heeft @bulakgirl. Maandag heb jij een strippoging toch? Ik hoop dat ze je morgen kunnen helpen @bluedrake. Moet je zelf bellen? OH, dat is echt fijn als je lekker met de babykamer bezig bent @Lily94. Komt het allemaal weer een stukje dichterbij. Ik heb vandaag het geboortebord voor in de tuin afgemaakt. Super leuk geworden. Ben er echt trots op. Nu de baby eruit en dan kan hij in de tuin. Ik heb 3 weken geleden al mijn positiekleding opgeruimd op een paar dingen na. Ik ben die kleding ook zo zat. Maar helaas moet ik toch nog elke dag onder in de kast duiken voor de positiekleding.. Voorweeën de hele dag gehad, vanavond druk geweest met kinderen badderen en een stofzuiger door het huis en ze zijn weer weg. Zo frustrerend! Ik lig nu lekker in bad (zo gek als de baby dan beweegt!) en dan hoop ik dat het ontspanning geeft en ze straks weer op gang komen. Anders bel ik morgenochtend de vk voor strippen.