De laatste 100 dagen van de zwangerschap - deel 6

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bulakgirl, 12 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    @wiedeltje nu ben jij aan de beurt hoor!! Hopelijk zet 't door!

2. Neilia

Neilia Niet meer actief

@wiedeltje hopelijk zet het door!

hier ook warm. Vind het overdag echt vies klam weer.
    De deur staat al de hele tijd open om het te laten afkoelen.

bluedrake, Noralie87 en Orchid24 vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohh zo spannend @wiedeltje ik hoop echt voor je dat het doorzet allemaal.

Hier dus ook nog benauwd en het stomme is dat ik niet het idee heb dat het wat doet, als ik de deur open zet..

Hier morgen een dagje rust gepland. Verjaardag van dochtertje van de zus van man, maar man mag de jongens mooi meenemen! Ik wil echt even rust. Die claim ik gewoon :rolleyes:.

Ik ga ook alle klusjes in huis etc doen wanneer iedereen nog thuis is en eis van de bende hier dat ze maar eens gaan helpen met opruimen en gewoon eens een keer wat vaker achterom kijken. Ik merk dat de weekenden soms gewoon echt juist hard werken zijn hier omdat het gewoon een bende is en dat doorgaans de hele dag door. Halt halt halt. Voordat ook maar iemand een andere activiteit gaat doen of gaat eten of wat dan ook, dan wordt er eerst achterom gekeken. :cool:

En bij het vertrekken richting verjaardag is het huis hier opgeruimd zodat deze mama gewoon eens écht kan zitten en chillen.

MoesCH, bluedrake, bulakgirl en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. haileybaby

haileybaby Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Hier ook al paar dagen benauwd.

@wiedeltje ik hoop zo dat er wat door gaat zetten.

@Nina Sanders lijkt me heerlijk. Hier morgen poetsdag. Denk dat er maandag niet veel uitkomt na het plaatsen van de ballon.

@bluedrake hopelijk kan je terecht. Het is allemaal al spannend genoeg ❤

Ik reageer misschien niet op iedereen maar lees alles. Beetje in mijn eigen bubbel. Veel krampen wat zich uit in harde buiken. Ik ga proberen te slapen. Al denk ik dat dat niet echt zal lukken.

MoesCH, Isabella2020, bluedrake en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ook hier kan ik slecht slapen.. nog steeds benauwd en volgens mij ben ik vanavond toen ik beneden voor de tv zat 4x gestoken door een mug ofzo. :o: überhaupt eerste muggenbulten. En jeuken dat het doet!

bluedrake en haileybaby vinden dit leuk.
  6. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.164
    2.544
    113
    @wiedeltje
    Idd maandag strippoging... Ben heel benieuwd of 't wat doet! :) hopelijk ben jij dan allang bevallen! ;)

@Noralie87
    Hoe is het met de Fotoshoot gegaan?

@haileybaby
    Sterkte met de harde buiken... Geniet van je dag morgen en succes maandag!

@Nina Sanders
    Vervelend... Hoop dat slapen ondertussen wel gelukt is... Ik had weer 1 van de vele plaspauze deze nacht... Dus probeer maar weer verder te slapen nu ;)

Nina Sanders en haileybaby vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier werd mini net wakker huilen. Die is mega verkouden (echt instant ofzo) en riep me. Die heb ik even zn gezichtje en neus gepoetst en even bij me in de stoel genomen om te knuffelen.
    Nu is het weer stil en hoop zelf ook nog ff te kunnen slapen want zn broer hoorde ik ook al een beetje wakker worden...

Orchid24, bluedrake en bulakgirl vinden dit leuk.
  8. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.694
    4.054
    113
    Vrouw
    Hier ook slecht geslapen, gelukkig wel een paar uur kunnen pakken. Moet straks pas bellen maar ga wel even douchen enzo.

9. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    Heel veel succes vandaag! :thumup:

bluedrake vindt dit leuk.
  10. Krisjee

Krisjee Bekend lid

19 feb 2013
    720
    1.246
    93
    NULL
    NULL
    Gistermiddag zijn O.tis en ik allebei opgenomen in het ziekenhuis.
    Hij dronk nog steeds flessen van 30cc. Terwijl voor zijn gewicht hij al tegen de 60cc aan mag. Hij is ook teveel afgevallen waardoor we in het ziekenhuis liggen.
    Baal er zo van, voel me zo labiel. Vannacht ook gevraagd aan het personeel of zij de voedingen willen doen, kreeg zo'n erge migraine aanval. Voel me dan ook gelijk kut omdat ik niet goed voor mijn eigen kind kan zorgen:(
    Hij heeft gelukkig wel al flessen van 60cc op, maar hij heeft weinig energie omdat hij zo weinig drinkt.
    Hoop dat we vandaag weer naar huis mogen!

MissyMoo, MoesCH en Nina Sanders vinden dit leuk.
  11. Isabella2020

Isabella2020 Fanatiek lid

3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    Spannend!
    Nu eerst even ontspannen; goed begin van de dag!

12. Isabella2020

3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    Hè, wat balen @Krisjee.
    Hopelijk heb je zelf ook goed geslapen. En lukt het je te relativeren dat dit voor O. nodig was. Hij was/is in goede handen en jij kunt ff bijkomen en nee (!!), daardoor ben je niet direct een slechte moeder! Je startte met borstvoeding, wat niet lukte. Dan heb je een valse start gemaakt. That's it.

MissyMoo vindt dit leuk.
  13. Isabella2020

3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    34-weken-dansje!

Nog 2 dagen werken, dan start mn zomervakantie (indirect aan de schoolvakantie); mn verlof start dan met 36 weken en ben dan al lekker 1,5 week vrij!

Lisa280887, Orchid24, Noralie87 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.164
    2.544
    113
    @bluedrake
    Heel veel succes vandaag!

@Krisjee
    Wat vervelend zeg! Maar wat ben je een goede mama dat je de hulp accepteerde die nu gewoon even nodig is! :) niks mis mee! Hopelijk krijgt O gauw de energie weer om wel z'n flesjes lekker leeg te drinken en voel jij je ook beter! ;)

15. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.694
    4.054
    113
    Vrouw
    @Krisjee heel goed dat je aan de bel hebt getrokken en dat je nu in het ziekenhuis bent meid. Niet wat je voor ogen had waarschijnlijk zo'n valse start. Hopelijk mogen jullie snel weer lekker naar huis.

16. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.509
    1.854
    113
    Nou, helaas. Met een paar pauzes prima geslapen. Maar geen weeën of baby:cry:. Echt om wanhopig van te worden.

Een goede moeder ben je niet als je alleen zelf voor je baby'tje zorgt @Krisjee. Je bent een goede moeder als je zorgt dat je kindje krijgt wat hij nodig heeft. Jou O. had dit nodig, even extra hulp in het ziekenhuis. En dat heb je hem gegeven, dus je doet het super goed! Ik hoop dat je ook weer even bijkomt in het ziekenhuis en het straks weer helemaal goed gaat thuis.

Hopelijk heb je prima kunnen slapen @haileybaby.

Spannend @bluedrake!

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Succes @bluedrake !
    Ik ging na het bellen (belde om 6u al om te vragen of er plek was) ook lekker douchen, haar wassen, stijlen, opmaken en ontspannen haha!

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier dus het idee dat baby ietsje rustiger wordt. Oftewel: geen ruimte meer krijgt..

19. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    @bulakgirl dat is gelukkig savonds doorgegaan toen werd het droog. Heb al een preview gehad en echt prachtige fotos van ons gezin en mijn bolle buik :D

Isabella2020, Orchid24 en bulakgirl vinden dit leuk.
  20. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Dat idee heb ik ook. Ik voel hem wel nog veel alleen het zijn geen aardverschuivingen meer in m'n buik. Dus denk dat de ruimte gewoon krapper wordt!

Nina Sanders vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina