Vandaag laatste spulletjes besteld. 1 dekentje tog 1.0 , boxkleed en toch ook nog een matrasje voor eronder in de box. Vorige keer niet gehad, maar dan ligt het nog net wat zachter denk ik. box vandaag ook in elkaar gezet. Staat nu nog ontzettend in de weg. Ergens komende dagen kerstboom weg en dan kan hij op zijn plek gezet. wieg staat nu ook in onze slaapkamer. Het wordt allemaal steeds echter. laatste dingen wassen. Vraag me af wat ik de rest van de dagen ga doen tot bevalling, haha. Ik vrees de kleine (4 jr) vermaken
8 en 5 jaar zijn ze dus tis weer even geleden. De eerste wilde er echt niet uit dus met 41+1 ingeleid. En de tweede kwam 1 dagje te laat. Dus ik hooooopp dat dat nu weer is. Ahh balen las dat hij ook corona heeft. Is hij er ziek van? En hoe is t met jou? Kan je nu natuurlijk niet bij hebben.
ik heb ook zo een zak van jollein voor in de maxi cosi. Lekker warm.. en ook gewoon zo een lekker warme overall jas. Voor dit weer is het misschien een beetje too much maar ik denk echt dat de echte winter nog gaat komen.
Wat heerlijk @XdropjeX! Lekker @Do1981, bijna alles klaar... Hier vandaag mn slijmprop verloren... Schijnt niet veel te zeggen, maar met al die voorweeën steeds enzo krijg ik toch de indruk dat meneer niet vreselijk lang gaat blijven zitten. Ben morgen pas 35 weken, dus een week of 2 a 3 blijven zitten nog zou ik wel waarderen. Net ook de boostervaccinatie gehaald, hoop dat baby nog mooi wat antistoffen meekrijgt van mij. Was in de Rai in Amsterdam, wat een enorme opzet, maar wat goed geregeld daar! Was echt onder de indruk....
Nah hij had een positieve zelftest dus we zijn maar met z'n allen gaan testen. J. Slaapt echt belachelijk slecht en heeft een snotneus, maar dat doet en heeft ie al maanden L heeft een hoestje.. dus ben er benieuwd naar de uitslagen. Maar 8 en 5 jaar, wat leuk! Heerlijk leeftijdsverschil, ze krijgen het zo bewust mee! @Heidezicht oh spannend zeg. Hier 1x verloren en toen was ze er binnen 24u hoop wel voor je dat hij nog even blijft zitten als ie goed zit.
die slijmprop schijnt zich steeds te vernieuwen. zegt volgens mij niet per se wat, maar ben geen expert. Heb je vk/gyn nog gesproken erover? Maar hopen idd nog even blijven zitten. Het kan natuurlijk, maar liever nog even niet. hoe weet je trouwens dat het ‘de slijmprop’ is? Ik heb al hele zwangerschap super veel afscheiding en regelmatig hele grote slijm achtige klodders. Heb me ook wel eens afgevraagd, ‘is dit van de de slijmprop’ . Wat maakte dat je dacht dat, dat het is? Of is het echt onmiskenbaar een grote ‘kwak’ slijm oid? @Lies1611 nog geen uitslag? Wel spannend dat afwachten dan.
Bij mij was het echt ter grootte van een ei met bloed en na strippen.. Nee nog geen uitslag, binnen 36u zeiden ze. Ik vermoed zelf morgenochtend. Heb een vkafspraak staan morgenmiddag dus hoop dat ik daar gewoon heen mag
oh, dan is het wel duidelijk ja, haha. vorige keer ben ik ingeleid met een ballon en pillen maar begon het uiteindelijk door spontaan gebroken vliezen, dus nooit slijmprop gezien bij ons was uitslag er toen nog dezelfde dag, rond dit tijdstip. Hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben! edit. Was 2,5 week terug ongeveer, rond 15u test afgenomen en savonds al uitslag. Was denk ik ook extreem snel
@Heidezicht spannend! Het zou fijner zijn als hij nog even blijft zitten maar mocht het wel zo zijn dan is het ook geen ramp op dit termijn.
@Do1981, het was een andere samenstelling dan de afscheiding die ik idd ook steeds heb. Steviger en stugger en echt een grote "klont". Heb ff plaatjes gegoogeld en die bevestigden wat ik dacht. Idd, als ie komt geen ramp... Liever nog even wachten, maar ik maak me niet druk. Voorlopig is ie nog elke keer druk zat (zit ook nu weer lekker te rommelen as we speak). Hij voelt zich volgens mij prima en dan is het helemaal goed voor mij.
toen ik m verloor wist ik meteen oke dit is dus de slijmprop. Ziet er heel anders uit dan normale afscheiding. Was best groot ong 3 cm en sliertjes bloed. Heel vies. Toen ik m verloor beviel ik ook binnen 24 uur
oh gelukkig is hij er niet super ziek van. En hoop Dat jullie ook allemaal negatief zijn getest. klopt mn kids kunnen echt niet wachten elke dag vragen ze wel mama heb je al pijn? maar mama voelt precies niks
Ik had echt een heel ander beeld bij die slijmprop, haha. Dat herken je dus wel als het zover is. hier vandaag ook wat voor weeen gehad volgens mij. Ongemakkelijk zeg. beetje brak: onrustig gevoel nu nog in de buik. Echt richting laatste weken. zoon is ook erg bezig met komst baby. Wel echt heel leuk dat hij het zo begrijpt. We proberen hem ook zo goed mogelijk voor te bereiden. Hij begrijpt het allemaal al heel goed en weet dat de baby in het begin vooral slaapt, huilt en eet.
Pfoe wachten duurt lang! Nog niet gebeld door de ggd voor de jongste 2. Mijn vriend, L en ik zijn alledrie negatief! Lig nu aan de ctg, hartslag van de baby is te hoog..
oh meid, schrikken. Hoe kwamen ze daar achter? Was je op reguliere controle? Gelukkig jullie negatief! Irritant om te moeten wachten op hun uitslag sterkte meid, hopelijk snel naar huis!