fijn dat de ctg goed was!! handig dat ze direct even een pcr hebben gedaan! Waren ze nu dan in volledige pakken? Heb je, je zorgen nog kunnen bespreken? @Heidezicht bij jou alles rustig gebleven?
Fijn een positieve ctg! Herken baar @Do1981. Scheren is nu de taak van m'n man. Hebben we wel lol om ook! Hij is heel voorzichtig uiteraard Hier last van indalingskrampen en steken. Ook in de baarmoedermond. Au!
Nee eigenlijk niet. Heb nauwelijks iemand gezien. Ze waren niet helemaal in pak. Ze hadden een extra schort en een bril op, niet als marsmannetjes zegmaar.
Beste wensen allemaal! @Lies1611 fijn dat de CTG nu goed was... @Do1981, het lijkt mij al een heel avontuur om uit bad te klimmen... Ja, alles rustig gebleven... In die zin... Heb wel echt een rotnacht achter de rug. Was ontzettend misselijk, veel last van buikpijn, geen houding kunnen vinden en ivm vuurwerk hadden we de hond bij ons op de kamer (die was overstuur en gaat dan om alles blaffen, als ze bij ons is is ze rustig), dus dat was ook onrustig. Heb heel kort, maar gek genoeg wel enorm diep geslapen. Scheren doe ik op de tast ook, werkt op zich prima. Ik ga dan zitten, beetje achterover leunen en dan kan ik er redelijk bij. Mis soms wel een plukje (voel ik dan later of zegt mn man), maar prima, liever dat dan een heel oerwoud.
dat is dan wel weer jammer. Binnenkort nog weer nieuwe afspraak? Misschien anders mogelijk om telefonisch/ digitaal wat te plannen? @Heidezicht irritant die misselijkheid. Hier blijft het ook, vanmorgen weer een uurtje. Ben zo langzamerhand wel toe aan mijn oude zelf, ook qua energie. Vervelend hè van dat vuurwerk. Ik werd om kwart voor 6 nog weer wakker van vuurwerk. Gelukkig daarna weer in slaap gevallen. Wat lief dat jullie de hond zo bij jullie hebben genomen! Ellende voor dieren. wij hebben 2 katten en de oudste vind het ook echt niks. Gelukkig ook redelijk doorgekomen.
Mn volgende afspraak is voor het plaatsen van een ballonnetje Wat sneu voor de dieren hè? Maar gelukkig is het maar 1x pj en door dat vuurwerkverbod is het hier toch echt een stuk minder erg dan voorheen!
Spannend @Lies1611! Van vuurwerkverbod was hier niks te merken helaas. Ach, ik vind t wel mooi ook en wij hebben de mogelijkheid om het minder erg te maken voor de dieren. Mn stalbaas treft prima maatregelen voor de paarden (die staan elk jaar rustig te eten) en de hond kalmeert als ze bij ons is. Vannacht eindelijk een rustige nacht zonder voorweeën gehad. Wat was dat fijn!
Ah shit. Van de pcr gisteren in het ziekenhuis? Hopelijk valt het mee en ben je er snel weer vanaf. misschien is het mogelijk om een telefonische afspraak te plannen om alles door te spreken hoe jullie het nu kunnen doen en wat handig is? waarom zou je eigenlijk ingeleid worden? hopelijk weinig klachten bij de 2 kleinsten ook!
Morgen overlegd de gynaecoloog met de microbioloog wat handig is qua inleiden. Daarna zullen ze contact met ons opnemen voor een plan. Ik zou ingeleid worden wegens bekkenklachten.. dus niet medische noodzaak voor de baby maar meer voor m'n eigen gestel en herstel.
misschien dat het een optie is om een paar dagen later te doen. Ze zullen daar vast goed over kunnen adviseren. Kan me voorstellen dat, dat erg veel rust kan geven ook. Maar ja, baby kan natuurlijk ook gewoon komen, snap wel dat je daar zenuwachtig van wordt is deze situatie. Dit had je voor Corona toch niet kunnen verzinnen dat je zo zou gaan bevallen? Best bizar allemaal Hopelijk heeft je man het dan ook maar snel. Is dit nog getest? En hopelijk geen/ weinig klachten sowieso
dat niet weten waar je aan toe bent is misschien nog wel het meest irritante, de onzekerheid sterkte meid
@Lies1611 succes vandaag! Hier eindelijk een keertje sinds maanden tot 5.45 doorgeslapen jeej! Nu beetje last van nesteldrang haha. Alles even uitzoeken en uitsoppen nu het nog kan met mijn buik