Oh dat doe ik ook vaak @Do1981, nu bij de hema ook wat sokken meebesteld voor mezelf, scheelt toch weer en ik gebruik ze toch wel. @XdropjeX, goed dat ze meteen even checken, fijn ook dat ie netjes groeit en al laag ligt! Heerlijk @JosjeM, je moet jezelf een beetje verwennen af en toe...
Door jullie wil ik ook meer kleding hebben, maar eerst maar is kijken welke maat hij dadelijk heeft. Heb een verbod op kleding kopen van partner. Heeft je baby eigenlijk een jas nodig? Zag bij noppies vanaf maat 68. En geen kleinere maten. Heb wel vest maat 56 meegenomen voor terugweg en dikke deken.
je wilt niet weten wat ik net geluncht heb Toevallig vandaag ook wel erg uitzonderlijk. Man heeft digitale bijeenkomst van werk, daar mag hij voor x bedrag lunch voor bestellen. Avondeten bestellen wij wel eens, maar lunch nog nooit eigenlijk. hij had een saté achter zijn computer. Zoon wilde poffertjes en had ook frietjes (ihkv het is vakantie ). Ik lekker belegde focaccia en dus poffertjes en friet (was allemaal veel te veel voor zoon natuurlijk). En voor later nog een fruitsalade. ik zag ook lekker broodje carpaccio en lekkere salades en lunch pizza’s (beetje flammkuchen achtig), gaan we zeker in kraamweek lekker een keer lunch bestellen, haha. Kan ik nu al zin in hebben. nu maar even liggen, propvol, haha
Ik heb wel een jasje maat 56, maar begreep dat ze die in de Maxicosi niet aan mogen ivm dat de gordels dan niet goed zitten. Heb een lekker warme voetenzak, dus dat komt wel goed. @Do1981, heerlijk! Hier vandaag gewoon een boterham met vlokken. Had zin in wat zoets... Ik kijk zo ontzettend uit naar mn kraamweek! Eindelijk weer zalm en carpaccio eten!
Ik heb ook een vest. Wilde ook een dik pak, maar wilde daar niet teveel aan uitgeven, want is voor zo kort maar. liep toevallig tegen heel fijn fleece stof achtig pak maat 50/56 vsn de zeeman aan, 9,95 en die toen meegenomen. is een vrij dikke stof, te warm voor gewoon binnen zou ik zeggen, deze: https://www.zeeman.com/nl/newborn-boxpak-aav000026249.html van zoon nog heb ik deze in grotere maat dus (zie link), voor de volgende winter (als ze die dan nog past, want zoon is van augustus), kraamcadeau gekregen. Deze pakken zijn wel echt heel fijn en de investering waard voor de volgende winter als je het mij vraagt. (Zodat ze wel echt de hele winter erin kunnen) https://www.ziloen.nl/cosilana-overall-van-wolfleece-bruin.html In wagenbak trouwens ook vaak in Wikkeldeken en dat soort dingen. Maar dat is in maxi cosi lastiger, maar daar heb je dan ook die trappelzak er voor in
Oh jah zie het nu ook op internet idd. Was al bang dat ik nog wat miste. Maar dan klopt het wat ik heb gekocht
Jah die is ook leuk. Maargoed kleine moet dadelijk nog ff in ziekenhuis verblijven dus dan kan ik bestellen. Van vrienden zou ik een voetenzak krijgen. Mocht ik deze niet op tijd hebben koop ik het alsnog zelf weet welke ik wil. Lang leve bezorgen de volgende dag. En als backup dus deken bij me. Dus moet goed komen
@ kleertjes: hier nog een hele voorraad wollen kleding van zoons in neutrale kleuren en een paar wollen jasjes ook van Ziloen. Die zijn zo fijn! En de dame mag af en toe best blauw dragen ook hoor. Dus voorlopig tot maat 68 genoeg in huis. Tegen die tijd heb ik vast wel weer zin om weer eens te shoppen haha! @Do1981 Herkenbaar dat je nergens meer zin in en puf voor hebt. Ik lig als een vaatdoek op bed of de bank. Maar wat jij weggegeten krijgt hahahaha! Respect hoor
En wel prima prijs zo bij de zeeman. Daar kun je niet echt mee miskopen. En evt voor in draagzak buiten is zo’n pak wel lekker Maar zo besteld natuurlijk!
Wat fijn @XdropjeX ! @Septembre ja ik denk het wel Eten. Oh men ik ben zo jaloers op jullie schransverhalen ik eet de laatste dagen niks want het smaakt nergens naar.. dus met moeite stop ik er een boterham of een appel/mandarijn in.
Het klinkt ook wel alsof je het toch wel te pakken hebt. heb je de weg omhoog al weer gevonden denk je? en broodjes en mandarijnen zijn wel gezonder hier nog steeds brak wel. Einde van de middag lekker op de bank samen Freek kijken. Is de 4 jarige sinds kort helemaal fan van en staan super veel afleveringen via npo app op de tv. Super handig. We kijken nu naar een boom-slang
Oh Freek, bah Mja heb veel symptomen maar ben niet doodziek gelukkig. Heb er nu wel vertrouwen in dat het niet erger wordt!
vind je die zo erg? Vind het wel meevallen. ‘Beetje’ enthousiast wel, haha Maar liever dit dan YouTube, haha
Alle setjes kleding nu binnen. Alles over elkaar gelegd en die maar 44 is toch wel echt heel klein. besloten 1 setje maat 44 te houden (pakje en romper) en pakje van de Hema met de voetjes terug te brengen. Pakje zonder voetjes ben je nog wat flexibeler. Denk ook dat die maat 44 te klein is, maar dan zit ik er toch liever mee dan om verlegen. Vandaag nog verrast door een aantal vriendinnen. Soort van baby shower. Met man afgestemd, ik wist van niks. Zo lief en leuk. Voel me gezegend. wel doodmoe nu. Haha