Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en het broertje van Mason☆ Wat fijn dat het achter de rug is en goed is gegaan. Heel veel geluk met jullie mooie mannetje!
Hahah nog niet eerst de ochtendspits doorkomen. Koffie! Nog even uitgebreid douchen zo want m'n vriend werkt thuis en let even op J. Vanmiddag eerste zwemles van Z. Help. Geen tijd voor een baby
Haha, moet hier zo om lachen! Vanmorgen zat ik in mijn hoofd op te sommen wat ik allemaal nog moet regelen en dacht ik precies hetzelfde: Geen tijd voor de bevalling! Gelukkig komt de baby gewoon een keer, want anders zou je twee jaar verder zijn voor je het wist
Maar echt. "Is alles klaar voor de baby?" Eh... wat? Deze baby is alleen nog te blij in m'n buik of kan de weg niet vinden dus ik waan we tijd in overvloed..
Net 1,5 km gelopen (heen en terug) om iets te retourneren bij een winkel en even brood te halen. Ben helemaal kapot, haha dit was denk ik mijn activiteit van de dag wordt straks echt weer conditie opbouwen. Maar dan gaan we gelukkig ook weer richting lekker weer, dat zal helpen denk ik
@Do1981 heb je ook meteen wat lekkers voor jezelf meegenomen naast dat brood, om je wandeling te compenseren? Haha. Ik merk ook dat ik na een korte wandeling er best even moe van ben of soms zelfs harde buiken krijg. Ik herinner me dit dus helemaal niet van mijn vorige zwangerschap. Dag voor de bevalling heb ik nog zo'n 6 km gewandeld Gelukkig gaan we de goede kant uit qua weer inderdaad. Hoewel, februari kan nog wel ontzettend fris zijn.
Ja, februari vorig jaar nog sneeuw. Maar denk dat ik de eerste periode vooral lekker wil cocoonen en tegen de tijd dat ik er aan toe ben weer beetje conditie op te bouwen zal het weer steeds beter worden. Vorige zwangerschap was die laatste periode bij mij helemaal raar. Ik had toen dat trombose been gehad en was eerst helemaal niet mobiel. Heb ik in de weken tot bevalling wel weer wat opgebouwd, maar kon toen niet zover wandelen als nu volgens mij. herken wel wat je zegt tav 2e zwangerschap, ik heb nu ook veel vaker en meer harde buiken. Hoop dat, dat ook al wat doet qua voorbereiding, anders is het maar waardeloos en we hadden nog mergpijpjes van de bakker in huis, haha en lekker wat fruitsalade gekocht (en beide al weer op)
Pff, dat lijkt me helemaal frustrerend. Toen was je dus letterlijk zo'n beetje aan huis gekluisterd. Oehh, mergpijpjes. Lekker!
Hahaha, geniet van je koffie! Nu kun je het vast nog redelijk warm drinken, zal binnen nu en een paar dagen wel anders zijn
Had zelfs een tijdje thuiszorg om mijn been te zwachtelen en die kon ik niet zelf binnen laten (want ik was boven). Kijk nu regelmatig terug naar oude foto’s wat ik in die weken voor de bevalling in mijn vorige zwangerschap deed. Zie nu wel dat ik ook nog een keer bij een winkel was die wat verder weg is. het is al best weer even geleden (dik 4 jaar), dus veel herinneringen zakken ook wel weg
Uitgerekend lijst 11-01 - Lies1611 - 4e kindje 08-02 - Do1981 - 2e kindje 11-02 - XdropjeX - 2e kindje 14-02 - Opnaar3 - 3e kindje 16-02 - JosjeM - 2e kindje 20-02 - Septembre - 3e kindje 24-02- Irmiee - 2e kindje 07-03 Freesias - 1e kindje 19-03 - MAF126 - 1e kindje Meisje (4) Jongen (5) Weet/zeg ik niet (0) Bevallen: Datum - moeder - kind - termijn ❤️ 02-11-2021- Mamavantwee37- jongen - 40+2 ❤️ 08-11-2021 - Bozoe - jongen - 37+6 ❤️ 14-11-2021 - Dwaallichtje - jongen - 40+6 ❤️ 19-11-2021 - 2jongensmama - jongen - 40+0 ❤️ 24-11-2021 - Beausecret - jongen - 39+5 ❤️ ??-11-2021 - Vero0504 - jongen - ? ❤️ 02-12-2021 - Memmiee- meisje- ? ❤️ 03-12-2021 - Nien92 - meisje - 40+3 ❤️ 07-12-2021 - MJ89 - meisje - 38+2 ❤️ 11-12-2021- Yakuzi - meisje - 39+0 ❤️ 12-12-2021 - Kramertje - jongen - 37+3 ❤️ 15-12-2021 - Spiekerbox- jongen - ? ❤️ 08-01-2022 - Essie28 - meisje - 41 ❤️ 14-01-2022 - heidezicht - jongen - 37+0
Zo, ik kan weer wat afvinken van mijn to do lijstje. Net even de kruiken getest op lekken, ze kunnen er weer mee door
Echt schijtzooi..voel me de hele dag niet helemaal lekker en dacht doe voor de zekerheid een thuistestje..positief Morgen naar de teststraat en hopelijk vals positief
@Do1981 je zou het bijna denken ja pff. Het streepje was wel licht maar duidelijk te zien. Doe er straks misschien nog eentje hopend dat die wit blijft haha