Zo we liggen aan de ctg. Daarna onderzoek, eventueel ballonnetje afhankelijk van de uitkomsten van het onderzoek en weer ctg en dan naar huis.
Nou ik mag toch niet naar huis.. mentaal wel even een domper want ik wilde m'n kinderen nog een knuffel geven Gek idee ook dat ik m'n huis niet meer in ga met baby in mn buik..
Succes @Lies1611 hier nog even geslapen gelukkig. vanmorgen vroeg wakker door zoon, iets voor 6. Man ernaartoe gelukkig. Hoorde pas later dat hij in bed geplast heeft. Gebeurt eigenlijk nooit gelukkig. Maar vandaag staat dus in het teken van de boel wassen. Hij heeft wel een waterdichte hoes, maar die zit onder zijn matras topper. Omdat het vrijwel nooit gebeurt (echt Max 1 keer per jaar) vind ik het niet nodig dat hij op zo’n plastic hoes slaapt. Dan was ik de hele boel wel. Dus nu lekker alles wassen vandaag mijn activiteit van vandaag, naast weer eens een keer douchen, is duidelijk Edit: @Lies1611 we postten tegelijk. Kun je wel je kids misschien verassen straks met een baby? Zet hem op!! Is het omdat je al ver genoeg bent en ze direct actie kunnen ondernemen of wat anders?
Ah balen! Hoe oud is ie ookalweer? Nah heb ruim 2cm dus een ballon zou er uitvallen maar mn bmm was nog niet ver genoeg verstreken waardoor de kans op een succesvolle inleiding kleiner zou zijn dus heb daar nu hormoonpillen voor (misoprostol) maar daar mag je dus niet mee naar huis helaas. De planning is morgen vliezen breken en bevallen, op hoop van zegen.
(Inbreker) Zet m op!! Eindelijk je kleine babietje ontmoeten. Kan me voorstellen dat je je kindjes nog had willen knuffelen. Goede motivatie om snel te bevallen veel succes!!
moet je nagaan, terwijl het 4e kindje is en al 41 weken. Werkt toch ook iedere keer weer anders. Kan any moment wel beginnen nu. Even afhankelijk hoe je op de misoprostol reageert. zoon is 4 trouwens. Maar sinds hij zinnelijk is, is hij automatisch eigenlijk snachts zinnelijk. Heeft denk ik tot nu toe snachts zo’n 4 keer in bed geplast. Waarvan denk ik 2 keer echt maar een klein beetje en 2 keer echt een plens. Hij gaat ook rustig een halve tot drie kwart dag niet naar toilet. Ook geen extreem goede drinker. Dus ben altijd wel bezig met aansporen tot drinken.
Vanmorgen telefoontje van het ziekenhuis gehad. Volgende week vrijdag weer op controle. Moet de baby goed in de gaten houden dat ik normaal leven voel. Zodra het anders word aan de bel trekken
Sterkte @Lies1611... Hopelijk geen bijwerkingen van de misoprostol. Wel fijn dat er al wat ontsluiting is, hoewel een dergelijk wijzigen van de plannen niet fijn is. Iig heb je al snel je kindje in je armen! Hier ineens gisteren een positieve zelftest... Vermoedelijk via oudste stiefdochter mee gekomen. Ik had van de week al wat last van mn keel (droge ziekenhuislucht dacht ik) en moest nu wat kuchen. Toen stiefdochter positief bleek en ik gisteren wat rillerig werd (van de stuwing blijkt nu) toch maar even een zelftest gedaan. Overmorgen kan ik terecht voor een PCR.
Dankjewel voor de geruststelling. Donderdag heb ik eindelijk weer een controle na 4 weken. Ben dan bijna 36 weken en ga om meer controles vragen. Echt depri ben ik niet, maar gewoon niet mezelf. Ik vind bv veel plezier in mijn gezin en hobby's. Maar al het 'moeten' kost me meer moeite. En wat jij beschrijft. Minder zin om er op uit te gaan. Liefst ben ik thuis met mn gezin en houd de wereld wat op afstand. Ik wil gewoon rust. Vanmiddag halen we sushi (voor mij de zwangerschaps kit). Dan haal ik de jongens lekker vroeg op van de opvang om samen spelletjes te doen en lekker te knuffelen. Dat is waar ik nu behoefte aan heb. Geen geregel ♡ Hoe is het met alle corona patiënten?
O nee toch. En je bent nog in je kraamtijd? Borstvoeding is wel meteen een booster voor je baby nu. Beterschap! Hopelijk vallen de klachten mee.
Ja, Timothy is vrijdag geboren. De borstvoeding lukte helaas niet, dus dat boostervoordeel heeft ie niet. Klachten heb ik nauwelijks. Hele lichte neusverkoudheid (maar kan nog prima door mn neus ademen) en af en toe een kuch. Zonder de test van stiefdochter en de rillingen van de stuwing had ik zeker nooit getest.
oh, dit is heel herkenbaar! Het hoort er bij volgens mij. In je bubbel gaan. Ook geen nieuws meer willen volgen enzo. Al dat smeuïge over de voice wil ik nog wel lezen bijvoorbeeld (je moet wat ) , maar over al die ellende in de wereld wil ik niks meer weten. Liefst ook geen journaal meer kijken enzo. Het is echt vrij normaal volgens mij.
Goed dat ze je op afstand in de gaten houden. De controle duurt dan nog bijna 2 weken? Dat is dan wel weer ver weg.
Fijn dat het zo meevalt! 'Mag' je je zoon wel gewoon knuffelen nu of adviseren ze een mondkapje? Als jij zelf weinig klachten hebt zal Timothy er ook niet (erg) ziek van worden lijkt me? Beterschap hoor!
@Heidezicht wat ontzettend balen! Hopelijk valt het mee ❤️. het is wel echt opvallend hoeveel van ons nu Corona hebben/ hebben gehad afgelopen weken. Werkt het immuunsysteem vlak voor en na bevalling minder goed ofzo? Ik ga eens kijken of ik hier wat over kan vinden. Het heeft natuurlijk ook te maken met de giga hoeveelheid besmettingen. Zit even lekker met een thee-tje op de bank. In een verder leeg huis, heerlijk (man dagje kantoor) Bij zoon weer een besmetting in de klas. Vorige week ook al 1. Volgens mij telt dat op binnen 14 dagen, dus officieel nog 1 erbij en de klas naar huis volgens mij. Ben benieuwd