Hier ook een dichte opvang door corona. Maar zoon wordt opgevangen door familie. Echt fijn, want ik kan wel een rustige middag gebruiken. @zwangerschapsdementie: ik sta net met een halfje bruin brood in de badkamer Herkenbaar?
Soort van wel ja. Heel vaak dat ik ergens heen loop ik denk ‘wat ging ik hier ook al weer doen’ Meestal weet ik het wel weer
35 weken wordt hij gehaald. Helaas geen 2-2-22 hier, geen operaties die dag vanavond extra ctg nog ff vanwege de longrijping. Net eindelijk mijn eigen gynaecoloog gesproken. Hij gaat proberen om erbij te zijn met de operatie, omdat er zo veel mis is gegaan tijdens het traject en ik zo gestrest ben om wat er nog mis kan gaan. Dus dat is super fijn.
Of je mobiel zoeken terwijl die je die in de hand hebt. Of ik de koelkast je sleutels neerleggen. Of gaan douchen en handdoeken vergeten zijn en alle ramen open zijn dus je naakt voor het raam staat aan een drukke weg. Nee ik herken het helemaal
@Septembre hahaha nee niet herkenbaar. Ik kom alleen gewoon echt niet uit m'n woorden en zei vaak de verkeerde woorden. Dus "wil je even die vieze vaat in de koelkast zetten?" En dat soort dingen @Do1981 pfoe wat @JosjeM zegt. 2,5u persen vet lang! Dat heb ik zelfs bij de 1e niet gered. Wel fijn hoor dat je er goed op terug kijkt, ik vond mn eerste echt een verschrikking. Maar goed het is voor een goed doel, geen enkele bevalling is hetzelfde
Heel herkenbaar, naar de supermarkt gaan en dan niet meer weten waarvoor. Dingen die ik opgeruimd heb tijdens de zwamgerschap; geeeeen idee waar het gebleven is. En ga zo maar door
Even klagen. Vannacht weer echt slecht geslapen. Bleh. Voel me zo’n uitgewrongen doekje. dit wordt echt een hang dag. Hopelijk na de lunch nog even een inhaal slaapje
Ik doe helaas met je mee.. vannacht van 00.15 tot 5u wakker.. bluh! Daarbovenop ontzettend verkouden (3x negatief getest ondertussen). Net na de lunch naar bed gestuurd door mn vriend, lekker gedoezeld en word net wakker. Dat scheelt Jij nog kunnen rusten?
hier ook net wakker Even rondje forum voordat ik mijzelf van bed takel suffe is dat ik na de lunch echt Max 45 min kan slapen/doezelen. Echt een soort power nap. Heel fijn wel. Maar langer lukt gewoon niet.
Hi allemaal, ik kom er gezellig bij. Ben vandaag 31 weken zwanger van ons 4e zoontje. Wij hebben al 3 zoontjes van 7 jaar. Vind het best spannend allemaal, omdat dit mijn 1e natuurlijke bevalling zal worden als het goed is. Zal vast goedkomen! Donderdag een groeiecho om te kijken hoe de placenta precies ligt en of ie niet aan het litteken van de keizersnede vergroeid is. Jullie zijn allemaal al een stukje verder, spannend!
welkom! je hebt al een drieling dus? Jemig, respect! kan me voorstellen dat dit een heel andere zwangerschap is dan. Of valt dat mee?
Klopt inderdaad! In het begin ben ik deze zwangerschap wel echt zieker geweest, maar nu is het echt niet meer te vergelijken idd. Heb toen ook een goede zwangerschap gehad, maar rond dit termijn was het wel even andere koek idd. Ben nu nog lekker aan het werk, terwijl ik toen met 25 weken de ziektewet in ging. Dank je wel en ik hoop het ook niet, maar volgens mij gebeurt dat niet zo vaak dus maak me er niet druk om. @XdropjeX en @Irmiee dank jullie wel.
ja, dat kan ik me voorstellen. Alles is dan waarschijnlijk veel medischer. Met hoeveel weken ben je toen bevallen? en grappig dat je juist nu misselijker was
Ja moest toen iedere 2 a 3 weken naar het zh en kreeg ik een echo. Dat is zo anders nu, haha. Ik ben toen met precies 33 weken bevallen, omdat ik pre eclampsie had. Gelukkig deden ze het alledrie heel goed en wogen ze over de 2kg en mochten ze na 20 dagen lekker mee naar huis.