@Septembre Oh jij ook al weer veel wakker gelegen, tik 'm aan. Ik moest vannacht om 4:00 plassen en daarna heb ik niet meer geslapen. Zucht. Of althans, niet echt meer geslapen, beetje gedommeld. Ik had de meest vreemde droom ever. Ik was bevallen van een baby van 5+ kilo, maar hij had toch een sonde nodig en deze ging door zijn oor?! (Ja, I know, schiet mij maar lek!). Toen het beter met hem ging, kon ik hem ophalen in de Hema in het restaurant. Daar was ik nog even uitgebreid een red velvet cake naar binnen aan het werken.. Hoe bizar hahaha.
@Jojo2021 ik heb eigenlijk nooit echt last van bandenpijn gehad, maar het lijkt me erg vervelend.. Heb helaas ook geen tips voor je. Hoop iemand anders wel!
Ik ben me al mentaal aan het voorbereiden op de inleiding die mogelijk deze week gaat plaatsvinden. Ben op zich wel relaxt, maar vooral heel benieuwd naar het hele verloop ervan! Ook heb ik alvast traktatie klaargezet voor het kdv, zodat ik daar niet meer over na hoef te denken als de baby er eenmaal is. Noem me een control freak....
Haha moest even lachen om je droom. Ik droom al vanaf het begin van de zwangerschap zo bizar.. Hoefde eigenlijk geen test te doen zou je zeggen. Bij de 1e zwangerschap had ik er ook eigenlijk geen last van. Heb het vrijdag ook al bij de verloskundige aangegeven toen zei ze:Ja het hoort erbij he, grote baby.. Heb donderdag weer controle, als ik dan een andere verloskundige heb zal ik het nogmaals vragen. Wie weet hebben hun ook nog tips
Net controle gehad. Ik loop al rond met 3 cm ontsluiting. Morgen melden om de vliezen te breken. Spannend..
te grappig!! Ik hoop dat jij vandaag ook nog wat slaap kunt pakken. Ik heb er net een klein uurtje op zitten. Zittend op de bank vanwege maagzuur, maar toch een beetje opgeknapt
@Jojo2021 ja ik heb zo'n band! Vnl gebruikt in het 1e en 2e trimester, omdat ik toen meest last had van mn banden. Ik heb de anita buikband, die is volledig elastisch, dus past altijd. Je pakt gewoon je normale maat. Ik geloof alleen niet dat je hem een hele dag aan moet doen, maar echt ter ondersteuning tijdens bijv sporten of rondje lopen als je meeste last hebt.
@JosjeM, hoe gaat het met je rug? Hier bleek het gelukkig alleen een spier te zijn die in een soort van kramp geschoten was. Na 3 fysio behandelingen en een soort van verplichte rust nu bijna geen last meer. Ben eindelijk aan het wassen e.d. geslagen. Merk wel dat hoe meer de datum dichterbij komt hoe onrustiger ik af en toe wordt. Dit wordt ons eerste kindje en heb echt 0,0 idee wat ik straks kan gaan verwachten van een beginnende bevalling. Ik weet dat het voor iedereen anders is, maar ergens een stukje controle lijkt me wel fijn
@XdropjeX spannend! Heel veel succes alvast!!! @JosjeM grote broer moet nog wel erg wennen. Is wel echt jaloers op de aandacht die zijn zusje krijgt. Dat staat overigens los van het feit dat hij zijn zusje wel erg leuk en lief vind gelukkig. Het komt wel goed, maar af en toe echt een draak. Het is nog wennen voor hem. overigens tav de pijnstilling, ik was het met de vk eens hoor om de pijnstilling nog niet te doen in 1e instantie. Want kon ook nog wel even rekken als het echt moest. Want weet ook dat het niet altijd direct is en je er maar beter op tijd om kan vragen. Als ik toen had gezegd dat ik er op stond had ik het wel gekregen denk ik. En helemaal eens dat het super netjes was om even na te bespreken. Ze kwam er echt even voor zitten om even kort de bevalling door te spreken en specifiek ook over die pijnstilling. Super professioneel en ook heel belangrijk voor mijn ervaring en meiden die zitten te wachten, heb echt met jullie te doen. Het wachten is zo slopend
Wat een bijzondere ervaring zo @Do1981, prachtig hoe een vrouwenlijf dat gewoon doet he! Oeh @XdropjeX, spannend wordt het voor jou!
Ik gebruik zelf met enige regelmaat een buikband. De laatste dagen helpt het me enorm. Vooral met lopen is dit ideaal. Ik heb zelf overgewicht en mijn buik hangt als het ware. Dus dan is die band ideaal. Het neemt ook nog heel veel druk weg. Ik heb zelf de carriwell maat xl https://www.vegro.nl/carriwell-buikband-overbelly-verstelbaar-a16078#gref
Zometeen even afspoelen en aankleden. Zoontje even uit bed halen en dan richting ziekenhuis! Ben flink zenuwachtig toch wel nu