Hier voor de tweede dag op rij weinig last van mn bekken!!! Moet niet gekker worden! Gevolg: ik ben de vriezer maar gaan ontdooiien, kan die ook weer van t lijstje.
Even snel! Ja! Ze is geboren! Vanochtend om 9.29. Was nog best pittig voor een derde maar wel gewoon lekker thuis! Ze is zoooo schattig!!
Heb al een beetje meegelezen omdat ik het verhaal van @MoesCH zocht. Wil me ook graag aanmelden bij het groepje. vandaag bij de verloskundige geweest, precies 38 weken nu. Baby ligt in hoofdligging, maar is nog niet ingedaald, dus zodra de vliezen breken gelijk gaan liggen. Verder beweegt hij/zij nog erg veel, m’n buik gaat alle kanten op, maar dit is vooral om z’n as Dus dat valt mee. hartslag en alles was weer goed. Heb zelf inmiddels ook wel veel last, maar gelukkig nog niet zo erg als sommigen van jullie. @Mapje, volgens mij begon je gisteravond aan iets dat eruit leek te zien als een bevalling. Hoe is dit afgelopen? Heel benieuwd! ergens had ik trouwens gehoopt op een september baby, want m’n dochter is van 11 oktober (ben 15 oktober uitgerekend) Dus ik hoop dat het hier vroeg begint, en anders moet ik maar flink overtijd raken… zodat er nog een redelijke marge tussen de 2 verjaardagen komt te zitten.
zie nu je geboortebericht! Pagina was nog niet geladen toen ik m’n bericht schreef haha. Gefeliciteerd! Super fijn dat het is doorgezet en je een schattige dochter heb gekregen! Lekker van genieten!
Welkom @Wensje92 dat wordt bij jullie wel heel spannend zo vlak bij elkaar. Hier ook maar 10 dagen er tussen...hopelijk iets meer marge anders wordt december hier echt gekkenwerk (en vanwege de december gekte komen er al weinig bij mn dochter dr verjaardag, merkt ze nu nog niet echt maar als ze ouder wordt wel)
@Mapje gefeliciteerd! Hier vanochtend opgestaan en voelde me al niet zo lekker. Bloeddruk was 100/66. Net even geslapen en wakker geworden met pijn in mijn rug en misselijk. Bloeddruk 128/88.. echt om simpel van te worden... Zo gek dat bij mij een hoge bloeddruk direct zich uit in misselijkheid, hoofdpijn etc.
Ik breek even in. Gezien jouw geschiedenis weet je die wellicht wel, maar moet je met deze symptomen niet bellen naar de VK of gyn? Ik zit nu zelf in het proces van zwangerschapsvergiftiging en met zo een symptomen moet ik onmiddellijk bellen. Zeker als ik ook misselijk word.
in december is zo weinig ertussen ook wel extra lastig. Op welke datum is je dochter jarig? En hoeveelste ben je nu uitgerekend? Oktober hadden wij in de familie nog niet, maar wel in de kennissenkring, november hebben we er aardig wat in de familie, en december hebben wij tegenwoordig er ook bij, dus zijn hier ook drukke maanden. Scheelt dat het niet meer allemaal kinderen zijn, maar vind zo dicht op de Sint wel lastig met cadeautjes verzinnen voor m’n dochter, geen idee hoe ik dat zou vinden met een november december kindje. Maar waarschijnlijk wen je daar ook wel aan.