De laatste 100 dagen van de zwangerschap - deel 7

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Selien, 23 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik ben al dagen echt zo ontzettend moe, en ik wil nog andere alles doen, maar geen energie voor :(
    Plus t vocht in mn benen enkels voeten en handen is ook echt niet grappig meer, doet verdomde zeer :(

Zo even genoeg geklaagd :(

2. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    En dan is je naam 'toch3' :roflmao:
    Vorige x dacht ik laatste x... nu hopelijk echt haha.

@Kimmetjuh90 moxa is met een kruidensigaar op acupunctuur punt vd kleine teen. Onder t motto van baadt het niet, dan schaadt het niet..

Bijgevoegde bestanden:

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  3. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Dat klinkt erg ongemakkelijk en pijnlijk @Kimmetjuh90. Hopelijk zakt het nog af voor de geboorte!

4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.515
    17.451
    113
    Loop nog achter :D
    Dat dacht ik bij nr3 :roflmao: en 4. En 5 :roflmao::roflmao::roflmao: Al zeg ik het nu maar niet meer hardop:roflmao::roflmao::roflmao:

Succes morgen!

Snananas en bubblybaby vinden dit leuk.
  5. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Aha oke, thx :D
    Ja wie weet helpt t wel :thumup::D
    Bij mn 2e dochter had ik t ook, maar dan echt pas tegen de 36 weken aan, nu dus veel eerder.. ga toch morgen t allemaal maar weer bespreken met de gyn.. op deze manier ga ik t niet redden tot 38 weken :(

6. 19Summer87

19Summer87 Actief lid

12 apr 2021
    308
    192
    43
    Vrouw

Ahh dat is echt super vervelend :(

Vocht heb ik de laatste dagen ook last van, maar vooral in de avond, dan knellen de bandjes van m'n schoenen echt.
    Bij de 1e kon ik met deze termijn bijna niks meer doen door al het vocht en pijn, zat blijkbaar een zenuw bekneld daardoor.
    Ze hebben nog geprobeerd met steunkousen te werken maar dat was te laat. Misschien kan dat bij jou nog een oplossing zijn?

7. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja ik ga bij de Hema kijken morgen, maar moet ik die dan heel de dag dragen? Dat weet ik niet zo goed:roflmao:
    Ik voel me een ballon op t moment:roflmao::roflmao:

8. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Oh wat shit @Kimmetjuh90, lijkt me heel rot. Hoe komt dat eigenlijk dat mensen vocht vasthouden in de zwangerschap? Ik heb er de vorige keer geen last van gehad, maar nu de zomer er aan komt ben ik benieuwd of dat deze keer ook zo gaat zijn.

Hier even wat minder geschreven en gelezen op ZP, merk dat het er soms even bij inschiet. Ook niet heel veel te melden haha. Merk wel dat ik deze keer echt aan het aftellen ben. De vorige keer was ik zo doodsbang voor de bevalling dat ik steeds dacht: blijf alsjeblieft nog even zitten. Nu ben ik er wel al klaar mee en kan niet wachten tot ze mag komen haha.

Hoe is het gegaan @Amona? Hopelijk werkt het!

9. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik had t bij mn jomgste dochter ook, dat is ook een zomer kindje.
    Bij nn oudste had ik t niet das een winterkind.
    Komt ook door de warmte, Google t maar eens is veel over te vinden op internet :)

bubblybaby vindt dit leuk.
  10. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Vervelend dat vocht! K heb er niet zo'n last van. Na drukkere, warmere dagen merk ik het wel aan mn handen. Die zetten dan wel wat op.

Moxa therapie ging goed, stelde weinig voor. Erna miss wat meer beweging of toeval. Zover ik het voel, ligt ie nog hetzelfde als voorheen. Gaan het deze week herhalen.

Verloopt jouw zwangerschap goed @Lovieyou ? Ben stiekem ook al wat aan het aftellen.

@KleineLai Hoe gaat het met jou?

11. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Balen zeg! Lijkt me inderdaad pijnlijk. Tot nu toe zitten hier mijn ringen nog even los als altijd, hopelijk blijft dat zo in de zomer. Ik hoop eigenlijk dat als wij bevallen dat het nog niet zo heel heet is :p.. vorig jaar zomer was het echt maar een korte tijd warm, maar de zomer daarvoor was wel heet. We hebben dus 50% kans :roflmao:.

Ik hoop dat het gaat werken! Ga je anders voor een keizersnede? (Heb niet alles terug gelezen :oops:)

Hier gaat het wel goed. Slaap wel echt slecht sinds een paar dagen. Veel woelen, licht slapen, onrustige benen, warm en 3x eruit om te plassen en dan niet in slaap kunnen vallen haha. Tijd voor wat extra magnesium denk ik, dat helpt mij meestal heel goed!

Vandaag controle bij de vk. De baby is sinds 2 dagen echt wel rustiger.. vind dat wel eng.

12. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hebben idd 50% kans haha :roflmao:
    Hoop dat er riksja is met de baby! Hier word ik al 2 nachten wakker gehouden door de kleine, is echt niet grappig.. ik functioneer ook echt gewoon niet op nog geen 3 uur slaap :(

13. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Ik lig nu aan de ctg bij de verloskundige. Ze wilde het toch even checken. En nu is ze natuurlijk lekker aan het bewegen :roflmao:.. alleen maar fijn!

14. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ah beter!!

15. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Ja alles zag er goed uit. Waarschijnlijk lag ze gewoon gedraaid ofzo afgelopen 2 avonden? Geen idee. Wel fijn dat ze het meteen serieus hebben genomen!

bubblybaby en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  16. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dat is zeker fijn!

17. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hier is t even afwachten hoe de nacht gaat, ik heb afgelopen nacht nog geen 3 uur geslapen door een onwijs druk mannetje in mn buik.
    Ik merk dat ie door de dag heen rustiger is geworden en snachts tekeer gaat als een profvoetballer. Afentoe doet t ook flink pijn.
    Ook heb ik een week hoofdpijn, mn bloeddruk was bij de controle gewoon goed.
    Vanaf vanmorgen erg misselijk en gevoel van overgeven. En een beetje grieperig gevoel, ik wijd t nu aan te weinig slaap allemaal, mocht t vanavond of vannacht verergeren ga ik wel bellen met t zkh..
    Heb ook flink last van m'n linker arm.. Ben bekend met cts in beide polsen, en links was ik al geopereerd, vermoed dat door t vocht vasthouden opnieuw carpaal tunnel syndroom is ontwikkeld..
    Ik hou mezelf goed in de gaten, mocht ik t niet vertrouwen dan bel ik direct t tzkh, maar hoop dat een nachtje goede slaap al helpt..

18. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.388
    28.696
    113
    Hi! Alles goed hier!
    Het rommelt al een paar dagen, afgelopen nacht leek het echt even te zijn begonnen, maar de weeen bleven onregelmatig. Na een hele nacht en ochtend zijn we langs het ziekenhuis gegaan om even te laten kijken. Maar niets hoor. 2 cm en de bmm is nog niet eens helemaal verstreken.

Het rommelt nu nog wel maar de weeen zijn niet meer. Het is afwachten totdat ze terugkomen. Dat kan bij wijze van vanavond zijn maar het kan ook over een paar dagen zijn, of zelfs pas over 2 weken.

Het leek er heel even op dat ik mijn verjaardag zou gaan delen met mijn dochter! (Ik ben jarig vandaag) Maar nope! Ze krijgt toch haar eigen dag :p

bubblybaby vindt dit leuk.
  19. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Gefeliciteerd!!!
    Hoop dat t gauw door zet en niet dat je nog een hele poos wel niet wel niet hebt.

20. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.388
    28.696
    113
    Dankjewel :D

Ja ik hoop ook dat het door gaat zetten. Op zich vind ik het niet erg om ‘pas’ met 40 weken te bevallen, maar wel zonder gerommel pls.

Deel Deze Pagina