De laatste 100 dagen van de zwangerschap - deel 7

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Selien, 23 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Jaa daarom, liever inn1x door dan iedere keer half werk :) ik hoop stiekem dat ik op het termijn wat jij nu bent mn keizersnede ga krijgen:rolleyes:

KleineLai vindt dit leuk.
  2. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Gefeliciteerd met je verjaardag @KleineLai !
    Ben benieuwd wanneer het doorzet, spannend hoor.
    Jouw baby ligt nog net zo eigenwijs in stuit? Mocht het gaan doorzetten wens ik je een hele goede bevalling alvast!!

3. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Ja zou dat zeker even goed in de gaten houden @Kimmetjuh90.

Spannend @KleineLai! Gefeliciteerd!! Hoop dat het allemaal straks in een keer lekker doorzet ipv al dat gerommel inderdaad. Hoe is dat gegaan bij je vorige kindjes? In een keer of met veel gerommel een tijdje?

4. Jojo2021

Jojo2021 Actief lid

12 jul 2021
    402
    295
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ben benieuwd wanneer de kleine zich meld. Hopelijk gewoon in 1 keer goed doorzetten. Vandaag zou ook wel leuk zijn, een koningsdagkindje. :)

5. Jojo2021

Jojo2021 Actief lid

12 jul 2021
    402
    295
    63
    Vrouw
    Oudste dochter is logeren bij mijn ouders. Dus hadden we maandag en gisteren weer even 1 kind.. Vandaag halen we haar weer op, alhoewel ik denk dat ze nog niet mee naar huis wilt. Altijd feest bij opa en oma.

Kleine meisje doet het goed. Ze komt mooi aan in gewicht. Morgen hebben we de 1e afspraak bij het consultatiebureau staan. Drinken uit de flesjes weer steeds wat meer. Hopelijk snel van de sonde af.

6. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.388
    28.696
    113
    Ja ze ligt nog steeds in stuit. Draaien was niet gelukt en ze heeft zelf ook totaal geen poging gedaan of zo :rolleyes: Misschien heeft ze gewoon geen idee waar de uitgang is :roflmao:

7. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.388
    28.696
    113
    Bij de oudste begon het allemaal in 1x , maar bij de 2e ook heel lang met volrweeen gelopen. Vanaf 36 weken al, met 37 weken zei de vk dat ze echt niet verwachtte dat ik de 40 zou halen.
    Maar zoon kwam toch echt pas met 40+1 . Zucht :p

Dus helaas kan dit nog wel even duren.. vannacht wel goed kunnen slapen gelukkig :) vandaag gaan we ook gewoon op stap en zo, ik ga niet wachten op de weeen

Snananas vindt dit leuk.
  8. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

5 apr 2021
    2.045
    2.237
    113
    Vrouw
    Nooou.. had ik me hier "aangemeld" maar daarna het hele topic uit het oog verloren en niet meer meegeschreven, oeps!

@KleineLai wat spannend zeg! Fijn dat je vandaag gewoon op stap gaat, veel plezier!

9. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Na een nachtje goed slapen voel ik me al veel beter gelukkig :)
    Ahh wat leuk logeren bij opa en oma! Hier gaat dat helaas niet.. dus de kinderen zijn altijd bij mij, mijn ouders trekken dat niet qua gezondheid, en de ouders van mn vriend wonen te ver weg om ff de kids op te halen en terug te brengen.

Oh wat fijn dat de kleine ook met sprongne vooruit gaat, hopelijk idd gauw van de sonde af!
    Wie weet helpt t uitstapje wel haha:) ik ga vanmiddag ook met de meiden op stap, lekker alles rustig aan doen. En na t rondje boodschappen mee nemen en dan thuis eten maken :)
    Haha geeft niet, gebeurt wel vaker hoor:D hoe gaat het met je?

10. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

5 apr 2021
    2.045
    2.237
    113
    Vrouw
    Gaat goed! Ik ben wel echt aan het aftellen tot mijn verlof, zit in mijn hoofd zooo vol met werk en weinig ruimte om me goed voor te bereiden. Gelukkig is mijn laatste werkdag al met 32 weken doordat ik nog wat vrije dagen opneem

Veel plezier vanmiddag! Fijne koningsdag allemaal!

Jojo2021 en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  11. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ooh heerlijk! Dan heb je straks genoeg tijd nog :) jij ook fijne koningsdag!

12. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ohhh @KleineLai wat spannend allemaal! En happy birthday! ♡

Hier mijn ringen al een paar weken aan een ketting om mijn nek haha. Meer uit voorzorg, hou al wel wat vocht vast. Bij mijn oudste (rond zelfde periode uitgerekend toen) was t uiteindelijk best heftig en het was echt drama met die ringen. Dat wil ik deze keer voor zijn hahaha.

Gisteren een dagje efteling gedaan! Met gezinnetje en schoonmoeder. Het ging verrassend goed, vond het hartstikke leuk. Ik ben eigenlijk in precies dezelfde dingen geweest als ik normaal in zou gaan dus voelde helemaal niet anders als zwangere :roflmao:. Vandaag wel last van mijn bekken dus lekker rustig aan vandaag. We zijn op vakantie bij onze staanplaats op natuurcamping, dus lekker genieten. Wilde eigenlijk de hele week blijven, dus t/m het weekend, maar de nachten zijn wel koud hoor dus denk morgenavond denk al lekker naar huis. :D

13. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ohh heerlijk! Wij zijn 1e paasdag dag naar de efteling geweest, was voor mij de 1e keer, was echt heel erg leuk!
    Heerlijk een natuurcamping, hou ik van!
    Wij gaan maandag midweekje weg nog naar slagharen, ben benieuwd hoe dat gaat:roflmao:
    Ik zal als ik moe ben vaak in t huisje zijn, we zitten in de racoon lodge dus kan me prima vermaken daar :D:D

Lovieyou en bubblybaby vinden dit leuk.
  14. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Aah dat klinkt ook super! :D alvast veel plezier!

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  15. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Oh meen je niet.. dat is echt geen pretje om zolang voorweeën te hebben. Hoop dat het je nu bespaard blijft, want dat is echt ellende! Gelukkig een goed nachtje geslapen en vandaag opstap, wie weet helpt het :p. Kom op baby!
    Ik las dat de baby ook nog niet gedraaid is. Ben je er al over uit hoe je dan wil bevallen? Middels een keizersnede of toch vaginaal?

Heerlijk, even wat rustiger aan! En wat fijn dat het zo goed gaat met het drinken!

Welcome backHeel herkenbaar dat uit het oog verliezen van een topic.

Gezellig zo'n dagje weg! Kan idd wel een aanslag zijn op je bekken. Op een natuurcamping, ken dat helemaal niet! Lekker om er even tussenuit te zijn. Hebben jullie een tent, huisje of zelf een caravan oid?

Hier vandaag niet opstap geweest. We hebben vandaag lekker geklust in huis. Of nou ja, lekker.. :o: Het geeft mij meer ruimte in mijn hoofd, maar mijn bekken zijn er vandaag mee opgehouden denk ik haha. Kan amper normaal lopen nu nog. Net even in bad geweest met een halve zak magnesiumzout, hopelijk helpt dat wat. Ook voor mijn onrustige benen 's nachts.

bubblybaby vindt dit leuk.
  16. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Haha, ja we hebben een staanplaats met stacaravan. Op een camping tussen de dennenbomen, overal eekhoorntjes (vooral als het een beetje rustig is) echt heel fijn hier. Mijn man is echt opgegroeid op deze camping, zijn ouders staan hier ook. Hiervoor zijn opa en oma. Dus we zetten de traditie voort. :roflmao:

Ohhh onrustige benen, zooo vervelend!

17. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dank je wel:D
    Heerlijk zeg! Waar is die camping:D
    Ik zoek nog een camping voor in de zomer wellicht nog heen te gaan als de kleine geboren is :D

18. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

5 apr 2021
    2.045
    2.237
    113
    Vrouw
    Heerlijk zeg!
    Maar kan me met de koude nachten idd wel voorstellen dat je wat eerder weer terug gaat!

19. Mena92

Mena92 Fanatiek lid

5 apr 2021
    2.045
    2.237
    113
    Vrouw
    Ook lekker zeg! Even andere omgeving is al fijn toch?

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  20. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    O heeerlijk! Even lekker ontspannen in de natuur!

Nou slapen is hier dra-ma laatste week. Word er echt gek van. Mijn buik zit voor mijn gevoel in de weg omdat ik zo'n vol gevoel heb constant. Man snurkt opeens? Onze zoon merkt dat er veranderingen aankomen en wil alleen maar bij mij liggen. Het liefst op mijn kussen. Tegen. Mij. Aan. :o: .. onrustige spieren en een malend hoofd over van alles wat er nog moet gebeuren constant. En probeer het uit te zetten, maar zelfs in mijn slaap denk ik nog aan wat er moet gebeuren haha. Als ik dan eenmaal slaap, word ik weer wakker om te plassen en begint het hele riedeltje weer opnieuw. Heb vannacht 3/4 uur geslapen ongeveer. Niet leuk meer zo.

bubblybaby vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina