Nee niet echt , soms even een enorme druk daar down under .. lijkt net of hij dat even lekker met zijn hoofd ligt bounchen daar beneden
Hier drukke weken gehad , meubels zijn binnen dus nu aan de grote opruim / schoonmaak en een lijstje maken van wat ik nog nodig denk te hebben .. lig op dit moment aan de cTg .. vorige week ook al een keer .. bloeddruk begint toch licht te stijgen.. benieuwd met wat voor plan de gyn straks komt .. Zijn jullie ook weer zo extreem moe ?
Nee helaas, ben gister nacht naar t ziekenhuis geweest, ivm minder leven voelen, en had een zelf test gedaan, deze is positief.. vermoedelijk loop ik al sinds donderdag met corona rond. Erbovenop heb ik ook nog een beginnende longontsteking, daar heb ik antibiotica voor gekregen voor een week. Ben heel benauwd, heb een keel van schuurpapier, hoofdpijn, hoest de longen uit m'n lijf.. en geen smaak en geur meer Hoop dat t gauw beter gaat.. sinds vabdaag is ook mn vriend ziek vermoed dat ook hij corona heeft, maar hij wil geen zelf test doen, we zitten wel in quarantaine allemaal. (Ik, mn vriend en onze peuter). Mn oudste is voor 2 weken bij dr vader
Nou, inderdaad....beterschap!!! Wij hadden begin april corona. Het vele hoesten was toen al vervelend. Nu een maand verder, dus kan me enigszins indenken hoe rot je je moet voelen. Niet leuk! Hopelijk snel klachtenvrij...
Dank je wel! Voor jou wird t nu wel heel spannend nu 38 weken, bijna babyknuffelenn!!! Jaa dat is echt killing.. en dan de benauwdheid er nog bij ook zorgt dat ik echt snak naar adem.. hoop echt dat de antibiotica snel aanslaat en ik weer gewoon kan ademen
Poeh, heb echt met je te doen. Hopelijk snel bergop! Hier wordt het inderdaad spannend nu. Wil zo graag rustig blijven en er niet de hele tijd aan denken, maar toch gebeurt het automatisch (zo irritant van mezelf!).
Rommelt het een beetje, of niet? Dat vond ik zo lastig dat laatste stukje. Je weet dat je er bijna bent, maar dat het ook nog zo lang kan duren. Maar, als het dan zo rommelt in de buik zit je steeds startklaar en was het toch net niks. Nou ja niets, het leverde mij al wel 3cm op de vorige keer, voor de bevalling begon! Nu met 32 weken nog een hele rustige buik. Jongste en middelste kort op elkaar (15 maanden) en toen voelde ik nu al vanalles. Ik denk ook dat dit de langstzittende wordt, haha.
Het rommelt niet echt, geloof ik.. Heb vaker een harde buik door beweging v hem of mezelf, of als ik gewoon in bed lig. Maar goed dat had k bij de eerste de hele zwangerschap dus voelt niet echt als rommelen. Verwacht het ook eigenlijk nog niet zo gezien de termijnen vd 2e en 3e. Maar toch denk je eraan bij alles wat je voelt. Miss alles maar in vluchttas doen, meeste ligt her en der klaar. Voort idee. Hoe voel jij je?
He bah wat rot @Kimmetjuh90 hoop ook dat de antibiotica snel aanslaat. @KleineLai nou we wachten in spanning af
Wat rot @Kimmetjuh90, hopelijk knap je snel op. Hier ook 2 keer corona gehad in de zwangerschap. Vlak na de positieve test en ergens in het begin van de 20 weken. De 1e keer was ik ook goed benauwd zo'n 2,5 week. Sliep er ook echt slecht door, want werd er wakker van omdat ik voor mijn gevoel door een tube aan het ademen was.. en toen was ik nog maar net zwanger.. nu lijkt het me echt heel pittig voor jou zo ver in de zwangerschap. Ik hoop dat de antibiotica snel aan slaat! Heel veel beterschap! Kan me voorstellen dat je in de wachtmodus zit @Amona .. kom maar op baby!
Dank je wel meis. Het lijkt al wwl iets beter te gaan gelukkig Wacht nu op telefoontje terug van t ziekenhuis, wellicht is t niet verstandig om langs te gaan vandaag..