Haha ik was wel even in verwarring maar toen haar hoofdje stond duurde het lang voor er weer een perswee kwam en toen hij kwam wilde ik ook met alle kracht die ik nog had meepersen Was allang blij dat m’n man erbij was en de kraamzorg open deed haha
Ohh haha ik ben heel benieuwd ook dan. Hier was de tweede een ingeleidde bevalling dus niet helemaal te vergelijken misschien (al konden ze het infuus toen de weeën begonnen wel uit zetten , en bij persweeën weer aan vanwege nood bij de baby) maar duurde maar een paar uur, de eerste duurde ook een eeuwigheid. Hopelijk vooral een rustige bevalling!
Oh geweldig! Ik houd van dit soort verhalen! Ik heb ook eens meegemaakt dat ik als vk bij iemand thuis kwam, ze had al heftige weeën en we stonden op het punt om naar het ziekenhuis te gaan, toen ook precies de Picnic bezorgdienst aan de deur kwam. Arme man wist niet waar ie moest kijken, een heftig puffende dame in de gang, aanstaande vader met kraammatjes en maxicosi in de weer. We hadden echt haast dus riepen dat ie de boodschappen maar in de gang moest zetten en de buren zouden het wel opruimen. Die zal ook wel gedacht hebben
Haha het is ook de pest dat je die bestellingen niet meer kan aanpassen of annuleren na een bepaalde tijd. En we dachten nou ja kleine kans dat het exact tijdens bevalling is en als we naar het ziekenhuis moeten seinen we idd de buren wel in. Maar echt gewoon exact. Verzin je niet Maar dat heb je tegenwoordig hè haha. Haha die arme picnic bezorger ook
@Mapje Haha, wat een verhaal. De Albertheijnman zal wel gedacht hebben dat hij in een aflevering van bananensplit terecht was gekomen. @Muisje2016 Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag!
En op de uitgerekende datum is het nu sinds een half uurtje EINDELIJK begonnen!!!! Jullie horen morgen meer oh ik ben echt blij. Kids bij opa en oma en gaan met die banaan