bij een hoge bloeddruk meestal niet Ik mocht met mijn hoge bloeddruk na het plaatsen van de ballon niet meer naar huis.
Jaa blijf indd in het ziekenhuis totdat ons kindje er is. Had net een suikerwaarde van 13!!!! Nog nooit zo hoog gehad en vanmiddag bloeddruk van 150 om 85, dus gaat lekker hier
@Dwaallichtje nouja, hier normaliter peper in kont en zit zelden tot nooit stil maar momenteel is mn lijf in eco modus overgeschakeld geloof ik. Nu ligt er ook wel een vit. D uitdaging, dat zal t er ook niet makkelijker op maken. @yakuzi hier ook afdeling gas terug en rustig aan hoor. Welliswaar met 3 persoons huishouden. Man doet een poging tot het voeren van een huishouden en ik heb de spoedcursus "negeren en niet mee bemoeien" maar dat is vreselijk lastig en intussen draai ik nog zeker de helft op de achtergrond.
Bij M kreeg ik anti progesteron eerst om in de avond in te nemen (maandags) en dag van opwekken (woensdags) 2x een tablet vaginaal. Ging om afbreken van een zwangerschap maar zn hart was al gestopt voordat we bij de intake zaten. Gezien de 15 weken kon t wel ff duren zeiden ze, paar uur later was hij er al. Tablet 1 sloeg eigenlijk binnen t half uur al aan, na ff rondje lopen kreeg ik nr 2. Was prima te doen ook geen algehele rollercoaster ofzo. Had allerhanden horror verhalen gelezen dat t hardstikke onnatuurlijk voelde en ontzettend heftig maar ik zou t zonder blikken of blozen zo weer doen.
Hoe is met jou? Werken de medicijnen goed om de inleiding te starten of merk je nog niks? Zet hem op in ieder gev!
Nee moet nog even geduld hebben...maandag wordt ik opgenomen en dan starten ze dus direct met tabletten