Vannacht had ik vanaf 3 uur ineens menstruatiekrampen. Naar gevoel en pijnlijk. Vanochtend toch contact opgenomen met het ziekenhuis en inmiddels lig ik hier al even. Ik heb al 1 hele cm ontsluiting en ze zijn nu van alles aan het checken omdat er ook weer eiwitten en wat bloed in mijn urine zitten. Normaal zouden ze me met 1 cm naar huis sturen, maar gelet op mijn zeer snelle eerste bevalling, de urine en bloeddruk en het feit dat ik al weken niet meer fatsoenlijk geslapen heb door die rusteloze benen willen ze het dus verder bekijken. Ben dus heel benieuwd of ie er vandaag nog gaat zijn.
Spannend! Succes vandaag, hoop dat het doorzet voor je! ❤️ Hier vandaag controle gehad, mevrouw maakt nog geen aanstalten om naar buiten te komen helaas. Volgende week vrijdag weer controle (40+3) dan wordt ik gestript.
Oef succes, hopelijk snel babyknuffelen. Rusteloze benen kan ook magnesium tekort zijn, wordt alleen niet standaard op geprikt begreep ik. Ik slik die nu los bij naast mn vit. D aangezien die twee elkaar nodig hebben, verder mocht ik niks hebben aldus de huisarts.
Ja alles is klaar en ik heb liever dat ie nu komt, dan in t weekend omdat ik In Rotterdam moet bevallen en het dan marathon is. Dan is bijna elke route onderweg naar het ziekenhuis afgesloten.
Ik heb alles al geprobeerd. Slik extra magnesium, magnesiumbadjes, speciale spray, massages, extra vitamine, maar niks werkt. Ik sta elke nacht rond 3 uur onder de douche omdat ik daar heel moe van word en de klachten dan even ik weg zijn en dan hoop ik dat ik in die tijd in slaap val.
Ik ben weer thuis. Ontsluiting vordert niet verder en ik heb ook geen weeen. Labuitslagen waren ook allemaal goed, dus nu thuis wachten tot het op gang gaat komen.
Even heel random tag hier @Nina Sanders, maar denk dat dit de beste plek is. Ik las net in een topic over je ingeleide bevalling en uit voorzorg je ruggenprik ivm fobie voor overgeven. Ik merk ook deze zwangerschap toename van angst, en dat kan ook nog wel eens de kop opsteken tijdens de bevalling. Vorige bevalling nergens last van gehad gelukkig, maar goed toen stond ik ook op stand overleven.. Op welke manier helpt een ruggenprik tegen de fobie? Is het dan puur de ontspanning? Hoe heb je dit plan opgesteld met gyn? Overigens is mijn vk wel op de hoogte van de fobie, en mag ik Emesafene slikken als ik geopereerd moet worden. Tot zover mijn bevalplan..