Nee hier ook niet. Kan het niet eens weeen noemen, het zijn echt nog harde buiken en krampen. Maar goed, ziekenhuis wilde wel dat ik kwam en dan doen ze ook meteen een heel onderzoek. Dat toucheren vond ik nog het meest pijnlijk en daarna kreeg ik veel harde buiken
Spannend @wondertjes1992 en @mamavantwee37 ! Hopelijk zet het gauw door bij jullie (al mamavamtwee , ik hoop dat het dan vannacht is en anders maandag! )
Even kort: ik ben vandaag bevallen van een gezonde zoon T.ygo I.ngmar 3300 gram. Rest vertel ik later even
officieel met verlof!!! Whuhuuuu heb t gehaald zonder volledig uit te vallen! Dochter vandaag in dikke tranen, had dr opgehaald na de "babyborrel" waar ik een luiertaart meekreeg. Ze wilde zo graag dr baby broertje. Dus zekerheidshalve maar aangegeven dat voor t vuurwerk komt dr baby broertje er is (3 december uitgerekend, dus dát halen we wel). Zat ze steeds harder huilend de vakjes op de maandkalender te tellen...arm schaap. Het is ook zo lastig allemaal, wachten op je broertje, de sint, je verjaardag, kerst en oud en nieuw. En dan zaterdag naar de verjaardag van je kleine neefje die net ook zn zusje heeft gekregen...dat wordt een zware nacht er achteraan.
Van harte gefeliciteerd! @Stokstaartje86 @Vero0504 wat sneu! Het duurt ook eigenlijk hartstikke lang vanaf het moment dat je het verteld. Lastig hoor! Het is natuurlijk heel erg spannend allemaal! Ik heb hier de weken op de kalender gezet en ze weten dat de baby uit zichzelf rond de 40 weken mag komen. Maar hier zijn ze wat ouder en snappen ze dat misschien iets beter. De jongste zegt gewoon: de baby is nog veel te klein mama, die moet eerst groter groeien! En dat houden we gewoon vol totdat ze er bijna is
Ahhh dat is ook veel. Dat merk ik hier ook , we hebben wel een aftel kalender en elke vrijdag een sticker, maar het gaat maar langzaam. Fijn dat je je verlof gehaald hebt!!
Wel heel lief dat ze ook zo uitkijken naar hun broertje/zusje. Dat heeft die van ons nog helemaal niet door natuurlijk!
Nee dat ze eerder een broertje zou hebben gehad als alles anders was gelopen ging toen ook aan haar voorbij. Heb het wel verteld aan dr wát er was omdat ze wel voelde dat er iets was en ook anders ging gedragen, maar ze was toen net 2 dus dat was ene oor in andere oor uit. Misschien maar goed ook. Belangrijkste toen was dat ze begreep dat t niet door haar kwam, dat landde uiteindelijk wel gelukkig.
Ja hier doet t ook zeer dat dr KLEINE neefje al grote broer is en zij nog geen grote zus, want zij is toch de oudste?!? Ze zat net al de kalender weer na te kijken op zoek naar de ballon van dr broertje (ik teken symbolen voor dr). Ja euh, ik weet t ook niet waar die ballon moet komen je krijgt pas een verjaardag als je geboren bent dan vier je je 0-de verjaardag tenslotte. Dus telde ze maar weer tot t vuurwerk, ach goede oefening. Zijn ook zooooo veel leuke dingen die nog komen. Volgende week kunstkerstboom kopen, zal dr wel ff afleiden (hoop ik).