@Annelies03 heel veel succes! Ik hoop voor je dat je snel mag baby knuffelen Hier nog geen baby. Boehoe. Vk wilde me ook nog niet strippen, dinsdag pas. Vandaag krijg ik ook een brief van het ziekenhuis. Ben benieuwd wanneer de controle daar is
Even een snelle update, gisteren ben ik op tijd op bed gegaan. Vanochtend was hij gelukkig al een stuk lager 120/90. Wel nog steeds last van hoofdpijn en misselijkheid maar dat heb ik altijd zodra mijn bloeddruk wat hoger is dan normaal. Ik ga dit nog wel aankaarten bij de gynaecoloog. Vind het best laks. @Annelies03 oee spannend! Heel veel succes vandaag
1e controle in het ziekenhuis is pas vrijdag Dan ben ik 41+1. Vk blijkt te hebben gezegd dat ik NA 41wk ingeleid wil worden ipv niet langer dan 41wk
Had ik gedaan, bij de vk en zij zou het ook vermelden bij de verwijzing. Heb donderdag geappt met haar, dat ik nog geen bericht had van het ziekenhuis en of ze me ipv dinsdag miss gisteren ook al zou willen strippen. Ze heeft dus donderdag die verwijzing er pas door gestuurd, met de vermelding inleiding na 41 weken en dinsdag wil ze pas proberen te strippen. Ik hoop maar gewoon dat ze voor die tijd zelf geboren wordt. Morgen zit ik op het termijn van de jongste.
Ze zeggen dat het nog wel even kan duren..zat nog pot dicht totaal geen ontsluiting dus. We gaan het zien, lig tenminste nu hier en krijg om de 2 uur medicatie (6 keer op een dag)
ik vond de bevalling lang duren alleen het laatste stukje ging snel. Ondanks Fluxus heb ik eigenlijk al die tijd goed gevoeld. Ik ben begonnen met borstvoeding, maar dit kostte mij teveel moeite en energie, dus al snel overgestapt op flesvoeding. Na een paar dagen zagen we echt verschil bij mijn dochter, en nu hebben we een heerlijk en tevreden meisje (sommige nachten daargelaten). ongelooflijk dat ze over een uur alweer 1 week oud is *Ik loop gigantisch achter, probeer nog bij te lezen… want ben erg benieuwd hoe het met de rest is
Juist ook langs geweest. Nog maar 1cm en terug naar huis gestuurd. Maandag controle bij de gynaecoloog. Ben er zo klaar mee.
Hier maar ff de vk gebeld voor overleg. Partij last van mn rug niet normaal... Pakt heel mn flank en mn been mee. Niet komen en gaan, want dan had ik t wel geweten maar ineens begonnen zonder reden en toenemend. Heb dan wel bekkenissues maar niet op die hoek en ook geen bal gedaan wat t zou verklaren. Als ik een stappenteller app zou hebben zou die zowat een foutcode aangeven vanwege t beperkte lopen. Harde buiken....euh ja die heb ik al vrij lang met die karatekid en dochter was de eerste en was ook een 3cm ontsluitings verrassing zonder bijzondere signalen behalve ijsberen. Mja mocht t ineens wat langer stil blijven... Voorlopig maar warmtepacks weer ingezet.
Mwoah...gaat wel probeer echt wel te rusten nu, voordat de bevalling gaat beginnen! Dus dat is fijn. Kan nu ook niks anders, geen was, geen afwas, niks..dus dat is toch wel.chill maar ook wel beetje saai hier...er gebeurd nu nog vrij weinig dus ja!
Ja dat heb ik allemaal mee hoor. Dus lees, loop kleine stukjes, kijk filmpjes en wacht m'n man komt ook zo weer terug. We hebben spelletjes mee dus het is ff volhouden totdat hij er is! N om de 2 uur komen ze ff langs voor praatje en controles. Dus alles is goed geregeld hoor. En ik heb een bad maar ben bang dat ik daar niet meer uit kom hahahsh Dus wachten tot dat m'n man er is!
Oh dat is wel fijn! Anders gaat de tijd wel heel traag natuurlijk. Hopelijk kunnen ze morgen starten met weeenopwekkers.
Ja we gaan het zien. Ik ben iig flink emotioneel en mn hormonen zijn super aanwezig. M'n buurvrouw is aan het bevallen en ik moet steeds huilen, echt zo stom!
Dat is niet stom, we willen gewoon zo graag bevallen. Ik duim voor jou dat je morgen je pruts vast kan houden.
Dat is helemaal niet stom. Je hormonen gaan alle kanten op, je bent in het ziekenhuis en weet dat de baby komt, maar je weet ook weer niet wat er komen gaat. Heel logisch hoor en gewoon aan toegeven