Inbreek! Ik ken jou nog uit een vorige 100 dagen club, wat ontzettend leuk, 2 kindjes zo kort op elkaar ♥️ gaat dat fysiek ook goed?
Gister bloed laten prikken op ijzer en ferritine. Belde vk 's avonds nog met de uitslag, ijzer was opzich prima maar ferritine aan de lage kant dus straks ijzertabletjes ophalen. Ivm kans op fluxus toch maar beter een goede voorraad van hebben in mijn lijf.. Voel me ook helemaal niet lekker. Hoofdpijn, misselijk, hartkloppingen, sterretjes. Heb net al een uur gelegen maar kon niet echt slapen omdat ik het gevoel heb dat met vlagen mijn bloedvaten vernauwen en ik dan minder adem krijg icm harde buik. Groeispurt? Naja, rustig aan doen vandaag. Net wat gegeten en het gaat wel weer.
Ha wat leuk! Hoe is het? Ja op zich gaat het wel. J. is alleen, naast natuurlijk super lief en schattig, een verdomd moeilijke baby, veeleisend, slecht slapen, humeurig als ie zichzelf moet vermaken, gefrustreerd omdat ie meer wil dan dat ie kan.. dus het in slaap wiegen is wel even zwaar aan het worden. Ook het vele tillen vinden mn bekken over het algemeen niet cool. Maar goed, overall qua zwangerschap an sich niks te klagen!
Ehm misschien bloeddruk laten checken? Hoofdpijn, sterretjes kan een teken van zwangerschapsvergiftiging zijn..
Jaa daar denk ik ook wel aan.. maar ik heb altijd een goede bloeddruk gehad dus verwacht dat niet zo snel ofzo? Ga zo even meten, mijn ouders hebben dr 1. Zie trouwens vaker sterretjes, bloeddruk altijd oké. En 1e zwangerschap niet gehad, dus de kans erop is niet heel groot? Ik laat het sowieso checken hoor!
Oké ja wilde niet bemoeien, maar als je er niet bekend mee bent dan toch liever even noemen. Bloeddruk kan wel zomaar om hoog gaan. Maar je bent bekend met de klachten dus het zal wel mee vallen. Volgens mij zegt het verder niks of je het wel of niet de eerste keer hebt gehad.
Ik heb altijd een normale bloeddruk gehad maar bij de 3e ineens een hoge vanaf een week of 35.. zegt (helaas) niks.
het is weer zo'n harde buiken dag...heb geen snollebollekes nodig hier voor die gup. Liggen helpt ook geen fluit trouwens. Doe mij maar bedtijd, helaas is t school ophaaltijd...Ik voorzie popcorn en een filmpje
Ik heb even jullie berichten niet gelezen maar gisteren avondom 23.33 is onze zoon geboren..uiteindelijk is hij met een spoedkeizersnede geboren. Naar omstandigheden maken wij het goed.. we zijn intens gelukkig en super trots!!! Ik heb nog niet geslapen vanaf gisteren ochtend dus moet nu een dutje doen...