@Annelies03 gewoon doen wat voor jullie werkt hoor! Ik slaap nog wel eens met J op me (alleen ligt dat niet zo chill meer ) @wondertjes1992 succes! En hopelijk als je dit lees gefeliciteerd
@Mapje weet je dat het voor mij bijna fijn is te lezen over je hormonen. Beetje erkenning, lijkt wel alsof je soms alleen maar over de roze wolk leest. Vanochtend had ik nog een huil moment in bed. Vroeg nog aan mijn vriend het wel normaal was dit op dag 12 te hebben. Die hormonen kunnen zoveel onzekerheid veroorzaken. Oorzaak was nu dat L nogal vervelend was, ik heel moe. Vervolgens zag ik op instagram een filmpje van een vriendin die aan het feesten was gisterenavond en dacht even ‘waar is mijn leven van toen’. Vervolgens kijk ik naar mijn grut en ben ik zo dankbaar dat ik vroeg moeder mocht worden en dat het zo snel ‘raak’ was beide keren
Ohh waar beginnen we aan hè. Hoe blij ik kan zijn als ze op bed ligt, hoe ik haar de volgende ochtend (of zelfde avond en foto’s ga kijken) alweer mis en blij ben om weer haar snoet te zien. Die roze wolk is leuk, en hoop ‘m toch echt wel ook mee te mogen maken dit keer. Mja alle veranderingen brengen ook veel emoties mee. Daardoor gaan we de fijne momenten wel meer waarderen denk ik.
Oh meid heel normaal! En heel herkenbaar. Er vanuitgaande dat je uit 94 bent dus 25 toen je moeder werd? Ik heb precies hetzelfde gehad. Letterlijk niemand van mijn vrienden had kinderen of een kinderwens op korte termijn toen ik zwanger raakte van L. Pas nu begint dat te komen maar herinner me nog goed hoe alleen je jezelf kan voelen. Ben ook wel heel wat "vrienden" verloren toen. Pff zo stom hoor maar dan liggen ze eindelijk allemaal te slapen en dan ga ik foto's en filmpjes van ze kijken
Iemand ervaring met een (verborgen) reflux baby?? Onze kleine man is al dagen ENORM aan het kreunen... alsof het een hele heftige kramp is... hij strekt, word knalrood, stopt even met ademen, armpjes in de lucht, beentjes opgetrokken en na een minuut of 2 a 3 weer " ontspannen "... hij vertoont verborgen reflux symptomen, maar ook weer niet. Weet niet zo goed wat ik er mee aan moet ... vind dit zo zielig voor hem, hij heeft echt pijn ... Dit houd trouwens de hele dag en nacht aan, zo om de paar minuten, waardoor hijzelf ook niet lekker in slaap komt. Mijn mamahart huilt.
Bedankt voor jullie reacties, zo fijn om te lezen....ik ga even me even inlezen over veilig slapen... Ennnn...sinds vandaag hebben we kraamzorg van 8 uur (ipv 4) wat een verademing. Het huis is opgeruimd, de voedingen zijn nu al twee keer goed gegaan, we hebben gewoon geluncht en L. Is in bad geweest. En ik heb voor het eerst overdag geslapen omdat het kon!!!! We krijgen ook 2 dagen extra. Helmaal heppie, wat fijn!!!!
@Lies1611 klopt! Was bij L op een maand af nog 24, en zo gepland hoor en meer dan waard. Maar lastig was het ‘alleen’ zijn in het moederschap wat betreft vrienden om ons heen. Nu meer vriendinnen die zwanger zijn. Toch maar het grote verschil met sommige vrienden bijna grappig