Ik duim voor je meis, wat een onzekere periode is dit voor je. Hoop dat ze met je meedenken en ze snel je kleine gaan halen. <3
Succes en ik duik voor je!! En met jou geschiedenis zullen ze echt wel op tijd inleiden neem ik aan? Ze gaan je echt niet tegen of over de termijn van je zoontje laten lopen! En gewoon goed aangegeven dat je er doorheen zit! Zowel lichamelijk als mentaal! Ik kom ook langzaam aan bij de termijn dat de vorige keer paniek ontstond, maar bij mij is het gelukkig goed afgelopen, vind het wel spannend hoor. Maar ze monitoren nu heel goed.. en als ik ongerust ben kan ik ook gewoon komen voor extra. Ze controleren nu elke keer met ctg, echo en bloeddoorstroming alles. En als echt niet meer gaat van de spanning dan leiden ze in. Maar wil zelf liever geen inleiding , dus hopelijk red ik en de baby het zo goed.
Hier ook regelmatig hulp in huis hoor. Heb een peuter van 2 die fijn regelmatig driftig is, kon ik net ook alweer een kwartier tillen van school naar de opvang. Is zo heftig. Net ook maar met man afgesproken dat als ze beidde naar school/peutersschool gaan dat hij ze fijn brengt! En laat hem echt regelmatig zitten maar hij loopt gewoon terug naar huis.. en m'n oudste moet wel echt naar school. (En wel sneu hoor.. hij was zo boos en zo verdrietig dat hij moest.. hij wil het liefste de hele dag op mij liggen momenteel. Vind het zo dubbel!! Want ben zo blij met een dagje vrij maar vind dit ook zielig ). Maar mijn (schoon)ouders komen vanaf nu ook 2 dagen in de week helpen, op woensdag en vrijdag middag/avond. Dan werkt man tot 21 uur , dus dan heb ik fijn hulp in de spits. En di en do zijn beidde op school /opvang de hele dag dus dan red ik die spits wel alleen, kan ik alvast s middags rustig koken etc. En op maandag is man vaak al om 17 uur klaar dus kunnen we het samen doen.
Vervelend die zeurderige buikpijn! Ik hou het bij mij op oefen/voorwerk/indalen. Lekker met een kruik op de bank / in bed hoor! Rustig aan!
Nog geen idee, normaliter een lading ibuprofen of een andere ontstekingsremmer, mja je bent ook zwanger dus dat ligt allicht wat lastiger. Allicht tubigrip (wel een grotere maat dan die ik hier had liggen) Beentje omhoog met slapen werkt in elk geval niet. Lopen, lopen, lopen dat lijkt te helpen maar dat is niet vol te houden. Rust van +-5 minuten is al teveel...haha bekken...grrrr Beste remedie lijkt me bevallen, mja geloof niet dat guppy t daar mee eens is en dat lost t ook niet direct op aangeziem t een kwaal is die onder invloed staat van hormonen o.a.. Ach, zo beroerd blijkt die bekkenpijn dan weer niet te zijn in elk geval dr is nog een trede erger merk ik. Nooit verwacht dat zoiets ZO'N zeer kon doen. Wordt nog wat met een baby als t nog ff op dit niveau doorblijft hangen...
Ik had zondagavond t/m gisterenmiddag ook veel lage buikpijn en zeurende lage rugpijn. En gisteren ook echt te timen harde buiken tussen de 3-5 minuten. Alleen dus nog niet erg krachtig en ook niet pijnlijk. Ik dacht wel even "yes, dit is vast het begin". Bij mijn oudste nooit ver van te voren voorwerk gehad. Voorwerk zette gelijk door in weeën. Maar sinds gisterenavond is de boel weer rustig. En dan heb ik het gevoel dat die dag voorwerk wel voor wat indaling heeft gezorgd, maar dan ga ik 's avonds liggen en dan denkt die kleine: "oohh even lekker rekken en strekken en ruimte maken voor mezelf." En dan ligt hij snachts vaak alweer tegen mijn longen te duwen.
Dit heb ik ook regelmatig. Denk denk ik, yes hij is gezakt en s nachts zitten die billen dan weer in m'n longen.
@bozoe ik duim ook! Hou je ons op de hoogte? @Vero0504 klinkt niet fijn, succes! @Beausecret oh top ik denk dat J. Wel wat zwaarder is dan 10 dus vrees ook voor de laatste loodjes. Moet ergens deze maand naar het cb dus dan zal ik zien wat de schade is Ik hoop te kunnen regelen dat in mn verlof mn vriend op mijn oude werkdagen op kantoor werkt en op mijn vrije dagen thuis. Zodoende kan hij J. tillen, op mn oude werkdagen zit ie op de opvang
Net inwendig onderzoek gehad. Ik heb 2cm ontsluiting en volledig verweekt. Ze heeft kunnen strippen en als dat niets doet dan maandag ons melden voor de inleiding.
Ik moet om 11:45 uur bij de huisarts zijn met L.io ... hij heeft hoogstwaarschijnlijk een verstopping en daarbij al een aantal dagen spastische trekjes. Het schudden van handen, voeten, armpjes, beentjes ... vooral als hij in diepe slaap ligt. Vanacht heeft hij bij me geslapen en lag zelfs te schokken met zijn hoofdje. Het is zo zielig en ik ben heel eerlijk gezegd erg bang...
Hey meis, hopelijk kunnen ze hem zo goed onderzoeken en wellicht wat geven voor de verstopping. Voor het slapen, Riley heeft ook van die samentrekkingen etc en die bakenen we in in een ergopouch slaapzakje. Dat werkt echt grandioos goed en kan ik je alleen maar aanraden. het komt allemaal goed met jullie mannetje, succes zo!
Nee .. het zijn 2 losse " problemen ", sorry was een beetje onduidelijk. Dankjewel, heel lief! Hey hey, een enorme opluchting hier... Die samentrekkingen horen bij de " diepe slaap "... omdat ik Lio gewoon wakker kan maken en hij niet " kauwt en kwijlt ", is het geen reden tot paniek voor eventuele epelepsie. Hij word er soms wel wakker van, maar dat komt inderdaad omdat hij dan in zijn eigen gezichtje slaat of dergelijke... dankjewel voor je tip, ga ik ook eens voor kijken! Hij zit inderdaad verstopt ... zijn buikje staat bol van de ontlasting en daar heeft hij pijn van. En ik maar denken dat het reflux zou kunnen zijn of darmkrampjes ... wat ben je dan ontwetend en wat voelde ik me machteloos! Ik mag zonnebloem of olijfolie in zijn flesvoeding doen. De huisarts garandeerde me dat dat gaat werken en hij eerst een enorme spuitluier zou krijgen, maar liever dat dan zo'n kermend en ongelukkig mannetje. Dankjulliewel voor de lieve woorden!