Gefeliciteerd @bozoe. Hele mooie naam en wat een goed gewicht ook voor deze termijn. Hopelijk mogen jullie morgen lekker naar huis.
M'n kleine jongetje slaapt voor het eerst deze dag/nacht in zijn ledikantje ... in zijn eigen kamertje ... Mijn mamahart huilt; Maar, Lio vind het heerlijk. Klein hummeltje ... ♡
Te lief @Sanne2204 wat een mooi gestyled kamertje ook! Waar heb je het beddengoed van als ik vragen mag?
leuk bedje, en toch spannend die eerste dagen en nachten in het ‘grote’ bed op eigen kamer. hoe heeft hij (en jij) de nacht gedaan? (Ligt hij trouwens niet te hoog in het bed?)
De nacht is super goed gegaan, na de laatste fles van 23:00 uur, kwam hij weer om 03:00 uur en vanochtend door geslapen tot 06:45 uur. Ik voel me eerlijk gezegt veel meer uitgerust... We laten hem op afroep komen, omdat als we hem wakker maakte voor de fles, hij nog vol zat van de vorige ... Of dan dronk hij de fles niet leeg (wat opzich niet heel erg is) of hij begon erg te spugen daarna. Dit gaat prima zo! Hij ligt op de foto inderdaad te hoog, maar ik heb de hele tijd bij hem gestaan, want ik was wasjes aan het opvouwen en in zijn kastjes aan het leggen/hangen. Nadat hij wakker was geworden heb ik het bedje opnieuwe opgemaakt.
fijn dat jullie zo’n goede nacht gehad hebben. Ik kan me voorstellen dat je beter slaapt als je niet elk zuchtje hoor. Ik ben bang dat grote zus wakker wordt, dus voorlopig ligt M nog lekker bij ons op de kamer. Dat geeft mij dan weer meer rust haha. Ik denk dat als ze de nachten gaat doorslapen dat ze ook in het ‘grote’ bed mag gaan slapen. Hebben wij weer meer ruimte op de kamer haha. Maar zal haar dan ook wel missen denk ik