Oh die heb ik nog niet voor mijn begin-bevalling-bingo! Eerste bevalling begon met breken van vliezen (met een enorme plons), tweede met weeen, maar mn slijmprop ben ik nog nooit verloren (althans nooit gezien). Het wordt nu toch wel echt spannend!
Het duurde even deze keer, maar we hebben eindelijk een naam! We hadden al wel een naam in gedachten, maar het bleef steeds knagen dat het misschien niet als de juiste naam voelde. Maar deze voelt goed
Tuurlijk dat begrijp ik ook, maar dan hadden ze mij geen loze beloftes moeten doen dat ik die keus had. Dat is het gene waar ik nu een beetje over val. En daarbij was bij O de groeiecho ook goed, en dat viel tegen dus ik vind best dat ze daar rekening mee mogen houden.
Oeh benieuwd naar de naam! En je bevallen bingo Bij mn zoontje tijdens bevalling verloren. Verloor vanavond weer een deel.. maar t grootste deel vanochtend al want daar zat bloed bij. Verder niks spannends zucht. Alleen áls ik een harde buik krijg (als ik bijv opsta uit bed of ga plassen) doen ze suuuuperveel zeer. Zo vaag.
Ik vind het allemaal toch wel veelbelovend klinken hoor @Suzi98! @Noxe, wat fijn van de naam. Lekker laat ook. Wij zijn er ook nog niet 100% uit. Ik doe inmiddels maar gewoon alsof mijn favoriet de naam is, ook richting man Bij mijn oudste begon de bevalling met spontaan gebroken vliezen, bij mijn tweede verloor ik de slijmprop en bij de derde begon het 'gewoon' met weeën. Wat heb ik nog te gaan voor de bingo? Inleiding denk ik, haha. Kleine kans.
Hahahaha! Ik hoop dat je de inleiding niet toe kan voegen inderdaad. Maar gok dat die kans bij jou niet groot is gelukkig. Vanochtend weer een stuk slijmprop verloren… verder niks. Maar goed er gebeurt in ieder geval íets. Ben echt benieuwd naar m’n afspraak straks!
We hadden ‘de naam’ al een paar maanden, maar toch voelde het niet goed. Ik dacht eerst dat ik er gewoon aan moest wennen, dat had ik bij mijn jongste ook, maar het bleef maar niet helemaal juist voelen. Dus gisterenavond zijn man en ik maar weer de namenlijsten erbij gaan pakken en toen kwam de nieuwe naam voorbij en we hadden allebei gelijk een klik en deze voelde gelijk helemaal goed. Baby kan komen
Hoi allemaal! Wat leuk om hier bekende namen terug te zien van de NOD lijstjes die ik een tijdje gevolgd heb! Ik ben een hele tijd niet zo actief geweest hier, maar merk dat ik aan het einde van mijn zwangerschap toch weer veel opzoek/mee lees (morgen 38 weken zwanger van de 1e, weinig kwaaltjes gehad gelukkig. Wel de hele zwangerschap bang geweest ‘dat er iets mis zou gaan’). Heel spannend dat het nu ieder moment kan gebeuren! Ik wilde gewoon iedereen even succes wensen zo aan het eind, ben benieuwd hoe de bevalling zal gaan bij iedereen
Nou.. ik ben thuis. Met ballonnetje Ze hadden vanmiddag plek. Ik heb net al overgegeven van de pijn.. door die ballon. Als baby beweegt krijg ik enorme kramp. Zuchttttt. Maar goed ik ben nu thuis, in principe morgen ochtend terug voor de inleiding.
Wat spannend! Morgen gewoon baby time! Wel rot dat je zoveel pijn hebt van de ballon. Hopelijk zakt het nog af zo, of valt ie er gewoon snel uit! Zou fijn zijn als je iig nog een nacht lekker kan slapen!
Spannend zeg! Geniet nog even van de baby in de buik. Hopelijk is de baby er morgen gauw en hopelijk is het niet te warm thuis met deze hitte!
Dan gaat het nu toch echt gebeuren @Suzi98! Gek idee toch dat je wereld er straks zo anders uit ziet en hoe snel je je dan al niet kan voorstellen dat ze er ooit niet was. Succes met de pijn en de hitte. Hopelijk slaap je nog wat! ♡
Ballon viel er snel uit, ben in zkh nu met weeen om de 3 min. Nog te doen. Ze moeten nog komen toucheren.