Oh wat wordt het spannend hier ! ik probeer wel wat mee te lezen maar zit midden in mijn kraamweek bubbel .. ons kleine mannetje doet het goed! Hij zat vrij snel aan de ruim 7% afgevallen maar komt inmiddels weer aan dus super fijn ! hij was trouwens 49 cm en 2890 gr bij zijn geboorte.. borstvoeding loopt goed en ik heb dus bijna geen last van stuwing gehad dit x! Helaas heeft mannetje wel al veel last van krampjes .. Geniet nog even van het leven in jullie buik .. ik ben al emotioneel met het idee dat m’n zoontje nu geboren is en mijn buik weg is ben benieuwd wanneer t volgende juni kindje geboren wordt!
Ah hier word ik blij van hihi! En hoe lang geleden is dat (tussen borstverkleining en bv geven), en was het de sleutelgat of ankermethode? Ja precies! Dat stemt mij hoopvol! Geniet van je kraamweek bubbel! Fijn dat het mannetje het zo goed doet! ♥️ Ik ben al een tijdje emotioneel als ik eraan denk dat hij straks weg is uit mijn veilig buik en dat ik de interactie met mijn volle buik moet gaan missen, lijkt me straks heel raar dat het daar ineens leeg is en hij in mijn armen ligt hihi.
Anker, ongeveer 15 jaar geleden. Iedereen was altijd erg ontmoedigend, inclusief het internet, maar weet dat het kan en anders kan het ook altijd gedeeltelijk!
Ah, nouja ik zal het wel zien. Hier sleutelgatmethode en “pas” 4 jaar geleden en voornamelijk klierweefsel verwijderd. We zullen zien, proberen kan sowieso!
Geniet van de bubbel! Ik vind het inderdaad een raar idee dat de kleine man er straks gewoon uit is.. ga ik denk ook echt missen
@Inaya1991 oh heerlijk die babybubbel geniet er lekker van! ❤️ @Lovieyou hopen dat het snel goed gaat doorzetten. Dit kost zoveel energie. @Kimmetjuh90 nog een week het echte aftellen is begonnen! ik word inmiddels wel gek van de maagzuur.. ik heb van bijna alles wat ik eet of drink last. Ik heb trouwens het idee dat deze baby net zo eigenwijs is als z’n zus en dat ze mij gezellig met een week of 41 mogen inleiden
Begrijpelijk! Geniet lekker van je mannetje, en blijf lekker in je bubbel Jaa nog een week, ben echt al wel zenuwachtig haha Hopelijk dient de kleine zich voor 41 weken aan! Ik heb dus totaal geen maagzuur meer
Haha ja hier ook veel last van. Maagzuur. Ugh. Kraamzorg was gisteren hier en zij is zo leuk. Ze past helemaal bij ons. Ze is superlang blijven plakken want we raakten niet uitgepraat . Had dr niet gezien sinds mijn prille zwangerschap en dat lijkt toch wel weer kort geleden. Gaat de tijd toch best snel. Strakjes trakteren op kantoor gewoon simpel mini tompouce met muisjes hehe. Donderdag werk ik ook nog maar thuis. Ik ben sowieso echt al weken niet op kantoor geweest. De meesten werken thuis dus ben benieuwd of er überhaupt veel mensen zijn .
Lekker tompouce Ik heb nu nog geen kraamzorg gezien, alles is telefonisch gegaan, maar krijg dezelfde als die ik had bij J, super fijn!
Ah das leuk! Ik heb deze keer een zzper. Natuurlijke kraamzorg, heel leuk vrouwtje die heel goed bij ons past. Blij met haar!
Aaaah ik wilde zo graag natuurlijke kraamzorg, maar was hier nergens te vinden. Baal daar echt van! Je hebt ook natuurlijke kraampakketten he, die daar goed bij aansluiten. Bij Dalalou Natuurlijk te koop! Heb zelf nu geen natuurlijk kraampakket omdat ik dacht dat onze kraamhulp daar dus niks van weet, anders had ik die zeker besteld. Heb wel losse spullen uit het kraampakket besteld waar ik iets mee kan.
Oh begrijpelijk hoor, lekker in je babybubbel! Lekker van genieten. Hoe gaat het verder met je? Herstel je een beetje van de bevalling? Fijn dat de bv zo goed loopt en bijna geen stuwing, ideaal! Ik had de eerste keer meeega stuwing en schrok daar echt enorm van, niemand had mij ingelicht dat het zo heftig kon zijn .. fijn dat dat jou bespaard is gebleven. Een mooi gewicht voor het termijn toch? En echt een klein baby'tje weer. Onze zoon woog ietsje meer, ze zijn dan zo mini ❤. Zijn jullie er al over uit hoe je contact wil houden onderling? Via app of aparte forumgroep straks? Als jullie het via de app willen, stuur me dan even een berichtje.. Dan maak ik een groep aan
Haha ja die heb ik ook, luxe kraampakket van dalalou Ahww jammer zeg dat je geen natuurlijke kraamzorg kon vinden in de buurt.
Super leuk! Ben zo benieuwd! Als je nog tips hebt straks vanuit jouw kraamhulp, feel free to share haha.