@Wishfull123 Leuk je hier tegen te komen! Schiet al op, bijna het derde trimester. Voel je je verder goed? Veel plezier dit weekend met alle baby dingen!
Ik voel me gelukkig nog steeds heel goed! Wel vanaf het begin van de zwangerschap al last van m’n bekken maar een stuk minder dan in m’n eerste zwangerschap. En lukt het jou om te genieten van de zwangerschap? En gaat lichamelijk alles goed?
Ergens is het hier daardoor niet zo verkeerd dat er behoorlijk wat leeftijdsverschil tussen mijn zoons zit. De oudste begrijpt heel goed dat ik hem niet kan tillen (gehele zwangerschap al niet). Het is een stuk makkelijker uitleggen en praktischer als het kind wat ouder is. Hoe gaat het met jouw herstel? Ben je al buiten geweest? Gaat het beter of juist minder snel dan bij de eerste keizersnede? @JupitR ik hoop zo dat ze wil draaien voor je! Hier lag hij even in stuit en nu weer dwars voel ik. Eigenwijze kinderen haha.
Ja rot he dat warme weer.. lekker je ding doen binnen in hoeverre dat kan. En wat fijn dat jullie nu uit de naam zijn!
Hoe gaat het @Suzi98? Begint de adrenaline al wat uit te werken? @Wishfull123 Leuk dat je hier ook mee komt praten!
Ja die is al uitgewerkt haha. We moeten nu nog om de 2,5 u voeden dus nog veel wakker maar gaat eigenlijk prima! Ik slaap overdag n uurtje bij en verder is M. zo relaxed.. scheelt n hoop dan
@JupitR super dat jullie uit de naam zijn! En gelukkig nog je favoriet ook Ik vind het ook zo ontzettend moeilijk om tot een goeie naam te komen. Duimen dat de versie lukt en de kleine dan netjes blijft liggen, een keizersnede met 3 kids is inderdaad niet echt ideaal...
Ah Gelukkig voel je je goed! Gek hè dat die bekkenklachten in een volgende zwangerschap dan minder zijn. Je verwacht vaak dat je juist iedere zwangerschap meer last krijgt. Enig idee hoe dat komt? Misschien al vroeg op gaan letten en met oefeningen begonnen? Hier lukt het genieten nu eigenlijk heel goed de eerste maanden waren natuurlijk heel spannend en toen waren we vooral heel gespannen. Maar zeker sinds ik de kleine goed kan voelen wordt ik er steeds meer van overtuigd dat dit kindje er echt gaat komen❤️
Welkom @Wishfull123! Leuk dat je ook mee komt praten hier! Tussen mijn kinderen zit iets meer dan 2 jaar en dat vond ik ook pittig toen de jongste net geboren was. Twee kinderen volledig in de luiers en volledig afhankelijk. Nu gaat het veel schelen dat mn 2 oudsten lekker naar school gaan na de zomervakantie en dat ik dan alle tijd heb voor de baby. En ze spelen nu veel samen en kunnen zelf al vrij veel (of de oudste helpt de jongste). Ik heb gisteren de hele dag krampen gehad en in de avond begonnen ze regelmatig te komen. Toen ben ik ze gaan timen: elke 5 minuten een kramp die ongeveer 50 seconden aanhield. Dit duurde zeker 3 uur en toen ben ik naar bed gegaan want de pijn nam niet toe en op een gegeven moment begonnen de krampen weer wat af te nemen aan in regelmaat. Helaas, ik had gehoopt dat het door zou zetten.
@Noxe spannend! Het klinkt toch wel alsof het niet meer heel lang gaat duren. Hopelijk zet het door. Wanneer heb je weer een controle? @Wishfull super fijn om te lezen dat je zo kunt genieten en zoveel vertrouwen hebt! ❤️ het is zo’n bijzondere tijd en zo fijn als het dan lukt om ervan te genieten. Ik denk dat het hier beter gaat omdat ik inderdaad vroeg ben begonnen met oefeningen en rekening houden met de klachten. De vorige keer dacht ik toch een beetje dat het erbij hoorde, kende ik mijn grenzen niet goed en probeerde ik gewoon door te gaan. Nu weet ik wat wel en niet werkt voor mij en dat dit blijkbaar bij mijn zwangerschappen hoort.
@JupitR het werkt ook mee hoe de nachten zijn. Die van bijna 2 kreeg laatst kiezen door en toen kwamen ze om en om in de nacht, dan ben je gesloopt. Nu gaat het wat beter en dan kan ik overdag ook veel beter handelen. Het zijn de tropenjaren, we overleven het wel
Gaat nog heel goed! Op wat kleine kwaaltjes na heb ik eigenlijk niks te klagen. Dus ik kan nog een paar weken door zo Fijn dat jij je ook goed voelt!
@Noxe spannend!! Hopelijk komen ze vandaag weer terug en zetten ze door! Volgens onze tweede moet ik nog 10 dagen wachten… die gunt me nogal wat
Ik herstel sneller dan bij de eerste keizersnee, waardoor je ook geneigd bent te snel teveel te doen daar nog eventjes beetje een weg in vinden..
Nou @Noxe, ik hoop allereerst voor je dat dit voorwerk toch al een cm of war oplevert en verder ga je voor een geboorte dit weekend Mijn tweede is 20 juni 2018 geboren. Best grappig nu zo in de bijna bevallingsmodus mee te lezen hier, en dat ik zelf ook in afwachting zat 5 jaar terug deze periode. Het begon toen vrij plots 's nachts (nacht van 19 op 20) met het verliezen van de slijmprop en daarna weeën. Die dag zelf heb ik nog het een en ander gedaan met m'n oudste en m'n zus. Heb er nog foto's van. En dan opeens is een paar uur later je hele wereld anders ♡ (oké, niet echt een paar uur. Van verliezen slijmprop tot geboorte zat zo'n 16 uur )
Topic openen met juni baby’s 23? -edit- https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/❤%EF%B8%8F-juni-mama’s-2023❤%EF%B8%8F.730817/